Timmi ja normaalipainoinen
... Testaan vaan meneekö suoraan poistoon, kun ketjut asiasta poistuu :D
Mikä tätä maailmaa riivaa.
Kommentit (9)
Normaalipainoin voi olla sellainen löllykkä laihaläski, joka silti hyllyy, ja tuntuu todella epämiellyttävältä kun ottaa kiinni. Lisäksi ei ole kunnon pyllyä tai muitakaan muotoja.
Kyllä pitää jonkin verran timmi olla!
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoin voi olla sellainen löllykkä laihaläski, joka silti hyllyy, ja tuntuu todella epämiellyttävältä kun ottaa kiinni. Lisäksi ei ole kunnon pyllyä tai muitakaan muotoja.
Kyllä pitää jonkin verran timmi olla!
Shhh... Se on kiellettyjen ja provosoivien sanojen listalla ja olet eittämättä sovinisti, jos sanot sen ääneen.
Nykyään vain muhkut saa olla kehopositiivisia.
Olen molempia. Oliko tässä nyt siis joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Olen molempia. Oliko tässä nyt siis joku ongelma?
Aamusta täällä mies ilmoitti etsivänsä timmiä puolisoa ja ketju poistettiin.
Sit ihmeteltiin, miksi ketju poistettiin, niin sekin poistettiin.
Täällä saa puhua ylipainoisena olon ihanuudesta vaikka kuinka paljon, mutta jos samalla tavalla puhuu timmiydestä ja ihannoi normaalipainoa on ilmeisesti patriarkaalisen yhteiskunnan sätkynukke.
Vierailija kirjoitti:
Täällä saa puhua ylipainoisena olon ihanuudesta vaikka kuinka paljon, mutta jos samalla tavalla puhuu timmiydestä ja ihannoi normaalipainoa on ilmeisesti patriarkaalisen yhteiskunnan sätkynukke.
Saati jos joku toivoisi kumppanin olevan jopa hoikka!
Minusta niissä ketjuissa toistuu yksi toisensa jälkeen sama kantava ajatus: jokainen saa haluta juuri sitä mitä hän haluaa. Niin miehet kuin naisetkin. Kenelläkään muulla ei ole oikeutta sanella, mitä juuri sinä saat haluta. Itse määrittelet omat kriteerisi ja itse seisot niiden takana. Yksinkin voi olla, jos ei kriteerit täyttävää tule vastaan. Miksi ne ketjut pitää poistaa, kun se antaa ymmärtää että kriteereissä on joku vika? Ei ole. Poistattajissa on vika. Toisaalta olen myös sitä mieltä että näitä ketjuja on ihan liikaa käytännössä samalla sisällöllä. Ja joka päivä toistuu myös samat provot. Ehkä jengi ei jaksa enää toistella näitä samoja ajatuksia. Tuskin minäkään jaksaisin tätä kirjoittaa niihin kaikkiin.
Minäkin ihmettelin samaa