Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi ettei teille miehet kelpaa lihavat naiset

Vierailija
11.09.2013 |

Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!

Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.

t. suomalainen nainen

Kommentit (229)

Vierailija
121/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suurin osa viesteistä ei tajunnut pointtiasi. Kyllähän muodokas nainen ja subbari vielä on haluttava yhdistelmä, varsinkin jos muutenkin synkkaa ajatuksen tasolla. Valitettavasti olen varattu joten piiskaamiset ja kynttiläleikit ei nyt kohtaa.

T: mies 40 v

Vierailija
122/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:36"]

Helppo huudella katkeruudesta, kun olen vuosia tätä tilannetta kestänyt ja tasan yhdelle miehelle kelvannut so far. Tämä ahdistui seksinhimostani eikä oikein taipunut piiskan varteen, joten juttumme lopahti siihen lopulta.

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta en tiedä seisoisko mulla jos pitäisi valtavan läskiä naista piiskata sängyssä. Ihan oikeasti, se voisi olla vaikeaa. Ja normaalisti kykenen useamman kerran päivässä viikon ympäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastailet aina itsellesi eri henkilönä?

Vierailija
124/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo seksihimosi monesti johtuvat nauttimastasi eläinrasvasta. Lopeta sen nauttiminen ja elämä helpottuu monella tavalla. Olet yhtä pinnallinen, kun millaisiksi syytät niitä miehiä. Ruokailet pinnallisin perustein (maku) miettimättä syvällisimpiä (sitä mikä vaikutus noilla ruuilla on sinun fyysiseen ym terveyteen) Mikset syö vihreitä salaatin lehtejä josta saisit tasapainoisen annoksen esim. kalsiumia ja magnesiumia, vaan syöt sitä mitä syöt miettimättä kuinkahan paljon se elämäntyyli se sinulta lopulta vie (rahaa ja terveyttä)???

Vierailija
125/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä ap se, joka oli viikko sitten "ihastumassa itseensä"?

Lihava nainen ei käytä sanaa "sporttikroppa". Se ei vaan kuulu lihavien naisten sanavalikoimaan. Sportti on niin kaukana, heille on vain hoikkia ja normaaleja, sportista eivät ymmärrä mitään.

Vierailija
126/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:50"]

Miksi vastailet aina itsellesi eri henkilönä?

[/quote]

Vierailija
127/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:59"]

Oletko sinä ap se, joka oli viikko sitten "ihastumassa itseensä"?

Lihava nainen ei käytä sanaa "sporttikroppa". Se ei vaan kuulu lihavien naisten sanavalikoimaan. Sportti on niin kaukana, heille on vain hoikkia ja normaaleja, sportista eivät ymmärrä mitään.

[/quote]

Vau, enpa koskaan ennen tiennyt, etta nain katevasti saa selville, onko joku lihava vai ei. Mut kaikilla lihavilla onkin yhteinen sanavarasto, eika ne kayta laihojen ihmisten sanoja!

Vierailija
128/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:36"]

Helppo huudella katkeruudesta, kun olen vuosia tätä tilannetta kestänyt ja tasan yhdelle miehelle kelvannut so far. Tämä ahdistui seksinhimostani eikä oikein taipunut piiskan varteen, joten juttumme lopahti siihen lopulta.

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta en tiedä seisoisko mulla jos pitäisi valtavan läskiä naista piiskata sängyssä. Ihan oikeasti, se voisi olla vaikeaa. Ja normaalisti kykenen useamman kerran päivässä viikon ympäri.

[/quote]

huono libido?

Vierailija
129/229 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 13:34"]

Mä olin 170cm ja 103kg. Kyllästyin olemaan läski ja tein tosi paljon töitä, tiputin kaikkiaan yli 40kg.

Voin vain suositella, se on ihan uskomattoman törkeää miten läskille puhutaan ja kohdellaan.... Vasta nyt tuntuu että minulla on ihmisarvo ja mahis samaan elämään kuin muillakin.

Sekin hämmästytti miten yhtäkkiä kiinnostus (miesmarkkinoilla) ympärilläni oikein räjähti! Löysin aivan ihanan miehen ja vauva tulossa, elämäni on ihanaa! Harmittaa että hukkasin monta hyvää vuotta. Töitäkin saa ihan eri lailla kun ei ole "tyhmä ja laiska". Kauniit vaatteet sopii jne.

En todellakaan syö pelkkää salaattia, maistelen ihan kaikkea koska olen kunnon herkkuperse. ;) Syön nyt enemmän kuin läskinä ollessani sillä olen löytänyt liikunnan riemun Ja kasvikset onkin hyviä. Monet terveysongelmatkin katosivat kuin tuhka tuuleen!

Seksiä haluan yhäkin paljon ja ihan omilla rahoillani elän, enkä ole kenenkään taloja viemässä. Kehtaatkin.

Laihdutus ei ap sun tapauksessa auta sun rumaan kusipään  luonteeseen, muille suosittelen laihdutusta ja läskeistä luopumista lämpimästi!

N28

[/quote]

No eipä sinustakaan mitään Äiti Teresan kaltaista sisäistä kaunotarta näyttänyt kuoriutuvan laihduttamisesta huolimatta.

Läskit näyttää olevan monelle tekosyy myös elämättömälle elämälle. Ei kukaan käske läskin itsensä olla arvostamatta itseään. Mä olen läski, ja aina elänyt juuri sellaista elämää mitä haluan. Mulla on loistava duuni, olen esimiesasemassa, mulla on ihana mies sekä kolme lasta. Liikun kyllä kohtalaisesti, mutta mulla on tiettyjä syitä, joiden takia syön aivan liikaa. Mutta koska se on asia, joka on ollut elämässäni aina läsnä, en ole jaksanut takertua siihen, vaan elänyt täysillä siitä huolimatta.

Suosittelen muillekin. Ei se lihavuus tai laihuus ole asia, joka elämässä menestymiseen vaikuttaa erityisesti. Ei laihuus tuo koulutusta, älyä, lempeyttä, ahkeruutta, sosiaalisia kykyjä jne. Kuten ei lihavuuskaan tietenkään. Kummallakin osapuolella noita asioita voi olla tai olla olematta. Ja ne on asioita, joihin kannattaa panostaa.

Vierailija
130/229 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pullea nainen ja hänestä pitävä mies löytävät toisensa :D

Vierailija
131/229 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka (BMI 19), koska syön kohtuudella. Liikun pari kertaa viikossa. Helposti lähtee läskit, kun pienentää annoskokoja. Ei siihen tarvitse liikuntaa yhtään. 

Niin, en elä salaatilla, nytkin sipsikulho edessä. 

Mies seurusteli ennen minua naisen kanssa, joka painoi varmaan yli 100 kiloa. Ei ole kuitenkaan koskaan pahasti hänestä sanonut. Ei se ole vain läskeistä kiinni :) 

Vierailija
132/229 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan sulla kuitenkin vikaa luonnepuolella. Onhan kuitenkin suurella osalla myös pullukoista mies ja onhan suuri(n) osa miehistäkin ylipainoisia. 

Mulle nyt ei sinänsä ole ulkonäöllä väliä, mutta yhtenäväisillä elämäntavoilla kyllä. en ole mikään kaunotar, mutta huolehdin terveydestäni eli harrastan aktiivisesti liikuntaa ja syön terveellisesti (olen siis myös hoikka) ja olisi kovin vaikea kuvitella, että parisuhde toimisi sohvaperunan kanssa. Ulkonäöstä muuten viis. Kuten sanoin en ole mikään ruusu itsekään. 

Vierailija
133/229 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä ymmärtänyt tätä ongelmaa. Mä olen 174/97 eli ihan reilusti ylipainoinen, eikä ikinä ole ollut vaikea saada miestä tai huomiota. Baarissa käydessä harvoin on iltoja että alle 10 miestä iskisi, ja töissä, kaupassa, Hämeenkadulla, missä tahansa törmää usein miehiin, jotka tulee kiinnostuneina juttelemaan ja pyytämään kahville. Ei välttämättä päivittäin, mutta ainakin useamman kerran viikossa miehet iskevät.

Mä oon ihan tavallisen nätti varmaan, aika perusnaisen näköinen, pukeudun paljolti farkku-paita linjalla ja meikkaan niukasti. En edes ole mikään rempseä ja sosiaalinen ja luokseenkutsuvan oloinen, vaan aika pitkälti ujo ja introvertti.

En hetkeäkään jaksa uskoa, että joku ei saisi ylipainonsa takia seuraa. Varmaan jos mitat on tyyliä 150/180 niin miehiä on vaikea saada, mutta ei siltikään mahdotonta. Ja tällaisella muutaman kymmenen kilon ylipainolla en koe olevan juurikaan merkitystä. Jos on totta, että KUKAAN ei oikeesti huoli, niin syy on kyllä jossain muualla. En tiedä missä, koska en osaa tuollaista tilannetta kuvitella.

Vierailija
134/229 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:32"]Tohon, että suomalaiset naiset ei muka ole kurvikkaita läskejä niin mulla on 25kg ylipainoa ja Silti leveimmät paikat on rinnat ja perse. Rinnat 125 vyötärö 93 lantio 120. Ja mulla on raskausmahaa silti viellä jäljellä. 2,5 vuotias ja 8 kuinen lapsi.
[/quote]

Poikkeuksiakin on, kouttaisit läskiaivo ensin ajatella että tässä keskustellaan yleisellä tasolla, ja sillä läskit todellakin yleensä ovat muodostumia plösökasoja. Ja toisekseen, kuinkas vanha olet? Kolmekymppisethän niitä pahoja läskilöllöjä vasta alkaa olemaan. Se persus ja rintaläskit alkavat roikkumaan niin että niiden ympärys ja rehevyys kuihtuu, samalla kun maha vaan paisuu.

Ja kyllä nuo sinun mittasikin ihan rehellisesti plösöiltä kuulostavat. Aivan hervoton tuo melkein metrin mahakin.
Minulla on painoa 74kg, olen ylipainoinen, mutta vyötärö alle 80 ja koen itseni silti lihavaksi.
[/quote]
Niin on. Itselläni oli mahanympärys tuo 93cm kun lähdin synnyttämään täysiaikaista lasta.

Vierailija
135/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kelpais vähän pyöreempikin, miten suhun saa yhteyden ? ?

Herra 47 pk-seudulta

Vierailija
136/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:29"]

Höpö höpö.

Naisen paino ei ole olennainen asia. Ei miehet ole yhtä pinnallisia kuin naiset. Tätä on tietenkin vaikea ymmärtää kun ei pääse vastakkaisen sukupuolen pään sisään edes päiväksi, mutta usko vaan.

[/quote]

Itseasiassa on tutkittu että miehet ovat pinnallisempia kuin naiset mitä tulee ulkonäköön. Naiset kelpuuttavat useammin itselleen miehen joka ei ulkomuodoltaan ole ihanne, mutta miehet useammin vaativat naisensa näyttävän hyvälle. Eli miehet haluaa missin, naisille kelpaa mörököllitkin näin kärjistettynä:)

Vierailija
137/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 03:19"]

Höpö höpö.

Naisen paino ei ole olennainen asia. Ei miehet ole yhtä pinnallisia kuin naiset. Tätä on tietenkin vaikea ymmärtää kun ei pääse vastakkaisen sukupuolen pään sisään edes päiväksi, mutta usko vaan.

[/quote]

Itseasiassa on tutkittu että miehet ovat pinnallisempia kuin naiset mitä tulee ulkonäköön. Naiset kelpuuttavat useammin itselleen miehen joka ei ulkomuodoltaan ole ihanne, mutta miehet useammin vaativat naisensa näyttävän hyvälle. Eli miehet haluaa missin, naisille kelpaa mörököllitkin näin kärjistettynä:)

[/quote]

Jep naisille miehen omaisuus ja rahat ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Okeastaan äijällä ei ole mitään väliä kunhan on paksu lompakko.

Vierailija
138/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 03:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 03:19"]

Höpö höpö.

[/quote]

[/quote]

Jep naisille miehen omaisuus ja rahat ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Okeastaan äijällä ei ole mitään väliä kunhan on paksu lompakko.

[/quote]

Todennäköisesti näin, miehet haluavat kauniin naisen ja naiset paremman tulotason mitä itsellä on. Onneksi itselle ei ole väliä miehen tuloilla:)

Vierailija
139/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ap, minuakin tuo harmittaa. Olisi kiva, jos voisi viehättyä myös ylipainoisista naisista. Lisäisi tarjontaa kummasti. Mutta kun sitä ei valitettavasti voi oikein itse päättää, millainen ulkonäkö omaa silmää miellyttää, ja ilman fyysistä vetovoimaa ei suhteesta tule mitään.

t. mies

Vierailija
140/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:33"]

Lihava nainen nyt vain on yököttävä. Mieluummin yksin kuin naisen kanssa, joka ei miellytä silmää.

Miksi et halua laihduttaa? Terveydellesikin olisi hyväksi.

[/quote]

Jep, mieluummin yksin kuin läskin kanssa. Ja yksin ollessa nyt saisi kuitenkin hoitoja, hyvännäköisiä, baaristakin

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä