Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi ettei teille miehet kelpaa lihavat naiset

Vierailija
11.09.2013 |

Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!

Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.

t. suomalainen nainen

Kommentit (229)

Vierailija
141/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistuisitko sellaiseen etta valjastan sinut karryjen eteen ja sitten piiskaan juoksuun kunnes paino on pudonnut parikymmenta kiloa ja endorfiinit ovat saaneet asenteen positiivisemmaksi?

Vierailija
142/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kannata käpertyä kotiin surkuttelemaan.

Uskon vakaasti, että Suomessa on paljon miehiä, jotka pitävät pyöreistä naisista _todella paljon_. Itse olen tällainen mies, ja yllättävänkin usein miesporukalla jutellessani tulee vastaan samalla tavalla ajattelevia: naisen pehmeys, pyöreys, muodot vain yksinkertaisesti ovat ihan parasta. Ja lisätään vielä, että näin ajattelevat miehet eivät ole mitään epätoivoisia finninaamanörttipoikia, vaan ihan tavallisia, fiksuja, mukavia ja muutenkin normaaleja suomalaisia miehiä.

Olen tosin itse jo elämänkumppanini löytänyt, mutta vielä etsiessäni törmäsin  isompien naisten ongelmaan: useinkaan he eivät uskoneet, että voisin oikeasti olla kiinnostuneita heistä ihan fyysisesti - he luulivat joko a) että olen kiinnostunut heistä yksinomaan "hyvinä tyyppeinä", mukavina, hauskoina seuranpitäjinä tms tai jopa b) olin heidän seuranaan "vääristä syistä" (vain hyväksikäyttö mielessä, sääli tms).

Olin - ja olen edelleen - kiinnostunut nimenomaan vähän isommista naisista: pidän heitä kauniina, paljon kauniimpana kuin ns. normaalivartaloisia tai "urheilullisia" naisia, jotka näyttävät usein silmääni hyvin epäesteettisiltä. Olen toki onnellisesti avioliitossa ihanan, muodokkaan, pehmeän, naisellisen naisen kanssa, mutta siitä huolimatta myös muut pyöreät naiset ovat yksinkertaisesti ilo silmälle ja kaunistus kaupunkikuvalle, kiitos teille siitä :)

Ap, ajattele toki, että myös monet muut miehet pitävät pyöreistä naisista, ja etsivät heitä aktiivisesti. Ajattele, että heitä kyllä on tuossa miesten monilukuisessa joukossa, jopa yllättävän paljon: sinun vain täytyy odottaa ja löytää heitä, ja heidän joukostaan sitten Juuri Se Oikea.

Löytyy varmasti! Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lihava olet ap?

Kerro mittasi?

Koska jos olet vaikka 155 cm ja 150 kg, niin huh!

Vierailija
144/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pyöreähkö naishenkilö 160cm 60kg eikä seksi silti kiinnosta. Auttaisikohan lihoaminen? Jossain vaiheessa painoin jopa 66kg mutta tilanne oli halujen kanssa jotakuinkin sama.

Vierailija
145/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa isommatkin naiset, aina ovat kelvanneet ja hyvää seksiä olen saanut.

Nyksä on 167/85, pienemmästä päästä siis :)

Vierailija
146/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista yleistämistä AP:lta. Kyllä varmasti löytyy miehiä, jotka pitävät tuhdimmeista naisista. Minä en siihen pystyisi, mutta mielipiteitä on niin monta kuin on miehiäkin (siis tässä tapauksessa).

Vierailija
147/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei ne miehet katso ap:tä, koska tuo negatiivinen asenne ja huono itsetunto paistavat läpi.

Kyllä on lihavillekin vientiä ja paljon, kunhan on hymyilevä, positiivinen ja hyvän itsetunnon omaava.

Vierailija
148/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ap:n kohtalotoveri. Pakkoselibaatissa / oman käden avun varassa jo 8 vuotta. En ole edes massiivisen lihava vaikkakin ylipainoinen: 165 cm ja 72 kg. Mutta ei kelpaa kellekään, ja samoista syistä en laihduta kuin ap paljon: pidän ruoasta, en pidä liikunnasta, ylipainoni on niin pientä ettei se lääkärin mukaan ole vielä terveysriski ollenkaan.

En tahdo alkaa kitukuuria vain siksi että kelpaisin miehille. Mieluummin olen sitten ilman miestä kuin ilman hyvää ruokaa. Mutta ihmettelen kyllä, miksei kellekään itse vaikka myös ylipainoiselle miehelle kelpaa pyöreä nainen? Olen myös pk-seudulla kuten ap, täällä tunnetusti on kyllä naisista markkinoilla ylitarjontaa ja miehistä pulaa joten ehkä siitä johtuu ettei kelpaa.

Vierailija
149/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 33 vastaa ylläolevalle. Et sä ole mikään ylipainoinen, vaan normaali. Kyllä mä tiedän, että pk-seudulla on vähän miehiä, ainakin kunnollisia. Pari vuotta tuli siellä kuljettua paljon isompaa naista kuin sinä "viihdyttämässä". Muuta pohjoiseen, täällä arvostetaan isompia naisia.

Vierailija
150/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 36. Minä olen sinua 10 cm pidempi ja painan saman verran kuin sinä, silti olen ylipainoinen joten tuntuu hassulta että sinun painosi ei olisi terveysriski...

Vierailija
151/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 03:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:29"]

Höpö höpö.

Naisen paino ei ole olennainen asia. Ei miehet ole yhtä pinnallisia kuin naiset. Tätä on tietenkin vaikea ymmärtää kun ei pääse vastakkaisen sukupuolen pään sisään edes päiväksi, mutta usko vaan.

[/quote]

Itseasiassa on tutkittu että miehet ovat pinnallisempia kuin naiset mitä tulee ulkonäköön. Naiset kelpuuttavat useammin itselleen miehen joka ei ulkomuodoltaan ole ihanne, mutta miehet useammin vaativat naisensa näyttävän hyvälle. Eli miehet haluaa missin, naisille kelpaa mörököllitkin näin kärjistettynä:)

[/quote]

Noh noh eipäs yleistetä. Ensinäkin, kyllä on tutkittu että miehille parinvalinnassa on tärkeää, että nainen on heidän silmissään ulkoisesti viehättävä. Mutta missään ei ole tutkittu että vain hoikka missi tai sporttinainen miellyttävät kaikkien miesten silmää. Ihan niinkuin me naisetkin pidämme kaiken näköisistä ja kokoisista, niin miehilläkin on jokaisella oma makunsa. Kauneus on katsojan silmissä, vaikka ap ja osa hänelle vastanneista eivät sitä halua myöntääkään.

Vierailija
152/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän sellainen fiilis että et ole sisäisestikään kovin viehättävä ihminen, luulen että se on suurempi syy yksinoloon. 

Miksi muuten oletat että hoikat naiset ovat lahnoja sängyssä, tai vievät miehen rahat?? :D On sitä rahaa heilläkin ja lakanoissa jaksaa kun ei ole ylimääräistä elopainoa rajoittamassa lemmenleikkejä. 

Vaikutat katkeralta eikä kukaan halua katkeraa ihmistä, oli se laiha tai lihava. 

Vierailija
153/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 07:57"]

Ap, ei kannata käpertyä kotiin surkuttelemaan.

Uskon vakaasti, että Suomessa on paljon miehiä, jotka pitävät pyöreistä naisista _todella paljon_. Itse olen tällainen mies, ja yllättävänkin usein miesporukalla jutellessani tulee vastaan samalla tavalla ajattelevia: naisen pehmeys, pyöreys, muodot vain yksinkertaisesti ovat ihan parasta. Ja lisätään vielä, että näin ajattelevat miehet eivät ole mitään epätoivoisia finninaamanörttipoikia, vaan ihan tavallisia, fiksuja, mukavia ja muutenkin normaaleja suomalaisia miehiä.

Olen tosin itse jo elämänkumppanini löytänyt, mutta vielä etsiessäni törmäsin  isompien naisten ongelmaan: useinkaan he eivät uskoneet, että voisin oikeasti olla kiinnostuneita heistä ihan fyysisesti - he luulivat joko a) että olen kiinnostunut heistä yksinomaan "hyvinä tyyppeinä", mukavina, hauskoina seuranpitäjinä tms tai jopa b) olin heidän seuranaan "vääristä syistä" (vain hyväksikäyttö mielessä, sääli tms).

Olin - ja olen edelleen - kiinnostunut nimenomaan vähän isommista naisista: pidän heitä kauniina, paljon kauniimpana kuin ns. normaalivartaloisia tai "urheilullisia" naisia, jotka näyttävät usein silmääni hyvin epäesteettisiltä. Olen toki onnellisesti avioliitossa ihanan, muodokkaan, pehmeän, naisellisen naisen kanssa, mutta siitä huolimatta myös muut pyöreät naiset ovat yksinkertaisesti ilo silmälle ja kaunistus kaupunkikuvalle, kiitos teille siitä :)

Ap, ajattele toki, että myös monet muut miehet pitävät pyöreistä naisista, ja etsivät heitä aktiivisesti. Ajattele, että heitä kyllä on tuossa miesten monilukuisessa joukossa, jopa yllättävän paljon: sinun vain täytyy odottaa ja löytää heitä, ja heidän joukostaan sitten Juuri Se Oikea.

Löytyy varmasti! Tsemppiä!

[/quote]

Kyllä täytyy sanoa, että hienoa nähdä että joku uskaltaa tunnustaa pitävänsä pyöreämmistä naisista enempi. Harmi kyllä se on harvinaisempaa kuin luulet.

Aikanaan kun pyörin vielä sinkkuna baareissa ym, saattoi kuulla todella törkeitäkin kommentteja miesten vierestä ja ne, jotka olivat kohteliaita olivat yleensä niin humalassa ja epätoivoisesti yrittivät vielä viimeisillä voimillaan löytää seksiseuraa. 

Väittäisin, että miehet, jotka pitävät pyöreämmistä naisista, harvoin kehtaavat sitä myöntää edes niille läheisimmille ystävilleen ja siksi eivät myöskään uskalla baareissa lähestyä ihailemiaan naisia. Surullista, mutta näin se vain on. Ja välttämättä 25v pyöreää kaunotarta ei hirveästi imartele jo sinuiksi mieltymystensä kanssa tulleiden 40+ miesten lähestymisyritykset.

Itse onneksi löysin vastakappaleeni nettideitistä, joten kyllä ap:lle ja muille pyöreille sinkkunaisille on toivoa, mieli pitää vain pitää positiivisena raa'ankin arvostelun kohteena olemisesta huolimatta!

Tsemppiä ap:lle.

Vierailija
154/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:45"]

Numero 36. Minä olen sinua 10 cm pidempi ja painan saman verran kuin sinä, silti olen ylipainoinen joten tuntuu hassulta että sinun painosi ei olisi terveysriski...

[/quote]

Öö numero 36 bmi on 26,45 eli lievän ylipainon puolella, josta on todettu ihan tutkimuksinkin, ettei aiheuta vakavaa terveysriskiä. Vähän realismia ihmiset noihin teidän kuvitelmiin!

Vierailija
155/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:45"]

[/quote]

Ylipainoinen? Sori vaan, mutta olet normaali. Eipäs sekoiteta nyt ylipainoa ja normaalia toisiinsa!

Vierailija
156/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:36"]

En laihduta, koska mulla ei ole mitään tarvetta siihen. En ole kiinnostunut liikunnasta, joten pysyäkseni normaalipainoisena mun pitäisi syödä kuin varpunen (olen lyhyt). Koska rakastan ruokaa, erilaisia makuja jne. niin en todellakaan pysty siihen. Eikä ole kiinnostustakaan; ongelma on siinä päässä jota mun läskit haittaa.

Helppo huudella katkeruudesta, kun olen vuosia tätä tilannetta kestänyt ja tasan yhdelle miehelle kelvannut so far. Tämä ahdistui seksinhimostani eikä oikein taipunut piiskan varteen, joten juttumme lopahti siihen lopulta.

[/quote]

Miten lyhyt olet jos joudut syömään kuin varpunen - 140cm?? Itse olen 162cm ja rakastan ruokaa - mutta laadukasta, hyvää ja hyvin tehtyä (ei tarkoita kallista). Herkuttelemme joka viikonloppu 2-3 ruokalajin aterioilla ja hyvillä viineillä, viikolla normi kotiruualla. Juustot, erilaiset salamit, pateet yms on meidän herkkuja!

Sitä voi olla herkkuperse normaalipainoisenakin, lihavuus on vain tekosyy! Ei tarvitse täällä sitten itkeä yksinäisyyttä kun sen itse aiheuttaa ainakin osittain.

Vierailija
157/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:40"]

Mieluummin rasvaa kuin miesmäisiä lihasmoukuroita.

[/quote]

Ja välimuotojahan ei ole?

Vierailija
158/229 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Kyllä mulle kelpaa lihava nainen.

Ilman muuta lihava nainen on tuhat kertaa parempi kuin lautavartaloinen.

Laita mulle sähköpostia: erkki.etelamaki@hotmail.fi

Vierailija
159/229 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa. Helllät Halit ja suukot

Vierailija
160/229 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi onkin hyvä valita ulkomaalainen mies :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi