Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattujen miesten kanssa seikkailevat naiset - miksi?

Vierailija
24.08.2020 |

Mikä kiinnostaa näissä vaimoaan pettävissä, vastiuttomissa miehissä, jotka eivät lopulta jätä kuitenkaan omaa perhettään?

Kommentit (175)

Vierailija
101/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä en ole toiminut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua luettuani olen todella hämmästynyt miten matala tai olematon moraali joillain naisilla on.

N40

Odotapas muutama vuosi ilman seksiä ja vihjaillessasi asiasta miehellesi vastaus on aina:"Ei nyt jaksa/Väsyttää/Vatsa on täynnä/Menee yöunet/On jo myöhä/Ei nyt ole fiilis/No pitääks-mun-nyt-sitte.../Taasko sä haluat/Oletko sä joku nymfo/Joku toinen kerta jooko/No eikö me just pantu (=viime talvena) ".

Kyllä alkaa silmä uskollisemmallakin naisella vilkkaa vieraisiin, anteliaampiin miehiin. Ei tässä vielä seniilejä olla. Menee kauneus ja treeni aivan hukkaan.

N45

Sama kysymys kun aina kysytään miehiltä jotka käyvät vieraissa: miksi ei vain voi erota? Miksi kestää tuota kieltäytymistä ja nöyryyttämistä vuosikausia.

Olen siis nainen.

Uusi kodinhoitaja pitää ekana koeajaa ja samalla varmistaa paikka uuden palvelijan luona. Hyvä luoja sentään, itsekseen joutuisi jopa kantamaan vastuuta! 😱

Vierailija
102/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ei jätä omaa perhettään :D Vuokseni jo kolme miestä on jättänyt puolisonsa. 

Kolme? Ja sata varma että sinkkuna tälläkin hetkellä 😁

Eipä itse kehtaisi...

Mahdat olla oikea kultakimpale 😄♥️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata vuotta sitten kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ei jätä omaa perhettään :D Vuokseni jo kolme miestä on jättänyt puolisonsa. 

Kolme? Ja sata varma että sinkkuna tälläkin hetkellä 😁

Eipä itse kehtaisi...

Mahdat olla oikea kultakimpale 😄♥️

Olen naimisissa komean ja varakkaan miehen kanssa. Harmittaako? 

Vierailija
104/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kai sitä keneltä sek siä saa.

En usko että ihminen - varsinkaan nainen - on vain laskelmoivasti seksin perässä. Kyllä siellä taustalla on halu tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi, meillä lähes kaikilla. On itsepetosta väittää, että on vain seksiä vailla.

Varatut ovat huono kohde tuon osalta. Mulla on syyni varattujen pyörittämiseen ja siihen liittyy puhdas seksi. Ei perhettä, kihloja tai mitään muutakaan. Suositan hakeutumaan muille apajille rakkauden nälkäisenä sinkkuna. En kumminkaan huolisi, saatika katselisi kotimaista alkuperää olevia hakiessani muutakin kuin pelkkää seksiä.

You go girl! Ihanaa voimaantumista!

Vierailija
105/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kai sitä keneltä sek siä saa.

En usko että ihminen - varsinkaan nainen - on vain laskelmoivasti seksin perässä. Kyllä siellä taustalla on halu tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi, meillä lähes kaikilla. On itsepetosta väittää, että on vain seksiä vailla.

Varatut ovat huono kohde tuon osalta. Mulla on syyni varattujen pyörittämiseen ja siihen liittyy puhdas seksi. Ei perhettä, kihloja tai mitään muutakaan. Suositan hakeutumaan muille apajille rakkauden nälkäisenä sinkkuna. En kumminkaan huolisi, saatika katselisi kotimaista alkuperää olevia hakiessani muutakin kuin pelkkää seksiä.

You go girl! Ihanaa voimaantumista!

Kyrsiikö noin paljon ettei joku huoli palveltavaa?

Vierailija
106/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi eli otetaan rusinat pullasta ja muuten saa mennä takaisin sinne kotiinsa. 

Vierailija
107/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen rakastajani luonteen. Meillä on pitkä tuttavuus. Hän osaa olla halutessaan ihana, mutta on huonotuulinen ja puhumaton jos on huono päivä.

Siksi nautin niistä hyvistä puolista ja kotona hän saa olla rauhassa ihan se mikä on. Vaimo saa ottaa ne huonot päivät.

Kemiamme toimii ja hän on luonani hyvällä tuulella. Juttelemme eri asioista.

Tiedän, että emme välttämättä pariskuntana tulisi toimeen. Tämä toimii paremmin. Itse tykkään myös myös olla yksin.

Vierailija
108/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen ollut yksinäinen enkä ole osannut lopettaa tätä suhdetta. Kunhan löydän jonkun, niin lopetan. 

Miten olisi vaihteeksi oma elämä? Kenen luulet kiinnostuvan?

Vierailija
109/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kemia

Sen kanssa pitää osata elää, menee kyllä ohi.

Vierailija
110/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain seksiä varten, varatut on parhaita siitä, että eivät jää roikkumaan ja ruikuttamaan eivätkä ole niin iso riski, kuin sinkkumiehet.

Miksi te kuvittelette, että haluaisin sen petturimiehen kumppanikseni? En halua, haluan vain ja ainoastaan seksiä ja siihen varatut ovat parhaita.

BTW... mulle ei ikinä yksikään varattu mies ole kertonut, että olisi eroamassa tai että suhteessa menisi huonosti. Tuokin on vain jokin käsittämätön urbaani legenda.

Eikö vapaita riitä, ja niiden puuttuessa kauppoja josta saa leluja vain seksiin?

Olet itsekäs.

Vierailija
111/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He kohtelee kuin prinsessaa. Ei tässä avioon olla menossa, sehän pettäisi minua seuraavaksi.

Relaa ja nauti elämästä

N27

Sanoisitko tuon saman miehen vakinaiselle?

Vierailija
112/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatusta miehestä saa ne parhaat puolet. Kiistattomasti!

Lisäksi siitä pääsee helposti eroon, jos se käy takertuvaksi.

Vierailija
113/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain seksiä varten, varatut on parhaita siitä, että eivät jää roikkumaan ja ruikuttamaan eivätkä ole niin iso riski, kuin sinkkumiehet.

Miksi te kuvittelette, että haluaisin sen petturimiehen kumppanikseni? En halua, haluan vain ja ainoastaan seksiä ja siihen varatut ovat parhaita.

BTW... mulle ei ikinä yksikään varattu mies ole kertonut, että olisi eroamassa tai että suhteessa menisi huonosti. Tuokin on vain jokin käsittämätön urbaani legenda.

Eikö vapaita riitä, ja niiden puuttuessa kauppoja josta saa leluja vain seksiin?

Olet itsekäs.

Vastaan sivusta. Riittää niitä paitsi silloin pitää lähteä muualle. Edellä sanottiinkin hyvin seksiin kelpaavista miehistä joita valitettavasti varatut sattuvat olemaan.

Vierailija
114/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He kohtelee kuin prinsessaa. Ei tässä avioon olla menossa, sehän pettäisi minua seuraavaksi.

Relaa ja nauti elämästä

N27

Ai "Relaa ja nauti elämästä"? Varmasti. Siksihän mies vieraissa käy, että rouva on kireä väärästä päästä eikä nauti. Yrittää estää elämän mieheltäkin kuin omistaisi toisen ihmisen

Vierailija
115/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se näitä umpeenkasvaneita muumimukimuijia haittaa, jos minä niiden miesten kanssa sängyssä nautin. Eihän heiltä mikään pois ole. Ukko lakkaa kotona kinuamasta, kaikki voittavat.

Vierailija
116/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relaa ja nauti elämästä

N27

Ai "Relaa ja nauti elämästä"? Varmasti. Siksihän mies vieraissa käy, että rouva on kireä väärästä päästä eikä nauti. Yrittää estää elämän mieheltäkin kuin omistaisi toisen ihmisen

Kaikkeen voi näköjään uskoa.

Vierailija
117/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relaa ja nauti elämästä

N27

Niinkö luulet? Akat ovat viisastuneet kerta valikoivat tarkemmin ketä päästävät lähelleen Tinderissä ja muillakin alustoilla. Ihmekös tuo jos alkaa vannetta kiristämään väärästä päästä passattavan kanssa, herttinen sentään! Saisivat useammatkin tehdä tuolla tavoin että ottavat lähinnä rusinat pullasta viskaten heti tämän jälkeen ulos.

Vierailija
118/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se näitä umpeenkasvaneita muumimukimuijia haittaa, jos minä niiden miesten kanssa sängyssä nautin. Eihän heiltä mikään pois ole. Ukko lakkaa kotona kinuamasta, kaikki voittavat.

Ne muijat voivat hyvinkin antaa kaikkensa, tai sitten mies ei viitsi nähdä vaivaa vaan hakee helpon reiän.

Yhtä hyvin voisi ostaa tekopillun ja käyttää sitä salaa, jos se on jutun juju.

Vierailija
119/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Summa summarum:

Pettävä mies --> hirveä moraaliton sika, kaikki hänen syytään

Pettävä nainen --> täysin oikeutetusti tekee näin, vahva & voimaantunut itsenäinen nainen

Niin? Pettäjän syyhän se on. Miksi kolmannen osapuolen pitäisi kantaa vastuu pettäjän teoista?

Hän mahdollistaa petoksen.

Vierailija
120/175 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies valehteli olevansa vapaa. Ei tullut mieleenkään, että yrityksessä johtoasemassa oleva valehtelisi tällaisesta.

:D 99,9% yrityksen (siis jos puhutaan isoista yrityksistä) johtoasemissa olevista miehistä pettää. Se kulissi on heille ensiarvoisen tärkeä, joten vaimoa ei tietenkään jätetä, mutta aseman puolesta p*llua saa ihan niin paljon kuin haluaa :)

Sitä ostetaan. Ei ympärillä pyöri mitään haaremia nykyajan oloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi