Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattujen miesten kanssa seikkailevat naiset - miksi?

Vierailija
24.08.2020 |

Mikä kiinnostaa näissä vaimoaan pettävissä, vastiuttomissa miehissä, jotka eivät lopulta jätä kuitenkaan omaa perhettään?

Kommentit (175)

Vierailija
141/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain seksiä varten, varatut on parhaita siitä, että eivät jää roikkumaan ja ruikuttamaan eivätkä ole niin iso riski, kuin sinkkumiehet.

Miksi te kuvittelette, että haluaisin sen petturimiehen kumppanikseni? En halua, haluan vain ja ainoastaan seksiä ja siihen varatut ovat parhaita.

BTW... mulle ei ikinä yksikään varattu mies ole kertonut, että olisi eroamassa tai että suhteessa menisi huonosti. Tuokin on vain jokin käsittämätön urbaani legenda.

Mietin sitä, että siinä sun seksin haluamisessa ei ole pienintäkään empaatiaa jätetty sille miehen vaimolle, että miltä siitä mahtaa tuntua, jos se tietäisi? Sun seksi on niin tärkeää, että sä varmaan ajattelet niin että se nainenkin oikeastaan vaan on iloinen sun puolesta. Sä satutat tosi montaa ihmistä sun seksisi takia, mutta ethän sä siitä piittaa vai mitä?

Ehkä siinä vaimossakin on jotain vikaa kun äijä "joutuu" käymään vieraissa.

Vierailija
142/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletty hedelmä on maukkain. N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain seksiä varten, varatut on parhaita siitä, että eivät jää roikkumaan ja ruikuttamaan eivätkä ole niin iso riski, kuin sinkkumiehet.

Miksi te kuvittelette, että haluaisin sen petturimiehen kumppanikseni? En halua, haluan vain ja ainoastaan seksiä ja siihen varatut ovat parhaita.

BTW... mulle ei ikinä yksikään varattu mies ole kertonut, että olisi eroamassa tai että suhteessa menisi huonosti. Tuokin on vain jokin käsittämätön urbaani legenda.

Mietin sitä, että siinä sun seksin haluamisessa ei ole pienintäkään empaatiaa jätetty sille miehen vaimolle, että miltä siitä mahtaa tuntua, jos se tietäisi? Sun seksi on niin tärkeää, että sä varmaan ajattelet niin että se nainenkin oikeastaan vaan on iloinen sun puolesta. Sä satutat tosi montaa ihmistä sun seksisi takia, mutta ethän sä siitä piittaa vai mitä?

Ehkä siinä vaimossakin on jotain vikaa kun äijä "joutuu" käymään vieraissa.

Vika on siinä ettei nähdä metsää puilta vaan toiminnan annetaan jatkua.

Vierailija
144/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan kadu pätkääkään suhdettani varattuun mieheen. Kivaa oli ja kasvoin hänen kanssaan ihmisenä. Nyt olen vakavassa suhteessa toivottavasti loppuun asti.

Toivottavasti nykyinen miehesi pettää sinua. En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka on niin itsekkäitä, ettei kadu tekemisiään edes petetyn naisen takia. Seksiä saa kyllä vapaalta ihmiseltä, ei tarvitse varattuihin kajota.

Nääh, kaikki hyvät on varattu. Vapaat eivät ole kelvanneet kenellekään muullekaan.

Väärin! Juttelen parasta aikaa toistaiseksi vapaana olevan miehen kanssa. Tosin on kotoisin toisesta maasta ja päätin saada hänet itselleni <3

Ihanaa tuntea pitkästä aikaa vetelät jalat heti aamusta!

Vierailija
145/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan kadu pätkääkään suhdettani varattuun mieheen. Kivaa oli ja kasvoin hänen kanssaan ihmisenä. Nyt olen vakavassa suhteessa toivottavasti loppuun asti.

Toivottavasti nykyinen miehesi pettää sinua. En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka on niin itsekkäitä, ettei kadu tekemisiään edes petetyn naisen takia. Seksiä saa kyllä vapaalta ihmiseltä, ei tarvitse varattuihin kajota.

