Mitä marjoja teillä tulee mökille?
Meillä villivadelmat, puolukka,mustikka ja punaherukka. Lisäksi on luumupuu.
Kommentit (10)
Mökin pihassa kasvaa herukoita, muut marjat on itse etsittävä lähimetsistä tai kauempaa, jollei halua ostaa kaupasta tai torilta.
Miksi mökille? Eikö kotitilukset kelpaa? Meiilä kasvaa omalla tontilla mustikkaa, puolukkaa ja vadelmia villinä, kohta maasta nousee myös kantarellit ja herkkutatit. Lisäksi vielä istutettuja hyötykasveja. Mökillä ei taas kasva oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule minkäänlaista marjaa mökille, itse on haettava.
Tulee mitä tuodaan.
Lahtisen Marjo tulee välillä käymään.
Viinimarja
Mustaviinimatja
Vadelma
Karviaisia
Mansikkaa ja omassa metsässä mustikkaa ja puolukkaa.
Mikä vatun mökki?
Millekään mökille päässyt 20 vuoteen.
Kaikkia tunnettuja herukkalajikkeita, tykkään erityisesti viherherukoista. Ensimmäistä kertaa ehdittiin saada satoa saskatoneisa, jotka on olleet vain koristeaitana, mutta jostain syystä ei räksät ehtinyt ensin tänä kesänä.
Muovihuoneessa on karhunvattuja kasvamassa.
Kasvimaalle on istutettu mesimarjoja (ei ole kovin hyvä sato ollut, mutta maistiaisia on saatu.
Ja pensasmustikoita on myös muutama pehko ja niistä saa hyvää satoa, kun muistaa harsottaa taivaan lintusilta piiloon.
Aikaisemmin oltiin innostuneita kaikista kummallisuuksista, meillä oli pinkkejä ja keltaisia ja valkoisia mansikoita ja keltaisia ja valkoisia vattuja.
Kyllä on marjat sellaisissa hinnoissa että ei tule mitään. Sillä kilohinnalla ostan merilohta mökille.
Ei tule minkäänlaista marjaa mökille, itse on haettava.