Varattujen miesten kanssa seikkailevat naiset - miksi?
Mikä kiinnostaa näissä vaimoaan pettävissä, vastiuttomissa miehissä, jotka eivät lopulta jätä kuitenkaan omaa perhettään?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vai ei jätä omaa perhettään :D Vuokseni jo kolme miestä on jättänyt puolisonsa.
Kolme? Ja sata varma että sinkkuna tälläkin hetkellä 😁
Eipä itse kehtaisi...
Mahdat olla oikea kultakimpale 😄♥️
Sata vuotta sitten kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei jätä omaa perhettään :D Vuokseni jo kolme miestä on jättänyt puolisonsa.
Kolme? Ja sata varma että sinkkuna tälläkin hetkellä 😁
Eipä itse kehtaisi...
Mahdat olla oikea kultakimpale 😄♥️
Olen naimisissa komean ja varakkaan miehen kanssa. Harmittaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kai sitä keneltä sek siä saa.
En usko että ihminen - varsinkaan nainen - on vain laskelmoivasti seksin perässä. Kyllä siellä taustalla on halu tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi, meillä lähes kaikilla. On itsepetosta väittää, että on vain seksiä vailla.
Varatut ovat huono kohde tuon osalta. Mulla on syyni varattujen pyörittämiseen ja siihen liittyy puhdas seksi. Ei perhettä, kihloja tai mitään muutakaan. Suositan hakeutumaan muille apajille rakkauden nälkäisenä sinkkuna. En kumminkaan huolisi, saatika katselisi kotimaista alkuperää olevia hakiessani muutakin kuin pelkkää seksiä.
You go girl! Ihanaa voimaantumista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kai sitä keneltä sek siä saa.
En usko että ihminen - varsinkaan nainen - on vain laskelmoivasti seksin perässä. Kyllä siellä taustalla on halu tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi, meillä lähes kaikilla. On itsepetosta väittää, että on vain seksiä vailla.
Varatut ovat huono kohde tuon osalta. Mulla on syyni varattujen pyörittämiseen ja siihen liittyy puhdas seksi. Ei perhettä, kihloja tai mitään muutakaan. Suositan hakeutumaan muille apajille rakkauden nälkäisenä sinkkuna. En kumminkaan huolisi, saatika katselisi kotimaista alkuperää olevia hakiessani muutakin kuin pelkkää seksiä.
You go girl! Ihanaa voimaantumista!
Kyrsiikö noin paljon ettei joku huoli palveltavaa?
Hyvä seksi eli otetaan rusinat pullasta ja muuten saa mennä takaisin sinne kotiinsa.
Minä tunnen rakastajani luonteen. Meillä on pitkä tuttavuus. Hän osaa olla halutessaan ihana, mutta on huonotuulinen ja puhumaton jos on huono päivä.
Siksi nautin niistä hyvistä puolista ja kotona hän saa olla rauhassa ihan se mikä on. Vaimo saa ottaa ne huonot päivät.
Kemiamme toimii ja hän on luonani hyvällä tuulella. Juttelemme eri asioista.
Tiedän, että emme välttämättä pariskuntana tulisi toimeen. Tämä toimii paremmin. Itse tykkään myös myös olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen ollut yksinäinen enkä ole osannut lopettaa tätä suhdetta. Kunhan löydän jonkun, niin lopetan.
Miten olisi vaihteeksi oma elämä? Kenen luulet kiinnostuvan?
Vierailija kirjoitti:
kemia
Sen kanssa pitää osata elää, menee kyllä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain seksiä varten, varatut on parhaita siitä, että eivät jää roikkumaan ja ruikuttamaan eivätkä ole niin iso riski, kuin sinkkumiehet.
Miksi te kuvittelette, että haluaisin sen petturimiehen kumppanikseni? En halua, haluan vain ja ainoastaan seksiä ja siihen varatut ovat parhaita.
BTW... mulle ei ikinä yksikään varattu mies ole kertonut, että olisi eroamassa tai että suhteessa menisi huonosti. Tuokin on vain jokin käsittämätön urbaani legenda.
Eikö vapaita riitä, ja niiden puuttuessa kauppoja josta saa leluja vain seksiin?
Olet itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
He kohtelee kuin prinsessaa. Ei tässä avioon olla menossa, sehän pettäisi minua seuraavaksi.
Relaa ja nauti elämästä
N27
Sanoisitko tuon saman miehen vakinaiselle?
Varatusta miehestä saa ne parhaat puolet. Kiistattomasti!
Lisäksi siitä pääsee helposti eroon, jos se käy takertuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain seksiä varten, varatut on parhaita siitä, että eivät jää roikkumaan ja ruikuttamaan eivätkä ole niin iso riski, kuin sinkkumiehet.
Miksi te kuvittelette, että haluaisin sen petturimiehen kumppanikseni? En halua, haluan vain ja ainoastaan seksiä ja siihen varatut ovat parhaita.
BTW... mulle ei ikinä yksikään varattu mies ole kertonut, että olisi eroamassa tai että suhteessa menisi huonosti. Tuokin on vain jokin käsittämätön urbaani legenda.
Eikö vapaita riitä, ja niiden puuttuessa kauppoja josta saa leluja vain seksiin?
Olet itsekäs.
Vastaan sivusta. Riittää niitä paitsi silloin pitää lähteä muualle. Edellä sanottiinkin hyvin seksiin kelpaavista miehistä joita valitettavasti varatut sattuvat olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He kohtelee kuin prinsessaa. Ei tässä avioon olla menossa, sehän pettäisi minua seuraavaksi.
Relaa ja nauti elämästä
N27
Ai "Relaa ja nauti elämästä"? Varmasti. Siksihän mies vieraissa käy, että rouva on kireä väärästä päästä eikä nauti. Yrittää estää elämän mieheltäkin kuin omistaisi toisen ihmisen
Tuskin se näitä umpeenkasvaneita muumimukimuijia haittaa, jos minä niiden miesten kanssa sängyssä nautin. Eihän heiltä mikään pois ole. Ukko lakkaa kotona kinuamasta, kaikki voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relaa ja nauti elämästä
N27
Ai "Relaa ja nauti elämästä"? Varmasti. Siksihän mies vieraissa käy, että rouva on kireä väärästä päästä eikä nauti. Yrittää estää elämän mieheltäkin kuin omistaisi toisen ihmisen
Kaikkeen voi näköjään uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relaa ja nauti elämästä
N27
Niinkö luulet? Akat ovat viisastuneet kerta valikoivat tarkemmin ketä päästävät lähelleen Tinderissä ja muillakin alustoilla. Ihmekös tuo jos alkaa vannetta kiristämään väärästä päästä passattavan kanssa, herttinen sentään! Saisivat useammatkin tehdä tuolla tavoin että ottavat lähinnä rusinat pullasta viskaten heti tämän jälkeen ulos.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se näitä umpeenkasvaneita muumimukimuijia haittaa, jos minä niiden miesten kanssa sängyssä nautin. Eihän heiltä mikään pois ole. Ukko lakkaa kotona kinuamasta, kaikki voittavat.
Ne muijat voivat hyvinkin antaa kaikkensa, tai sitten mies ei viitsi nähdä vaivaa vaan hakee helpon reiän.
Yhtä hyvin voisi ostaa tekopillun ja käyttää sitä salaa, jos se on jutun juju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Summa summarum:
Pettävä mies --> hirveä moraaliton sika, kaikki hänen syytään
Pettävä nainen --> täysin oikeutetusti tekee näin, vahva & voimaantunut itsenäinen nainen
Niin? Pettäjän syyhän se on. Miksi kolmannen osapuolen pitäisi kantaa vastuu pettäjän teoista?
Hän mahdollistaa petoksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies valehteli olevansa vapaa. Ei tullut mieleenkään, että yrityksessä johtoasemassa oleva valehtelisi tällaisesta.
:D 99,9% yrityksen (siis jos puhutaan isoista yrityksistä) johtoasemissa olevista miehistä pettää. Se kulissi on heille ensiarvoisen tärkeä, joten vaimoa ei tietenkään jätetä, mutta aseman puolesta p*llua saa ihan niin paljon kuin haluaa :)
Sitä ostetaan. Ei ympärillä pyöri mitään haaremia nykyajan oloissa.
Uusi kodinhoitaja pitää ekana koeajaa ja samalla varmistaa paikka uuden palvelijan luona. Hyvä luoja sentään, itsekseen joutuisi jopa kantamaan vastuuta! 😱