Varattujen miesten kanssa seikkailevat naiset - miksi?
Mikä kiinnostaa näissä vaimoaan pettävissä, vastiuttomissa miehissä, jotka eivät lopulta jätä kuitenkaan omaa perhettään?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Toiset miehet on vaan seksiä varten.
Etenkin jos imuuttaja itse ei ole uskollista perhetyyppiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset miehet on vaan seksiä varten.
Etenkin jos imuuttaja itse ei ole uskollista perhetyyppiä
Silloinhan heitä on kaksi
Naisena olen kohdannut vain miehiä, joita ei ollenkaan kiinnostanut se että olen varattu.
Olen kohdannut heitä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole tilivelvollinen kenellekään ja jos haluan nussia jotain tiettyä tyyppiä, niin minähän nussin - oli naimisissa tai ei. Itse en ole parisuhteessa, sillä en missään tapauksessa usko mihinkään utopistiseen yksiavioisuuteen. Seksiä kuitenkin kaipaan.
Mäntti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain seksiä varten, varatut on parhaita siitä, että eivät jää roikkumaan ja ruikuttamaan eivätkä ole niin iso riski, kuin sinkkumiehet.
Miksi te kuvittelette, että haluaisin sen petturimiehen kumppanikseni? En halua, haluan vain ja ainoastaan seksiä ja siihen varatut ovat parhaita.
BTW... mulle ei ikinä yksikään varattu mies ole kertonut, että olisi eroamassa tai että suhteessa menisi huonosti. Tuokin on vain jokin käsittämätön urbaani legenda.
Mietin sitä, että siinä sun seksin haluamisessa ei ole pienintäkään empaatiaa jätetty sille miehen vaimolle, että miltä siitä mahtaa tuntua, jos se tietäisi? Sun seksi on niin tärkeää, että sä varmaan ajattelet niin että se nainenkin oikeastaan vaan on iloinen sun puolesta. Sä satutat tosi montaa ihmistä sun seksisi takia, mutta ethän sä siitä piittaa vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua luettuani olen todella hämmästynyt miten matala tai olematon moraali joillain naisilla on.
N40Miksi minua pitäisi kiinnostaa jonkun tuntemattoman vaimon tunteet jos haluan palavasti jotain miestä? Itseni kohdalla kemia on niin harvinaista, että todellakin käytän tilaisuuden hyväkseni jos se on molemminpuolista.
Ihan kuin mitä tahansa voisi vain ottaa? Otatko kaupastakin mitä mieli tekee, vaikkei ole rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä en ole toiminut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua luettuani olen todella hämmästynyt miten matala tai olematon moraali joillain naisilla on.
N40Odotapas muutama vuosi ilman seksiä ja vihjaillessasi asiasta miehellesi vastaus on aina:"Ei nyt jaksa/Väsyttää/Vatsa on täynnä/Menee yöunet/On jo myöhä/Ei nyt ole fiilis/No pitääks-mun-nyt-sitte.../Taasko sä haluat/Oletko sä joku nymfo/Joku toinen kerta jooko/No eikö me just pantu (=viime talvena) ".
Kyllä alkaa silmä uskollisemmallakin naisella vilkkaa vieraisiin, anteliaampiin miehiin. Ei tässä vielä seniilejä olla. Menee kauneus ja treeni aivan hukkaan.
N45
Mutta erotahan ei voi ? Pettää voi ja saa, mutta ei erota ? Ja turha lätistä sitä iänikuista lapset, talo jne. Se ero tulee lähes varmasti kun kiinni jää, sekö on sitten parempi, kun ei lapamadon tarvitse itse päättää erosta ? -ohis-
Se on niinkin, että jollei puoliso täytä aviollisia velvollisuuksiaan, niin ne pitää hakea muualta. Jos elämä ja ihminen rinnalla muuten on OK, niin ei pelkän seksin vuoksi kannata kaikkea kaataa. Seksiähän se vaan on, ei rakkautta.
Siitä pitää sopia. Sitten se on ok. Muuten ero.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samasta syystä kuin miksi nainen hylkäisi täydellisen miehen jos paljastuisi että tämä on neitsyt, eli ei ole ollut kenenkään kanssa. Nainen haluaa miehen jota muutkin naiset haluavat. Tämä on äärimmäisen tärkeää. Siksi miehen kannattaa nussia eri naisia jo jo teinistä lähtien niin paljon kuin vain mahdollista.
Sormus miehellä sormessa baarissa takaa kolminkertaisen suosion verrattuna ilman sormusta, koska naisten itsetuntoa hivelee kun naimisissa oleva mies tavallaan haluaa tätä baarinaista vaimonsa yli, eli lähtee pettämään. Nainen kokee hetkellisesti vievänsä jotain toiselta naiselta, voittavansa tämän.
Juu ei. Ei kiinnostanut sinkkuna rengastetut, mutta kokematon mies ei ole kanssani enää kokematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He kohtelee kuin prinsessaa. Ei tässä avioon olla menossa, sehän pettäisi minua seuraavaksi.
Relaa ja nauti elämästä
N27
Sanoisitko tuon saman miehen vakinaiselle?
Ai "Relaa ja nauti elämästä"? Varmasti. Siksihän mies vieraissa käy, että rouva on kireä väärästä päästä eikä nauti. Yrittää estää elämän mieheltäkin kuin omistaisi toisen ihmisen
Miksi mies ei vaan eroa? Miksi se roikkuu siinä liitossa, joka näiden rakkauden papittarien mukaan on kuiva ja iloton?
Vierailija kirjoitti:
Vai ei jätä omaa perhettään :D Vuokseni jo kolme miestä on jättänyt puolisonsa.
Ja kaikki varmaan ovat kanssasi suhteessa tälläkin hetkellä?
Oletko oikesti ylpeä itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He kohtelee kuin prinsessaa. Ei tässä avioon olla menossa, sehän pettäisi minua seuraavaksi.
Relaa ja nauti elämästä
N27
Sanoisitko tuon saman miehen vakinaiselle?
Ai "Relaa ja nauti elämästä"? Varmasti. Siksihän mies vieraissa käy, että rouva on kireä väärästä päästä eikä nauti. Yrittää estää elämän mieheltäkin kuin omistaisi toisen ihmisen
Miksi mies ei vaan eroa? Miksi se roikkuu siinä liitossa, joka näiden rakkauden papittarien mukaan on kuiva ja iloton?
Eihän maksuttomasta kodinkoneesta pystytä luopumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40Miksi minua pitäisi kiinnostaa jonkun tuntemattoman vaimon tunteet jos haluan palavasti jotain miestä? Itseni kohdalla kemia on niin harvinaista, että todellakin käytän tilaisuuden hyväkseni jos se on molemminpuolista.
Ihan kuin mitä tahansa voisi vain ottaa? Otatko kaupastakin mitä mieli tekee, vaikkei ole rahaa?
Siinähän on kaksi ihmistä, entäs jos se (sinun) mies on se joka vain ottaa?
Täysin mahdoton ajatus? :D
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan kadu pätkääkään suhdettani varattuun mieheen. Kivaa oli ja kasvoin hänen kanssaan ihmisenä. Nyt olen vakavassa suhteessa toivottavasti loppuun asti.
Toivottavasti nykyinen miehesi pettää sinua. En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka on niin itsekkäitä, ettei kadu tekemisiään edes petetyn naisen takia. Seksiä saa kyllä vapaalta ihmiseltä, ei tarvitse varattuihin kajota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relaa ja nauti elämästä
N27
Toi on jo alentavaa. Tasan suomalainen mies ei enää oikeassa suhteessa kohtele kuin prinsessaa vaan sen takia että saa. Ymmärrän ettet halua sitoutua, mutta älä nyt hyvänen aika luule olevasi sille jotenkin erityinen -.-
Kyllä mä syyt tiedän.
Jos vaimokin tajuaisi asian niin häntäkin kohdeltaisiin hyvin eikä minulla olisi markkinoita.
N27
Kasva nyt jo aikuiseksi.
Suotta hermostut. Pettäjän toisella osapuolella on pointti, miksi noita katsellaan vuosi toisensa perään? Parhaimmille viikataan ja katetaan päivittäin kaikki valmiiksi saamatta mitään kiitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan kadu pätkääkään suhdettani varattuun mieheen. Kivaa oli ja kasvoin hänen kanssaan ihmisenä. Nyt olen vakavassa suhteessa toivottavasti loppuun asti.
Toivottavasti nykyinen miehesi pettää sinua. En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka on niin itsekkäitä, ettei kadu tekemisiään edes petetyn naisen takia. Seksiä saa kyllä vapaalta ihmiseltä, ei tarvitse varattuihin kajota.
Niinhän niiltä saa. Saat kanssa riippakiven joka alkaa rustaamaan rakkauskirjeitä
Onhan niiden kanssa melko huoletonta paneskella kun eivät voi isommin tekemisistään huudella ja jos on kelvannut jo jollekin muullekin niin miksei myös minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nääh, kaikki hyvät on varattu. Vapaat eivät ole kelvanneet kenellekään muullekaan.
Mistä tätä HYVÄÄ seksiseuraa - vapaata tai varattua - löytää? Sellaista, missä tykätään toisesta ja nautitaan yhdessäolosta?
Ei ole osunut kohdalle ja ilman saa olla. Sellaisia huonosti ja alentuvasti kohtelevia, arvostelevia jurrikoita, jotka eivät ole edes hyviä sängyssä, on kyllä tavattu.
Ja olen hoikka, urheilullinen ja kaunis 43-vuotias nainen. Huhujen mukaan kaltaiseni olisivat oikeinkin kuumaa kamaa nuorten miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Heitän vastakysymyksen.....Mikä parisuhteessa menee niin pieleen, että tarvitsee turvautua toiseen naiseen, mutta ei saa lähdettyä nykyisestä suhteesta?
Syitä on ihan esimerkiksi itsekkyys ja kostonhimo. Halu näpäyttää puolisoa tai toisen kunnioittamattomuus ja liian suuret luulot itsestä. Näillä pettäjillä ei ole empatiakykyä ja parisuhde on vain kulissi. Monikaan pettäjä ei tunne katumusta. Kotona voi olla jopa hyvä säännöllinen seksielämä ja kaikki muukin aika hyvin kunnossa.
Kasva nyt jo aikuiseksi.