Nääh, kaikki hyvät on varattu. Vapaat eivät ole kelvanneet kenellekään muullekaan.

Väärin! Juttelen parasta aikaa toistaiseksi vapaana olevan miehen kanssa. Tosin on kotoisin toisesta maasta ja päätin saada hänet itselleni <3

Ihanaa tuntea pitkästä aikaa vetelät jalat heti aamusta!

Monille vanhemmille miehille nuo vetelät jalat on aivan jokapäiväistä hupaa

mies52v

Vierailija
146/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, et ole ottanut sitä huomioon ettei ukkoja välttämättä kiinnosta. Nehän hiljaa katselee uutta päästäkseen lähtemästä ns. onnettomasta liitosta/suhteesta. Ei niitä haittaa vaikka just nykyinen hoito jättää ottamatta. Odottavat sellaista joka huolii

Btw, oon itekin noita hoidellut ja joutunut pari potkimaan pellolle kun olivat jo tuomassa laukkuja mun luokse.

höpö höpö, et oo hoidellu yhtään naista joka haluaa pelkkää seksiä, et tajunnu yhtään mitä nainen kertoi tai sitten olet niin tampio mies että et voi myöntää että on paljon (meitä) naisia jotka ei todellakaan ala suhteeseen, pelkkää sex vaan, ihan sama onko varattu vai ei, ja samaa mieltä tämän ekan kirjoittavan naisen kanssa että varatut siitä parempia että ne ei ala vainoomaan liikoja 

Vierailija
147/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, et ole ottanut sitä huomioon ettei ukkoja välttämättä kiinnosta. Nehän hiljaa katselee uutta päästäkseen lähtemästä ns. onnettomasta liitosta/suhteesta. Ei niitä haittaa vaikka just nykyinen hoito jättää ottamatta. Odottavat sellaista joka huolii

Btw, oon itekin noita hoidellut ja joutunut pari potkimaan pellolle kun olivat jo tuomassa laukkuja mun luokse.

höpö höpö, et oo hoidellu yhtään naista joka haluaa pelkkää seksiä, et tajunnu yhtään mitä nainen kertoi tai sitten olet niin tampio mies että et voi myöntää että on paljon (meitä) naisia jotka ei todellakaan ala suhteeseen, pelkkää sex vaan, ihan sama onko varattu vai ei, ja samaa mieltä tämän ekan kirjoittavan naisen kanssa että varatut siitä parempia että ne ei ala vainoomaan liikoja 

Oon ite nainen... Sisälukutaito?

Vierailija
148/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla jotka ryhtyvät TIETOISESTI seukkaamaan varatun miehen kanssa on aina huono itsetunto. Miehet kun haluaa päästä pukille, niin sanallisesti nostavat naisen kuin naisen jalustalle, kehuvat maasta taivaisiin – ja niin pääsevät sinne minne onkin tarkoitus. Huonoa itsetuntoa myös buustaavat ajatukset kuten "hän suosii minua eikä omaa vaimoa, olen kauniimpi/hotimpi/parempi" jne...

Vierailija
149/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla jotka ryhtyvät TIETOISESTI seukkaamaan varatun miehen kanssa on aina huono itsetunto. Miehet kun haluaa päästä pukille, niin sanallisesti nostavat naisen kuin naisen jalustalle, kehuvat maasta taivaisiin – ja niin pääsevät sinne minne onkin tarkoitus. Huonoa itsetuntoa myös buustaavat ajatukset kuten "hän suosii minua eikä omaa vaimoa, olen kauniimpi/hotimpi/parempi" jne...

Miksi olisi? Kerta seksistä on kyse ei silloin olisi tarvetta tuollaiselle jalustalle nostamiselle. Jotkut saa siitä jotain ihme kiksejä, mutta siinä vaiheessa kysyisin: haluatko todellakin vain sitä yhtä? 

Enemmänkin kehut kuuluu vakituiseen suhteen. 

