Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi ettei teille miehet kelpaa lihavat naiset

Vierailija
11.09.2013 |

Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!

Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.

t. suomalainen nainen

Kommentit (229)

Vierailija
181/229 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne läskitkin kelpaa. Katso kadulla kulkevia ihmisiä.

Vierailija
182/229 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, virallisesti sairaalloisen lihava (181cm ja 138kg), olen erittäin hyvässä parisuhteessa, jossa sekä ajatukset että halut kohtaa. Tunnen itseni kauniiksi ja halutuksi. Oon aina ollut ylipainoinen, eikä oo koskaan haitannu terveyttä (kyllä, joskus varmasti huomaan että vaikuttaa). Nautin elämästäni eikä painosta oo mulle ongelmaa. Se jota häiritsee voi suksia suolle. Ennen mulla oli todella huono itsetunto mutta siitä ei ollut muutaku haittaa itelle. Nyt en enää saa ilkeitä kommentteja kun elämänilo paistaa rasvakerroksenkin läpi :)

T. Nainen 20v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/229 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen on kaunis, sexikäs ja aivan ihana...
sylin täydeltä naista, isot ihanat rinnat ja muhkee pylly aivan täydellistä!

Vierailija
184/229 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oulusta joka on tukeva , tukeva nainen passaisi hyvin, voisin jopa muuttaa pääkaupunki seudulle.Itse kuntoilen salia, vesijuoksua sauvakävelyä, kävelyä.Sivufileet saa pois mutta vatsa on vuoden projekti.

Ennen ei ollut ruokaa niikuin nyt niin elimistö varastoi sitä pahan päivän varalle.

Vierailija
185/229 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua juuri minä rakastan kaunis nainen.  Kake

Vierailija
186/229 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen on paras

Vierailija
187/229 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihanaa herätä viereltäsi halia ja suukotella  Kake

Vierailija
188/229 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihanaa käydä ison naisen viereen SUUKOTELLA ja muuta kivaa  Kake

Vierailija
189/229 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 22:19"]Minä taas olen niin ruman lihava etten kehtaa edes kellekään tarjoutua seksipuuhiin. Kun oman vartalon katsominen peilistä ällöttää itseäkin, niin ei sitä voi olettaa että kukaan muukaan siitä kiihottuu.

En ole superlihava, mutta 161 cm / 78 kg, ja suurin osa läskistä on pakkautunut vatsanseudulle isoksi kaljamahaksi. Vyötärönympärys on 107 cm, siihen sitten yhdistyy pienet tissit ja lattana perse, niin jo on nätti tynnyrimäinen akka. Myös niskan alle selkään on kertynyt rasvasta muodostuva iso "ämmänkyömy". 

Miksen yritä laihduttaa? Olen yrittänyt viimeiset 10 vuotta vaan en enää jaksa. On koitettu Painonvartijat, Montignacin dieetti, karppaus, paleodieetti, South Beach diet, VLCD-kuuri, ravitsemusterapeutin ohjauksessa virallisterveellinen kalorirajoituksella. Ekana 5 vuotena sain aina helposti pois 10 kg, olipa menetelmä mikä tahansa, mutta tulivat aina takaisin. Nykyisin ei enää paino edes lähde alaspäin millään, joten olen alistunut kohtalooni olla tynnyriämmä. Tällaisia sukuni naiset muutkin kolmenkympin jälkeen ovat.
[/quoteOletko kokeillut macaa?

Vierailija
190/229 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä lihavia naisia kauniina.

T: Mies 27

Vierailija
191/229 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:24"]Mun kaikki kaverit on lihavia ja niillä on kaikilla mies. Mä olen hoikka eikä mulla ole miestä. Painolla ei ole MITÄÄN väliä. Kyllä syy on nyt jossain muussa...
[/quote]

Jep

Vierailija
192/229 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida, että kyllä aloittajan vika taitaa nyt olla jossain muualla kuin kiloissa.

Olen itse hyvin seksuaalinen, ylipainoinen (162/80) sub-nainen, jolla ei ole koskaan ollut miesseurasta puutetta. Ennenkuin sairastuin selästäni, painoin 65 kg, silloinkin vähän pyöreä, mutta itseeni tyytyväinen. Sänkypotilaana meni puoli vuotta ja vuoden kuntoutus päälle, kiloja +20. Nyt terve ja painon pudotus käynnissä, mutta miestarjonnassa kilot eivät ole missään vaiheessa näkyneet mitenkään.

Kasvoiltani olen nätti, ja pidän itseäni kokonaisuutena ihan hyvännäköisenä, vaikka olen pläski. Hui. Isot tissit (F-G), huoliteltu ulkonäkö ja iloinen elämänasenne. Katkeruus ja vihaisuus ei ole kaunista - maailma on täynnä miehiä, jotka kuumuu pyöreistä naisista. Ihan niinkuin niitäkin, joille ylipaino on paha turn-off. Kaikille löytyy ottajansa, ja hyvä niin.

Noin yleisesti pakko sanoa, että tämänkin ketjun kommenteista moni on ihan uskomattoman typerä ja lapsellinen. Itse en ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää ilkeillä sellaiselle kohderyhmälle, joka ei nyt satu itseä nappaan, kun asioista voisi puhua asiallisestikin. Koskee niin meidän pläskien kuin hoikkien kanssasisariemme fanittajia. Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
193/229 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakella jäi ny vähän levy päälle.

Vierailija
194/229 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:36"]

Helppo huudella katkeruudesta, kun olen vuosia tätä tilannetta kestänyt ja tasan yhdelle miehelle kelvannut so far. Tämä ahdistui seksinhimostani eikä oikein taipunut piiskan varteen, joten juttumme lopahti siihen lopulta.

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta en tiedä seisoisko mulla jos pitäisi valtavan läskiä naista piiskata sängyssä. Ihan oikeasti, se voisi olla vaikeaa. Ja normaalisti kykenen useamman kerran päivässä viikon ympäri.

[/quote]

Hahah oon nauranu tälle kommentille oikeesti jo muutaman päivän. Mun piti etsiä tää keskustelu käsiini ihan vaan, että pääsisin lukemaan sen uudelleen ja nauramaan.

Vierailija
195/229 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:45"]Numero 36. Minä olen sinua 10 cm pidempi ja painan saman verran kuin sinä, silti olen ylipainoinen joten tuntuu hassulta että sinun painosi ei olisi terveysriski...
[/quote]

Häh? Sinun painoindeksihän on noilla luvuilla eli 175cm ja 72 kg noin 23. Ei ole ylipainoa nähnytkään.

Vierailija
196/229 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:32"]Tohon, että suomalaiset naiset ei muka ole kurvikkaita läskejä niin mulla on 25kg ylipainoa ja Silti leveimmät paikat on rinnat ja perse. Rinnat 125 vyötärö 93 lantio 120. Ja mulla on raskausmahaa silti viellä jäljellä. 2,5 vuotias ja 8 kuinen lapsi.
[/quote]

Poikkeuksiakin on, kouttaisit läskiaivo ensin ajatella että tässä keskustellaan yleisellä tasolla, ja sillä läskit todellakin yleensä ovat muodostumia plösökasoja. Ja toisekseen, kuinkas vanha olet? Kolmekymppisethän niitä pahoja läskilöllöjä vasta alkaa olemaan. Se persus ja rintaläskit alkavat roikkumaan niin että niiden ympärys ja rehevyys kuihtuu, samalla kun maha vaan paisuu.

Ja kyllä nuo sinun mittasikin ihan rehellisesti plösöiltä kuulostavat. Aivan hervoton tuo melkein metrin mahakin.
Minulla on painoa 74kg, olen ylipainoinen, mutta vyötärö alle 80 ja koen itseni silti lihavaksi.
[/quote]

Kylläpä kirjoitat rumasti. Olet varmaan aika ilkeä ihminen.

Vierailija
197/229 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaa lihava nainen.

Vierailija
198/229 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Pyöriä nainen lyhyt ja ylipainoinen, mun ihanne, alle 165 ja vähintään 75, ei turha siis! Haluan ja kiihotun kun saan nätin pyöreän naisen alasti viereeni!

Voi hyvä pyhäyö kuinka häntä haluaisin, mutta... ei ole tullut etehen tuommoosta! Siis, missä olette te ihanuudet? AIVAN AIKUISTEN oikijasti, missä olette?

Eikun e-mail osoitteita kehiin ja kahotaan mihnä sitten tavataan!

T. Pohijoisessa asuva Eteleäpohojalaanen

Vierailija
199/229 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille kuule kelpaa laihatkaan. -Bmi 20

Vierailija
200/229 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Täällä on mies joka ei mistään muusta perustakkaan kuin lihavasta naisesta.

Laihat viivapillut ei saa minun viisaria värähtämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä