Harmi ettei teille miehet kelpaa lihavat naiset
Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!
Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.
t. suomalainen nainen
Kommentit (229)
Mielelläni tyydyttäisin sinua millon vain missä vain, tarvitsen vain jonkun paikan missä tutustua ensin tarkemmin. Olisiko mahdollista?
Olen lihava, ja tähän saakka ajatellut että mun sinkkuuteni johtuu yllimääräisistä kiloistani. Olen häpeillyt itseäni ja ajatellut ettei kukaan halua mua kilojeni tähden.
Kunnes eräs ihana, urheilullinen ja todella komea mies ihastui muhun. Tämä sai mut loistamaan, hymyn kasvoilleni 24/7 ja entistä tarkemmaksi ulkonäöstäni koska tokihan haluan olla superkaunis rakkaani silmissä. Ja mitä tapahtui? Miehet villiintyivät ympärilläni. Liikennevaloissa miehet kääntyvät katsomaan perääni, missä vain liikunkaan saan osakseni flirttiä ja pitkiä katseita hymyn kera. Tajusin, että sinkkuuteni syy olikin oman pääni sisällä eikä siinä, montako kiloa minussa on.
Nyt rakastuneena hymyilen koko ajan, kuljen ylväänä pää pystyssä nauttien naiseudestani ja voi pojat, miten paljon saankaan miesten huomiota! Tuntuu kuin kaikki liikakiloni olisivat haihtuneet taivaan tuuliin.
Että kyllä näköjään kelpaa lihavatkin naiset, mutta se on täysin kiinni siitä, miten kilonsa kantaa. Nyt vasta oikeasti tajuan sen.
t. lihava nainen, jolla upea, upea mies. Eikä miehen upeus ole vain omassa päässäni, häntä havittelee monet naiset, mutta vain minä olen se joka hänelle merkitsee jotain. Rakkaus on ihanaa <3
Niin, harmi. Itse olen normaalipainoinen ja haluaisin toteuttaa fantasioitani, mutta kun naamani ei kelpaa vaikka 20v olenkin. I feel you aloittaja!
Kyllä kelpaa ihanaa olla lähekkäin Kake
En vain kiihotu lihavista eikä siinä ole mitään väärää tai lihavissakaan
Etsi feeder tai muhkummasta tykkäävä. Tuo ensin mainitsemasi verbi on monelle miehelle turn off, aivan sama asia jos naisellekin sanoisi täällä mä vetelen handuun. Mautonta!
Ap on muuten Porvoosta ja vieläpä mies!!!!
Itse halusin naisen jolta saa hyvän suihinoton joskus. 8 vuotta yhdessä ja kolme kertaa ottanut suihin
Mäkään en ole kelvannut kellekään, ja olen ylipainoinen. Mutta olen tajunnut että osin se johtuu siitä, että lihomisen myötä olen muutenkin lopettanut ulkonäöstäni välittämisen. En enää jaksa meikata tai laittaa hiuksia, kun tuntuu että ei se hyvältä kaksoisleukaisella pallonaamalla näytä kumminkaan. Vaatteet on usen äärirentoja halpoja oleskeluvaatteita. Luulen, että jos jaksaisi välittää ulkonäöstä ja pukeutua hyvin, jotkut voisivat kiinnostuakin (lievästä) ylipainostani huolimatta.
Kyllä mulle kelpaisi. Tulisipa joku ihana lihava AV-mamma ja istuisi ison perseensä kanssa naamallein.. aah..
M23
Kyllä kelpaa vähän tukevampi nainen. viereesi on kaunista kellahtaa Kake
olet kaunis hellä lämpöinen Sinua haluaisin SUUKOTELLA ja HALIA Kake
Kyllä sinä kelpaat lämpöisillä ihollasi ja suudelmin Kake
Laihduin yhdessä vaiheessa yhtäkkiä (läheisen kuoleman ja surun takia) alpainon rajalle normaalipainon ylärajalta. Naurettavaa, kuinka miesten kiinnostus kasvoi!
Kyllä kelpaa hyvältä tuntuu olla täyteläisen naisen kanssa Kake
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 03:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:29"]
Höpö höpö.
Naisen paino ei ole olennainen asia. Ei miehet ole yhtä pinnallisia kuin naiset. Tätä on tietenkin vaikea ymmärtää kun ei pääse vastakkaisen sukupuolen pään sisään edes päiväksi, mutta usko vaan.
[/quote]
Itseasiassa on tutkittu että miehet ovat pinnallisempia kuin naiset mitä tulee ulkonäköön. Naiset kelpuuttavat useammin itselleen miehen joka ei ulkomuodoltaan ole ihanne, mutta miehet useammin vaativat naisensa näyttävän hyvälle. Eli miehet haluaa missin, naisille kelpaa mörököllitkin näin kärjistettynä:)
[/quote]
Näin varmasti on. Mutta onneksi nykyisin on hyvät keinot parantaa ulkonäköä. Ei kun kirurgin puheille. Minulla on järkyttävän kaunis vartalo, mutta kasvoissa on hieman fiksaamista. Aion tehdä pienen korjausleikkauksen onneni eteen.
Porvoossa ainakin.