Vierailija
150/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään aloittaa suhdetta varattuun. Monet naiset on vaan käärmeitä. Mä oon heivannut... sellaset miehet jo tapailu vaiheessa, jolla on monta matoa koukussa samaan aikaan.

Vierailija
151/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paska itsetunto ja varatuilta sain kehuja. Olin perso kehuille ja huomion saamiselle. Mies sanoi että ovat eroamassa mutta käyttikin mua vain p.nopuuna. On nöyryyttävää olla vain seksiä varten.

Mun itsetunto on "onneksi" niin paska, että en usko niitä varattujen ukkojen kehuja. Näitä on kyllä tullut vastaan. Kieltämättä oli todella vaikeaa estellä heitä koska olivat tosi komeita ja kehuivat mua kauniiksi ja ihanaksi ihmiseksi ja kaikkea. Siis kaikkea sitä mitä olin koko yksinäisen elämäni halunnut kuulla, mutta kukaan sinkkumies ei ollut koskaan sanonut. 

Sitten kun vielä nykyään on helppoa somen kautta stalkata niiden vaimojen tilejä, niin huomasin heidän olevan ainakin omasta mielestäni paljon paremman näköisiä kuin minä. Ainakaan heillä ei ollut ylipainoa kuten mulla. Ainoastaan yhdellä vaimo oli sellainen suohirviö, että voi jopa mua sanoa pahemman näköiseksi. Mutta en minä silloinkaan suostunut kakkoseksi, koska jos mies on valmis lennosta vaihtamaan paremman näköiseen, tulee se tapahtumaan myös minulle, ainakin jos lihoan vielä lisää. Minä kuitenkin haluan vakavaa suhdetta, en mitään seksisuhteita. Kuinka voi luottaa sellaiseen mieheen, jolla ei ole selkärankaa edes erota ennen kuin muita yrittää?

Arvasin kyllä jo nuorena, että tuun jäämään yksin koska minusta ei miehet kiinnostuneet muuta kuin hyväksikäyttömielessä. Voi toki olla, että jotkut heistä olivat ihan tosissaankin kiinnostuneita minusta. Miehillä kun on tapana ottaa lähes kenet tahansa sattuu saamaan ja sitten ovat ihmeissään, kun tuleekin se aidosti kiinnostava nainen vastaan. 

Vierailija
152/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä en ole toiminut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua luettuani olen todella hämmästynyt miten matala tai olematon moraali joillain naisilla on.

N40

Odotapas muutama vuosi ilman seksiä ja vihjaillessasi asiasta miehellesi vastaus on aina:"Ei nyt jaksa/Väsyttää/Vatsa on täynnä/Menee yöunet/On jo myöhä/Ei nyt ole fiilis/No pitääks-mun-nyt-sitte.../Taasko sä haluat/Oletko sä joku nymfo/Joku toinen kerta jooko/No eikö me just pantu (=viime talvena) ".

Kyllä alkaa silmä uskollisemmallakin naisella vilkkaa vieraisiin, anteliaampiin miehiin. Ei tässä vielä seniilejä olla. Menee kauneus ja treeni aivan hukkaan.

N45

Mutta erotahan ei voi ? Pettää voi ja saa, mutta ei erota ? Ja turha lätistä sitä iänikuista lapset, talo jne. Se ero tulee lähes varmasti kun kiinni jää, sekö on sitten parempi, kun ei lapamadon tarvitse itse päättää erosta ? -ohis-

Se on niinkin, että jollei puoliso täytä aviollisia velvollisuuksiaan, niin ne pitää hakea muualta. Jos elämä ja ihminen rinnalla muuten on OK, niin ei pelkän seksin vuoksi kannata kaikkea kaataa. Seksiähän se vaan on, ei rakkautta.

Se on ok vain siinä tapauksessa, että se sopii molemmille. Mitä osaa et ymmärrä ? Sen toisen kun on annettava myös päättää ihan itsenäisesti haluaako olla pettävän miehen/naisen kanssa kimpassa. Yksikään ihminen ei ole oikeutettu tekemään valintaa toisen puolesta. 

Vierailija
153/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani luulin että olimme sielunkumppanit, juuri ne oikeat toisillemme eikä mikään meitä erota.. no, silmät on vihdoin auenneet ja sitä sain mitä tilasin, pelkkää paskaa ja valheita. Vaimon silmät tosin eivät näytä aukenevan koskaan.

Vierailija
154/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaimon silmien tulisi aueta?

Kuulostat katkeralta sen suhteen, että valinta osuikin vaimoon.

Vierailija
155/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet on niin helppoja. Ja vähemmän todennäköisesti creepyjä naisvihaajia.

Vierailija
156/175 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samasta syystä kuin miksi nainen hylkäisi täydellisen miehen jos paljastuisi että tämä on neitsyt, eli ei ole ollut kenenkään kanssa. Nainen haluaa miehen jota muutkin naiset haluavat. Tämä on äärimmäisen tärkeää. Siksi miehen kannattaa nussia eri naisia jo jo teinistä lähtien niin paljon kuin vain mahdollista.

Sormus miehellä sormessa baarissa takaa kolminkertaisen suosion verrattuna ilman sormusta, koska naisten itsetuntoa hivelee kun naimisissa oleva mies tavallaan haluaa tätä baarinaista vaimonsa yli, eli lähtee pettämään. Nainen kokee hetkellisesti vievänsä jotain toiselta naiselta, voittavansa tämän.

Vierailija
157/175 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin harkita, juurikin sinsi etteivät jää roikkumaan, eivät huutele kaduilla minusta ja pääsee eroon helposti. Nyt olen kuitenkin itse varattu ja pyrin pysymään uskollisena.

Vierailija
158/175 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama ystäväni haksahtaneet moiseen. Yhdistäviä tekijöitä oli esimerkiksi, ettei mies käyttänyt sormusta, kertoi olevansa vapaa, avioeroprosessi "vireillä". Kun tunteita päässyt jo syntymään, isketään karu totuus pöytään kuukausien jälkeen, ja katsotaan uuden naisen reaktio. Usein tässä vaiheessa tilanne päättyy jo eroon, ja mies palaa - hetkeksi - vaimonsa luo, ja uutta matoa koukkuun vaan. Nämä kannattaa kiertää kaukaa.

Olin hyvin nuori ja kokematon - sekä yksinäinen. Mies valehteli minulle ikänsä (- 10 vuotta) ja parisuhdestatuksensa.

Yritin jättää hänet kolme kertaa ja neljännellä onnistuin.

Vierailija
159/175 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitän vastakysymyksen.....Mikä parisuhteessa menee niin pieleen, että tarvitsee turvautua toiseen naiseen, mutta ei saa lähdettyä nykyisestä suhteesta?

Omassa tapauksessani mies oli munaton puhumaan asioista jotka vaivasivat. Kotona oli tarjolla syliä, seksiä ja rakkautta mutta ei kelvannut enää. Piti pelata pelejä siellä ja täällä ja hakea jotain muuta. Usein sanotaan että jos kotona ei saa niin muualta haetaan. Seksi on itselleni tärkeää ja mies alkoi pihtaamaan kun oli pettänyt. Pakkasin tavarani ja häivyin. Oli he**vetin oikea päätös.

Vierailija
160/175 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma periaatteeni olla koskematta varattuun mieheen paloi tuhkaksi sen jälkeen, kun täysin vapaana esiintynyt mies 3 kuukauden seurustelun jälkeen (mm. remontoi asuntoani, ostettiin yhdessä minulle huonekaluja, lomailtiin yhdessä) paljasti, että hänellä on vaimo toisella paikkakunnalla. Oli töissä pääkaupunkiseudulla, joten tämä huijaus oli mahdollista. Tämä tapahtui ollessani nuori, mutta sen jälkeen olen ajatellut, että kyllä se syy on siinä pettäjässä eikä vapaassa osapuolessa. Onneksi ei ole tuon jälkeen tarvinnut ottaa kantaa asiaan kun oma vakituinen puoliso löytyi pian tapahtuneen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme