Harmi ettei teille miehet kelpaa lihavat naiset
Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!
Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.
t. suomalainen nainen
Kommentit (229)
Voibsin tulla panee sua vaik nyy
lihavat naiset on seksikkäitä....
Laihduta ja lopeta mässytys. Mässytys koskee koko elämäntyyliäsi! Hyi!
Vierailija kirjoitti:
En laihduta, koska mulla ei ole mitään tarvetta siihen. En ole kiinnostunut liikunnasta, joten pysyäkseni normaalipainoisena mun pitäisi syödä kuin varpunen (olen lyhyt). Koska rakastan ruokaa, erilaisia makuja jne. niin en todellakaan pysty siihen. Eikä ole kiinnostustakaan; ongelma on siinä päässä jota mun läskit haittaa.
Helppo huudella katkeruudesta, kun olen vuosia tätä tilannetta kestänyt ja tasan yhdelle miehelle kelvannut so far. Tämä ahdistui seksinhimostani eikä oikein taipunut piiskan varteen, joten juttumme lopahti siihen lopulta.
Lihavat ovat ällöttäviä ja yleensä aika kusipäitä, niinkuin sinä. "Koska rakastan ruokaa, erilaisia makuja jne." Ajattelisit muita..
Älä lannistu. Mä olen melkein 150kg nainen. Mies rakastaa mua ja seksiä on paljon. Ei häpeä mua. Tässä koko ajan laihdutetaan. Toivon ihan itseni ja miehenikin kannalta että laihdutus tällä kertaa onnistuu. Ainakin näytää et menis paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Älä lannistu. Mä olen melkein 150kg nainen. Mies rakastaa mua ja seksiä on paljon. Ei häpeä mua. Tässä koko ajan laihdutetaan. Toivon ihan itseni ja miehenikin kannalta että laihdutus tällä kertaa onnistuu. Ainakin näytää et menis paremmin.
Miksi se ei onnistuisi? Syöt vaan vähemmän kuin kulutat... se on todella niin helppoa!
Itselläni ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miesseuraa vaikka painoa löytyy. Saan oikeastaan kenet haluan kotiini baarista ja ne joita en saa on yleensä sellaisia mitä en halua. Tosin pidän huolta ulkonäöstäni, peseydyn säännöllisesti ja laittaudun aina nätisti kun menen johonkin juhlaan tai vastaavaa, seurustelen muiden kanssa ja ulkonäköä tullaan kommentoimaan positiivisesti. (ei, en ole itserakas, vaan itseasiassa vihaan itse ulkonäköäni yli kaiken)
Ilkeästi sanottu mutta monet lihavat näyttävät ällöttäviltä, kaikki rasvainen ruoka mitä vedetään nassuun saa ihon rasvaiseksi, tukka usein likainen eikä siihen pukeutumiseen panosteta ollenkaan, yök. Vaatteitakaan ei välttämättä pestä tarpeeksi usein eikä hajuakaan miten alusvaatteet valitaan, siis sopivat rintaliivit jne. Ei kukaan halua sellaista, ihan sama mikä paino on :S