Harmi ettei teille miehet kelpaa lihavat naiset
Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!
Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.
t. suomalainen nainen
Kommentit (229)
Moi! Luin kirjoituksesi "lihava" nainen...sait minut kiinnostumaan. Haluaisin rakastella lihavan naisen kanssa. Olen 58v Imatralta....pidän huolta hygieenistäni...siis en ole haisevaa sorttia. Nyt haluaisin tietää, että missä päin sinä asustelet?
Laihan lahnan kanssa saa sentään harrastettua seksiä, lihavan kanssa ei mitenkään koska läski on minulle henkilökohtaisesti niin vastenmielistä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 08:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:06"]
Mä en oo ikinä ymmärtänyt tätä ongelmaa. Mä olen 174/97 eli ihan reilusti ylipainoinen, eikä ikinä ole ollut vaikea saada miestä tai huomiota. Baarissa käydessä harvoin on iltoja että alle 10 miestä iskisi, ja töissä, kaupassa, Hämeenkadulla, missä tahansa törmää usein miehiin, jotka tulee kiinnostuneina juttelemaan ja pyytämään kahville. Ei välttämättä päivittäin, mutta ainakin useamman kerran viikossa miehet iskevät.
Mä oon ihan tavallisen nätti varmaan, aika perusnaisen näköinen, pukeudun paljolti farkku-paita linjalla ja meikkaan niukasti. En edes ole mikään rempseä ja sosiaalinen ja luokseenkutsuvan oloinen, vaan aika pitkälti ujo ja introvertti.
En hetkeäkään jaksa uskoa, että joku ei saisi ylipainonsa takia seuraa. Varmaan jos mitat on tyyliä 150/180 niin miehiä on vaikea saada, mutta ei siltikään mahdotonta. Ja tällaisella muutaman kymmenen kilon ylipainolla en koe olevan juurikaan merkitystä. Jos on totta, että KUKAAN ei oikeesti huoli, niin syy on kyllä jossain muualla. En tiedä missä, koska en osaa tuollaista tilannetta kuvitella.
[/quote]
Miten tällainen voi olla muka mahdollista? En tunne yhtään naista, jota oltaisiin tultu Suomessa _koskaan_ päiväsaikaan ulkona iskemään (ja mies selvänä eikä humalainen). Etenkin kun sanot, että olet vielä ujo, eli kehonkielen pakko olla varautunut...
[/quote]
Jep. Olen 165/58 pitkähiuksinen 70E vaaleaverikkö... Minua on koko 30-vuotisen elämäni aikana tultu iskemään kadulla/kaupassa/muulla julkisella paikalla tasan nolla kertaa. Baarissa parin käden sormien verran. Missä ihmeessä nämä tuntemattomille juttelevat ei-humalaiset/huumeidenkäyttäjämiehet oikein liikkuvat???
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:29"]Höpö höpö.
Naisen paino ei ole olennainen asia. Ei miehet ole yhtä pinnallisia kuin naiset. Tätä on tietenkin vaikea ymmärtää kun ei pääse vastakkaisen sukupuolen pään sisään edes päiväksi, mutta usko vaan.
Missä päin Suomea masturboit?
[/quote]
Ööh miehethän ne ovat huomattavasti pinnallisempia? :D
Kyllä toki nainen on parhaimmillan upean pyöreä ja mistä saa kiinni suukkoja
Kyllä kelpaa olet suloisen hyväilyjen nainen Kake
EI kelpaa jos mörönkölli on köyhä kun kirkonrotta, mutta jos kahisevaa on, niin johan junger, räikköskä ja hjalliskin on niin pirun haluttavia. Vai väitätkö, että noilla tyypeillä ois muuten menekkiä naismarkkinoilla?
Minulla kyllä ei harmita yhtään, ettei itselle kelpaa läski nainen. Urheilullinen on paljon seksikkäämpi ja haluttavamman näköinen. Laardisuus kertoo jo luonteestakin...
-m-
Kyllä rehevää kypsää naista mutta syöppöjä kiitos ei.
kyllä kelpaa iso nainen on hyvä mistä pitää kiinni ja suukotella Kake
Minä taas olen niin ruman lihava etten kehtaa edes kellekään tarjoutua seksipuuhiin. Kun oman vartalon katsominen peilistä ällöttää itseäkin, niin ei sitä voi olettaa että kukaan muukaan siitä kiihottuu.
En ole superlihava, mutta 161 cm / 78 kg, ja suurin osa läskistä on pakkautunut vatsanseudulle isoksi kaljamahaksi. Vyötärönympärys on 107 cm, siihen sitten yhdistyy pienet tissit ja lattana perse, niin jo on nätti tynnyrimäinen akka. Myös niskan alle selkään on kertynyt rasvasta muodostuva iso "ämmänkyömy".
Miksen yritä laihduttaa? Olen yrittänyt viimeiset 10 vuotta vaan en enää jaksa. On koitettu Painonvartijat, Montignacin dieetti, karppaus, paleodieetti, South Beach diet, VLCD-kuuri, ravitsemusterapeutin ohjauksessa virallisterveellinen kalorirajoituksella. Ekana 5 vuotena sain aina helposti pois 10 kg, olipa menetelmä mikä tahansa, mutta tulivat aina takaisin. Nykyisin ei enää paino edes lähde alaspäin millään, joten olen alistunut kohtalooni olla tynnyriämmä. Tällaisia sukuni naiset muutkin kolmenkympin jälkeen ovat.
En ole kyllä koskaan kuullut naisesta jolla on kiintymys läskeihin miehiin. Laskistä naisesta ihannoivat miehet ovat ihan tuttua kauraa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 22:28"]
En ole kyllä koskaan kuullut naisesta jolla on kiintymys läskeihin miehiin. Laskistä naisesta ihannoivat miehet ovat ihan tuttua kauraa.
[/quote]
minä kyllä pidän aivan erityisesti miehistä joilla on mahaa. etenkin jos on karvaakin sopivasti <3 nams
mutta en ole pitkäsäärinen nollakokoon mahtuva pimatsu joten tuskin sellainen seksikäs nallekarhu minua vilkaisisikaan... :(
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:31"]4, pk-seudulla. Ja kyllä on tullut selväksi että nimenomaan mies on se pinnallinen sukupuoli ja pitää saada edustusvaimo...sitten itketään kun rahat ei riitä high maintenance-ämmien kasvohoitoihin ym. ja vievät tosiaan talotkin mennessään.
[/quote]
Se että nainen on kaunis, hyvännäköinen ja pitää itsestään huolta, ei tarkoita automaattisesti sitä että on joku miehen rahojen perässä juokseva bimbo. Eikä se että on kaunis, tarkoita myöskään sitä että tuhlaa omaisuuttaan kalliisiin hoitoihin tai että omaa kalliit elämäntavat. Itse olen viehättävä, kaunis ja omat rahat ansaitseva nuori nainen. Sun tekstistä paistaa kateus sekä katkeruus ja pieni vinkki, ne eivät viehätä ketään.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 22:28"]
[/quote]
minä kyllä pidän aivan erityisesti miehistä joilla on mahaa. etenkin jos on karvaakin sopivasti <3 nams
mutta en ole pitkäsäärinen nollakokoon mahtuva pimatsu joten tuskin sellainen seksikäs nallekarhu minua vilkaisisikaan... :(
[/quote]
No toi nallekarhu fantasiat on ihan normaaleja eikä erityisemmin mitään läski ihannointia ole. Mutta onhan toi läski eri asia kaikille jonkun mielestä joku on läski kun toisen mielestä ei.
Ilmotuksia tänne vaan naista täs ollu hakuses ja naista teKee mieli ei ole koolla väliä. Itsellekkin on kunnon ruoka tärkiä asia. Kyllä naises pitää pintaa olla mistä voi ottaa kiinni. Mutta kyllä mukava luonnekkin on tärkee että on sosiaalinen että ajattelee muitakin ettei vaan ittiänsä
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:32"]Tohon, että suomalaiset naiset ei muka ole kurvikkaita läskejä niin mulla on 25kg ylipainoa ja Silti leveimmät paikat on rinnat ja perse. Rinnat 125 vyötärö 93 lantio 120. Ja mulla on raskausmahaa silti viellä jäljellä. 2,5 vuotias ja 8 kuinen lapsi.
[/quote][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:32"]Tohon, että suomalaiset naiset ei muka ole kurvikkaita läskejä niin mulla on 25kg ylipainoa ja Silti leveimmät paikat on rinnat ja perse. Rinnat 125 vyötärö 93 lantio 120. Ja mulla on raskausmahaa silti viellä jäljellä. 2,5 vuotias ja 8 kuinen lapsi.
[/quote]
Hyvä kun laihdutat, mutta onhan sulla melkeen metrin maha. Miksi todella suurilla naisilla on täällä tapana kehuskella, että vientiä on enemmän kuin hoikilla. Siis mitä ihmettä? Mä olen hoikka, kaunis tyttö eikä mulla ole tarve kertoa, että kyllä minuakin baarissa usein isketään ja paljonkin vielä. Joku täällä kehui, ettei sisään pääse kun jonossa flirtataan. Niinpä niin. Miten tämä tekee susta nyt sitten paremman ihmisen tms. Uskoisin, että haette hyväksyntää, että kyllä tekin kelpaatte. Ei monella hoikalla ole tarve kehuskella viennillään. Huhhuh. Ja onhan se pallokin muoto mutta mulle muodokas tarkoittaa tiimalasimallista vartaloa.
Itse en voi sille mitään että laihan naisen kanssa haluan kolme kertaa yössä ja lihavaa taas en raahaisi himaan kuin äärimmäisessä puutteessa. Olen sen kerran tehnyt ja yhden aktin jälkeen tuli hirveä morkkis, haukuin naisen läskiksi ja ajoin pois. En näe mitään iloa johonkin vellovaan ihrakasaan penetroitumisessa, se reikeli on läskipoimujen takana ja usein hygieniakaan ei ole parasta. Lisäksi hirveä huohotus ja hikoilu pienestäkin liikahduksesta- Suurin osa normaaleista asennoista ei ole fyysisesti mahollista ja nainen päällä on kuolleena syntynyt ajatus koska leidi ei pysty kannattelemaan edes omaa painoaan ihraisilla käsillään.
Tähän sitten odottelemme katkeria kommentteja tyyliin "Itselläs on varmaan kaljamaha jne". muuta henkilökohtaisuuksiin menevää. Tarkoittanee etttä kalikka kalahti.
Kyllä kelpaa Kake täällä haluaa juuri suloisia naisia kuin sinä
mulle kelpaa kaikki :)ja lihavissa naisissa rakastan isoja tissejä ja perseitä <3