Harmi ettei teille miehet kelpaa lihavat naiset
Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!
Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.
t. suomalainen nainen
Kommentit (229)
Miksi kaikkien pitäisi olla kiinnostuneita samoista asioista? Joku ei tykkää läskistä, toinen ei tykkää laihasta.
Sama asia jos tapeltaisiin ruuasta. Kun SINÄ et tykkää maksalaatikosta, olet hirveä ihminen. Tykkäisit makaroonilaatikosta ennemmin!
Typerää, eikö vain? Turha kiistellä makuasioista.
Akalla on pahasti päässä vikaa jos kuvittelee että miesten kuuluu antaa hänelle seksiä palkinnoksi, kun hän sanoo että Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa.
Ei kuule seksi ole mikään ihmisoikeus. Jos sulle ei ole tarjota mitä miehet haluaa, niin lopeta ruikuttaminen ja vedä käteen (kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti).
Kyllä varmaan kelpaa, ei lihavuus ole este, vaanmukava yhdessä olo niin sohvalla kuin sängyssä.
Jos on tissit törröllä niin huomiota piisaa.
nam, meillä olis mukavaa kunhan löytäisin sinut. Missäspäin asustelet?
Kyllä mulle kelpaa lihava nainen tykkään isoista pepuista
voi kuule minä tykkään juuri sinusta lämmin vartalosi on kauniin ihanaa Kake
Saitko viestin sinä kauniin upea nainen Kake
Sanon lohdutuksena ettei sua kukaan ulkomaalainen mies varmaan haluisikaan. Suomalaisille kaljamahaäijille varmasti kelpaa tollanen plus sized ruinaämmä.
Siinäpähän vietät. Ennemmin vietän yksin omat iltani kuin panisin lihavaa naista. En vain voisi edes kuvitella olevani parisuhteessa lihavan ihmisen kanssa. Se on vain mielestäni etovaa.
Mutta, turha tuosta on vetää hernettä nenään. Maailma on täynnä ihmisiä jotka eivät ole niin ranttuja kuin minä, joten yritä jotakuta heistä.
Ei niille kelpaa me hoikatkaan. Että sellaista.
saitko sinä kauniin täyteläinen nainen viestin RAKASTUIN SINUUN jo viestin luettuani Kake
Sinä olet täydellinen nainen SUUDELMIA ja HELLIÄ HALEJA Kake
Lämmintä olla täyteläisen naisen kanssa
Kelpaapas. Teille lihaville naisille ei kelpaa lihaksikkaat miehet
Ap ongelma ei ole ylipaino, vaan katkeruus ja kauna. Miksi olet niin ilkeä?
Älä valita! Voit saada joskus miehen kun lopetat tuon asenteen. Kun on ruma sisältä ja ulkoa jää varmasti ilman.
Jos haluat nuorta miestä jolle lihavuus on vain plussaa niin ei sinun tarvitse kuin kertoa miten saan sinuun yhteyden.
Ei se minulle ole harmi, että minua ei kiinnosta lihavat naiset. Ei minulla ole mitään velvollisuutta lihavia kohtaan, enkä minä ole sen takia huonompi ihmisenä, että minä en koe lihavia kohtaan seksuaalista vetovoimaa. Minulla on oikeus pitää seksikkäinä ja haluttavina sellaisia ihmisiä kuin minä itse haluan. Jos se jotakin haittaa, niin silloinhan se on sen oman päänsisäinen ongelma.