Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi ettei teille miehet kelpaa lihavat naiset

Vierailija
11.09.2013 |

Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!

Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.

t. suomalainen nainen

Kommentit (229)

Vierailija
101/229 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. ihan varmasti saisit kumppanin rinnallesi jos tahtoisit. Käytkö viikonloppuisin ulkona, menetkö itse juttelemaan kenellekään? Oletko kokeillut nettitreffi sivuja? Yleensä lihavat naiset vaan ovat laiskoja, ei yhtään kiinosta itsestä huolenpito, ei liikuntaa ja ihan sama mitä suuhun laitetaan. välinpitämättömyys. Se ei ole kauhean haluttava piirre kummassakaan sukupuolessa. Onko oma "markkina-arvosi" liian korkealla? katseletko niitä sportti/normi kroppaisia miehiä? voit toki sellaisen saadakin, mutta yleensä sitä saa oman tasoisensa. Ja en sitten lukenut näitä kaikkia keskustelun sivuja että varmaan sama teksti ehkä tullutkin jo!! oma asenne kuitenkin ratkaisee kaikessa, jos se on paska niin ei voi mitään. muokkaa sitä tai hyväksy asiat sellaisenaan

Vierailija
102/229 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko sähköpostin Edelleen suudelmin Kake

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/229 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki kaverit on lihavia ja niillä on kaikilla mies. Mä olen hoikka eikä mulla ole miestä. Painolla ei ole MITÄÄN väliä. Kyllä syy on nyt jossain muussa...

Vierailija
104/229 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle lihava nainen kelpaa ja elänkin sellaisen kanssa, enkä itsekkään ole mikään laiheliini.

Ongelmahan on se että lihava nainen ei yleensä tunne olevansa itse seksikäs ja kun nainen ei tunne olevansa seksikäs, hän ei myöskään halua seksiä.

Jos haluaa seksiä, niin kannattaa etsiä nainen joka kiihottuu itsestään ;)

Vierailija
105/229 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:39"]

Itseasiassa on tutkittu että miehet ovat pinnallisempia kuin naiset mitä tulee ulkonäköön. Naiset kelpuuttavat useammin itselleen miehen joka ei ulkomuodoltaan ole ihanne, mutta miehet useammin vaativat naisensa näyttävän hyvälle. Eli miehet haluaa missin, naisille kelpaa mörököllitkin näin kärjistettynä:)

[/quote]

Höpsistä, ei todellakaan pidä paikkaansa. Naisten ihannemisformaatti on paljon paljon kapeampi, kuin miesten mieltymysten hajonta erityyppisiin naisiin.

Vierailija
106/229 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kaunis nainen juuri semmoisana kun olet  Kake

Vierailija
107/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pois, en pidä kirjoituksistasi.

Vierailija
108/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hiljaseks vetää*

Vierailija
109/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Naisen paino ei ole olennainen asia. Ei miehet ole yhtä pinnallisia kuin naiset. Tätä on tietenkin vaikea ymmärtää kun ei pääse vastakkaisen sukupuolen pään sisään edes päiväksi, mutta usko vaan.

Missä päin Suomea masturboit?

Vierailija
110/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, varmasti löydät jonkun Suomi pojun, joka ottaa sinut. Etsi laajemmalla skaalalla..

Vierailija
111/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, pk-seudulla. Ja kyllä on tullut selväksi että nimenomaan mies on se pinnallinen sukupuoli ja pitää saada edustusvaimo...sitten itketään kun rahat ei riitä high maintenance-ämmien kasvohoitoihin ym. ja vievät tosiaan talotkin mennessään.

Vierailija
112/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus ei viehätä ketään.

Vierailija
113/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen nyt vain on yököttävä. Mieluummin yksin kuin naisen kanssa, joka ei miellytä silmää.

Miksi et halua laihduttaa? Terveydellesikin olisi hyväksi.

Vierailija
114/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduta, koska mulla ei ole mitään tarvetta siihen. En ole kiinnostunut liikunnasta, joten pysyäkseni normaalipainoisena mun pitäisi syödä kuin varpunen (olen lyhyt). Koska rakastan ruokaa, erilaisia makuja jne. niin en todellakaan pysty siihen. Eikä ole kiinnostustakaan; ongelma on siinä päässä jota mun läskit haittaa.

Helppo huudella katkeruudesta, kun olen vuosia tätä tilannetta kestänyt ja tasan yhdelle miehelle kelvannut so far. Tämä ahdistui seksinhimostani eikä oikein taipunut piiskan varteen, joten juttumme lopahti siihen lopulta.

Vierailija
115/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap säälittävä. Alentamalla muita et onnistu ylentämään itseäsi. T: Hoikka ja kaunis vaimo, joka ei ole lahna, eroamassa tai elä miehensä rahoilla.

Vierailija
116/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, onneksi sä olet täydellinen edustusvaimo kun pitää vielä omasta kauneudestaan huudella. ;) Sehän ei ole säälittävää tai ylenkatsovaa..?

Vierailija
117/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:36"]

En laihduta, koska mulla ei ole mitään tarvetta siihen. En ole kiinnostunut liikunnasta, joten pysyäkseni normaalipainoisena mun pitäisi syödä kuin varpunen (olen lyhyt). Koska rakastan ruokaa, erilaisia makuja jne. niin en todellakaan pysty siihen. Eikä ole kiinnostustakaan; ongelma on siinä päässä jota mun läskit haittaa.

Helppo huudella katkeruudesta, kun olen vuosia tätä tilannetta kestänyt ja tasan yhdelle miehelle kelvannut so far. Tämä ahdistui seksinhimostani eikä oikein taipunut piiskan varteen, joten juttumme lopahti siihen lopulta.

[/quote]

Afrikassa lapset kuolevat nälkään ja sinä vain ahmit herkkuja!

Vierailija
118/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin rasvaa kuin miesmäisiä lihasmoukuroita.

Vierailija
119/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:33"]

Lihava nainen nyt vain on yököttävä. Mieluummin yksin kuin naisen kanssa, joka ei miellytä silmää.

Miksi et halua laihduttaa? Terveydellesikin olisi hyväksi.

[/quote]

älä sitten valita naisettomuudesta jos ei kelpaa.

Vierailija
120/229 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vatsan ohitusleikkausta. Mistään ei tarvitse luopua, paitsi pötsistä.

t. Mies (sic.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme