Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattujen miesten kanssa seikkailevat naiset - miksi?

Vierailija
24.08.2020 |

Mikä kiinnostaa näissä vaimoaan pettävissä, vastiuttomissa miehissä, jotka eivät lopulta jätä kuitenkaan omaa perhettään?

Kommentit (175)

Vierailija
161/175 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla jotka ryhtyvät TIETOISESTI seukkaamaan varatun miehen kanssa on aina huono itsetunto. Miehet kun haluaa päästä pukille, niin sanallisesti nostavat naisen kuin naisen jalustalle, kehuvat maasta taivaisiin – ja niin pääsevät sinne minne onkin tarkoitus. Huonoa itsetuntoa myös buustaavat ajatukset kuten "hän suosii minua eikä omaa vaimoa, olen kauniimpi/hotimpi/parempi" jne...

No ei, en kyllä tunnista. Tuolla monta sivua sitten kerroin olleeni kerran tietoisesti FWB-suhteessa varatun miehen kanssa eikä hän kyllä kehunut minua yhtään sen enempää kuin minä häntä. En liioin suonut hänen vaimolleen ajatustakaan, se oli vain asia jonka hän ilmoitti heti alkuunsa että hän on varattu ja aikoo pysyä varattuna.

Eivät yhden yön suhteenikaan ole alkaneet siitä, että mies olisi kehunut maasta taivaaseen vaan siitä, että olen tavannut hyvännäköisen, seksikkään miehen, ja halunnut seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
162/175 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samasta syystä kuin miksi nainen hylkäisi täydellisen miehen jos paljastuisi että tämä on neitsyt, eli ei ole ollut kenenkään kanssa. Nainen haluaa miehen jota muutkin naiset haluavat. Tämä on äärimmäisen tärkeää. Siksi miehen kannattaa nussia eri naisia jo jo teinistä lähtien niin paljon kuin vain mahdollista.

Sormus miehellä sormessa baarissa takaa kolminkertaisen suosion verrattuna ilman sormusta, koska naisten itsetuntoa hivelee kun naimisissa oleva mies tavallaan haluaa tätä baarinaista vaimonsa yli, eli lähtee pettämään. Nainen kokee hetkellisesti vievänsä jotain toiselta naiselta, voittavansa tämän.

Mulla on ollut neitsyt mies sängyssä. Ei sanonut asiasta mitään ennen kuin kysyin ystävällisesti muutaman kerran jälkeen onko hänellä paljonkin kokemusta naisista ja myönsi asian. Miksi sitä neitsyenä oloa pitää muutenkaan kuuluttaa? Jos haluaa takuuvarman saannin, samoin naisen joka varmasti tukee sua varmasti suosisin perinteisiä. Hehän nimenomaan haluaa seisoa alusta lähtien miehensä rinnalla niin ylä kuin alamäessä jos hän hoitaa oman osansa ts. tuo leivän pöytään. Valinta täytyy kuitenkin tehdä huolella ettei ota kylmäveristä pyrkyriä.

Mistä heidät voi tavoittaa? Liettua on esimerkiksi yksi niistä maista EU:n alueella joissa vaikuttaisi tilastollisesti olevan huutava miesvaje. Tinder kilkattanee satavarmasti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/175 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen saa panna varattuja miehiä ja se on ok mutta mies on perheen rikkoja ja piru itse pahasta jos panee varattua naista ja sekin on jotenkin "miehen syy". Av naisten logiikka .. pettää ei saa mutta varattuja saa naida vieraissa

Vierailija
164/175 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niiden kanssa melko huoletonta paneskella kun eivät voi isommin tekemisistään huudella ja jos on kelvannut jo jollekin muullekin niin miksei myös minulle.

Miksi sitten vieraisiin menevä mies on jotenkin moraalisaarnan paikka ja miltä kuulostas jos naisista puhuttas noin että " on kelvannut panopuuksi niin eiköhän kelpaa mullekkin". Varmasti valitat vielä että " aina miehet on niin törkeitä puheissaan "

Vierailija
165/175 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtäiskö joku seksipalstalle tämän ketjun?

Vierailija
166/175 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tosiaan miksi mies on täysi nolla kauhea ihminen jos menee vieraisiin mutta nainen joka paneskelee varattuja on ok vaikka on itse se vieras perheenrikkoja

Vierailija
167/175 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä pieni nysäpenis ja lisäksi varaton luuseri, siksi.

Vierailija
168/175 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pitää kivaa ilman että ukosta tulee maanvaivaa omiin nurkkiin. Vaimo peskööt kalsarit ja sukat! :D

Vierailija
169/175 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siirtäiskö joku seksipalstalle tämän ketjun?

Miksi?? Tämähän on jo AIHE VAPAA palstalla.

Vierailija
170/175 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin tätä nuorena. Jotenkin se voiton tunne, kun saa jonkun hyvän miehen hetkeksi itselleen, varsinkin jos se vaimo on myös tasokas.

En harrasta enään, olen saanut itsetunnon ja itsekunnioituksen korjattua muuten.

Vierailija
171/175 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainut mieheni kavereita, mutta runsas kuukausi sitten vedin käteen yhdeltä hänen kaveriltaan eräissä juhlissa. Käsissä on siis kaverin spermaa ollut muttei muualla :D

Vierailija
172/175 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä kyllä vaimoa mietitä jos varatun kanssa ollaan, eikä mieti se mieskään sillä hetkellä ainakaan. Vastaus näille, jotka miettii, että tunnetaan itsensä jotenkin paremmaksi kun "saa" varatun. Kyllä siinä on se kahdenkeskinen suhde sen miehen kanssa päällimmäisenä mielessä. 😅

Lisäksi toista ei voi omistaa. Että siihen malliin. Jos se mies päättää vaimon selän takana avata parisuhteen, se on sen suhteen loppu, ainakin sellaisena kun se siihen saakka on ollut. Ei ole paluuta entiseen. Mies on siinä se, jolla olisi velvollisuus olla uskollinen, ja hän valitsee toisin, uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
173/175 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu ei rupea vonkaamaan avioliittoon, josta en itse ole todellakaan kiinnostunut. Mukavaa seuraa, mutta ei painolastia. 

Vierailija
174/175 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on väärin ja kauheaa että mies pettää ja iskee varattuja mutta nainen jos tekee samoin on se jotenkin eri asia... 

Vierailija
175/175 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He saavat kaikki huvit ja hyödyt, mutta eivät joudu kantamaan vastuuta mistään, tai hoitamaan perhettä, sairautta jne.

Tyhjäpäisiä dorkia. 

Olen myös kuullut monen tällaisen kehuskelevan, kuinka he ovat ihanampia ja haluttavampia ja seksikkäämpiä jne. kuin se vaimo. Aivan varmasti. Itselleni ei vaan millään sytytyä, että mitä hienoa siinä on, olla joku himon kohde. Tulee mieleen persoonallisuushäiriö ja heikko itsetunto.

Mutta syy on miehessä, vaikka olisi mikä vaan sekopää houkuttimena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi