Ei ole ok sanoa toiselle että sinä ja sinun elämäsi on tarpeeton ja merkityksetön
Sä et voi ikinä tietää mitä toinen ihminen käy elämässään läpi jos kehoitat suoraan tai epäsuoraan itsemurhaan et voi mitenkään tietää jos joku vaikka tekeekin itsemurhan
Olisitko tosiaan valmis elämään kuolemantuottamus omallatunnollasi?
Jos kehoitat jotakuta tekemään itsemurhan ja hän sen tekee sinun käskystäsi olet sinä juuri sinä siellä ruudun toisella puolella siitä vastuussa
Minuun tuollaiset jutut ei tehoa koska elämäni on muutenkin pilalla mutta siitä huolimatta yritän elää tätä jokapäiväistä elämää kaikesta huolimatta kuitenkin
Olen herkkä ja itken mutta itsemurhaa en tee kenenkään käskystä mutta joku toinen saattaa tehdä
Älkää koskaan kehoittako ketään itsemurhaan älkää koskaan sanoko kenellekään että hän ja hänen elämänsä on merkityksetön
Et voi ikinä tietää mitä se toinen ihminen käy elämässään läpi et voi koskaan tietää edes sitä onko elämä itsestäänselvyys sillä kaikille se ei sitä ole
Ollaan ihmisiä toisillemme rauhaa ja rakkautta
Hyvää joulun odotusta ihan kaikille
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Persu luki tämän ja huokaisi.
Jollakin on pakkomielteenä persut.
Onneksi en itse ole minkään puolueen fani enkä vihollinen. Mikään puolue ei saa minua sekoamaan. Silti äänestän ja tutkin mitä aloitteita ovat tehneet, eli mikä on kenellekin tärkeää. Puolue toki valitaan ensin.
Täytyy kuitenkin muistaa, ettei empatia kuulu Suomeen.
-hallituksen teesejä, vol.1-
P.S. muistuttakaa pilttejänne, että on vielä 2 viikkoa aikaa kunnostautua koululiusaajina ennenkuin pukki tuo lahjat. Nyt tsemppiä ja loppukiri. Jaksaa, jaksaa.
Ei tietenkään ole ok! Miksi ihmeessä joku sanoisi noin kellekään :o
Täytyy olla ihmisen sekaisin päästään, että tuollaista toteaa.
Samoin ap sinulle hyvää joulun odotusta!
Muista, että vaikeudet vahvistavat, joten pysy vahvana. Meillä kaikilla on synkkiä, jopa mustia jaksoja elämässä ja niiden läpi kulkeminen on yksinäinen tie. Kärsivällisyys ja lempeys itseään kohtaan ovat tärkeitä asioita. Itse olen kulkenut todella synkän ajan lävitse täysin yksin. Se ei ole helppoa mutta on opettavaista.
Eikä itsemurha ole koskaan hyvä ratkaisu. Vaikka elämä voi tuntua raskaalta elää, voi tulevaisuus olla paras mahdollinen. Tarvitaan malttia, sinnikkyyttä ja katsoa päivä kerrallaan. Pyrkien kohti parempaa, mutta muistaa itsemyötätunto ja olla ystävällisten/aidosti välittävien ihmisten seurassa.
Hyvää joulun odotusta. Onni löytyy ihmisestä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Samoin ap sinulle hyvää joulun odotusta!
Muista, että vaikeudet vahvistavat, joten pysy vahvana. Meillä kaikilla on synkkiä, jopa mustia jaksoja elämässä ja niiden läpi kulkeminen on yksinäinen tie. Kärsivällisyys ja lempeys itseään kohtaan ovat tärkeitä asioita. Itse olen kulkenut todella synkän ajan lävitse täysin yksin. Se ei ole helppoa mutta on opettavaista.
No eivät kyllä vahvista. Arkielämään kuuluvat vastoinkäymiset ehkä, mutta vaikeudet eivät.
Jaa.