Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi ettei teille miehet kelpaa lihavat naiset

Vierailija
11.09.2013 |

Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!

Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.

t. suomalainen nainen

Kommentit (229)

Vierailija
41/229 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitäkin miehiä on ketkä rakastaa tuhtia tyttöä

Vierailija
42/229 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 08:05"]

Kyllä niitäkin miehiä on ketkä rakastaa tuhtia tyttöä

[/quote]

Olen perusduunari ja rakastan tuhteja tyttöjä. Rakkaus on tärkeintä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/229 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin dilemma. Itse olen pärstästäni ruma ja rujo, mutta ihan hyväkroppainen mies. Normaalivartaloiset naiset eivät sylkäisekkään tänne päin. Lihavien kanssa taas on ollutkin säpinää, mutta kun tuo kiihoittuminen ei välttämättä onnistukkaan sitten niin helposti.

Johtopäätökseni melkeinpä on, että ei tervekätinen mies naista kaipaa....

Vierailija
44/229 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista."

Tiedoksesi: avioliitossa ei mikään muutu.

t. Mies.

Vierailija
45/229 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on suomalainen mies löytynyt ilman ongelmia, eikä ole joutunut tyytymään mihin vaan. Ei Se läskeistä kiinni ole.

Terkuin lähes sadan kilon keijukainen :D

Vierailija
46/229 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö seuraa vailla?

Vierailija
47/229 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:24"]Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!

Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.

t. suomalainen nainen

[/quote]

Oletko minkä ikäinen? Ja vieläkö seuraa vailla??

Vierailija
48/229 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihavakin kelpaa jos on muuten houkuttelevan tuntuinen. Ei tarvi olla edes kasvoiltaan erityisen kaunis, mutta jotain viehätysvoimaa pitää olla. Lihavuuteenhan usein yhdistetään ahneus, ja se voi olla hyvä juttu jos sen saa toimimaan seksuaalisella tasolla niin että petipuuhat on korkealla arvoasteikossa. Lihavalle sopii mielestäni tietynlainen suttuisuus paremmin kuin laihalle, voi olla esim. tuuhea alapää tms.

Vierailija
49/229 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:36"]

En laihduta, koska mulla ei ole mitään tarvetta siihen. En ole kiinnostunut liikunnasta, joten pysyäkseni normaalipainoisena mun pitäisi syödä kuin varpunen (olen lyhyt). Koska rakastan ruokaa, erilaisia makuja jne. niin en todellakaan pysty siihen. Eikä ole kiinnostustakaan; ongelma on siinä päässä jota mun läskit haittaa.

Helppo huudella katkeruudesta, kun olen vuosia tätä tilannetta kestänyt ja tasan yhdelle miehelle kelvannut so far. Tämä ahdistui seksinhimostani eikä oikein taipunut piiskan varteen, joten juttumme lopahti siihen lopulta.

[/quote]

Afrikassa lapset kuolevat nälkään ja sinä vain ahmit herkkuja!

[/quote]

Jos ap lakkaisi ahmimasta, niin lakkaisi se nälkä yhtään Afrikassa? 

Vierailija
50/229 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:06"]

Mä en oo ikinä ymmärtänyt tätä ongelmaa. Mä olen 174/97 eli ihan reilusti ylipainoinen, eikä ikinä ole ollut vaikea saada miestä tai huomiota. Baarissa käydessä harvoin on iltoja että alle 10 miestä iskisi, ja töissä, kaupassa, Hämeenkadulla, missä tahansa törmää usein miehiin, jotka tulee kiinnostuneina juttelemaan ja pyytämään kahville. Ei välttämättä päivittäin, mutta ainakin useamman kerran viikossa miehet iskevät.

Mä oon ihan tavallisen nätti varmaan, aika perusnaisen näköinen, pukeudun paljolti farkku-paita linjalla ja meikkaan niukasti. En edes ole mikään rempseä ja sosiaalinen ja luokseenkutsuvan oloinen, vaan aika pitkälti ujo ja introvertti.

En hetkeäkään jaksa uskoa, että joku ei saisi ylipainonsa takia seuraa. Varmaan jos mitat on tyyliä 150/180 niin miehiä on vaikea saada, mutta ei siltikään mahdotonta. Ja tällaisella muutaman kymmenen kilon ylipainolla en koe olevan juurikaan merkitystä. Jos on totta, että KUKAAN ei oikeesti huoli, niin syy on kyllä jossain muualla. En tiedä missä, koska en osaa tuollaista tilannetta kuvitella.

[/quote]

Miten tällainen voi olla muka mahdollista? En tunne yhtään naista, jota oltaisiin tultu Suomessa _koskaan_ päiväsaikaan ulkona iskemään (ja mies selvänä eikä humalainen). Etenkin kun sanot, että olet vielä ujo, eli kehonkielen pakko olla varautunut...

Vierailija
51/229 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia naisia te ylipainoiset naiset olette muuten ulkonäöltänne? Mäkin olen pullea, mulla on kauniit kasvot ja yllättävän ohut vyötärö ja sirot nilkat. Korostan näitä hyviä puoliani ja tykkään olla naisellinen. Kyllähän ne miehet pörrää ympärillä vaikka olen ylipainoinen. Mutta naimisissa toki.

Vierailija
52/229 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso katukuvaa, siellä on lihavakin saanut miehen, eriasia kuinka monen vuoden kiinnitys mutta ei sitä ole takeita laihoillakaan. 

Vierailija
53/229 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on BBW?

Vierailija
54/229 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:13"]Täällä ap:n kohtalotoveri. Pakkoselibaatissa / oman käden avun varassa jo 8 vuotta. En ole edes massiivisen lihava vaikkakin ylipainoinen: 165 cm ja 72 kg. Mutta ei kelpaa kellekään, ja samoista syistä en laihduta kuin ap paljon: pidän ruoasta, en pidä liikunnasta, ylipainoni on niin pientä ettei se lääkärin mukaan ole vielä terveysriski ollenkaan.

En tahdo alkaa kitukuuria vain siksi että kelpaisin miehille. Mieluummin olen sitten ilman miestä kuin ilman hyvää ruokaa. Mutta ihmettelen kyllä, miksei kellekään itse vaikka myös ylipainoiselle miehelle kelpaa pyöreä nainen? Olen myös pk-seudulla kuten ap, täällä tunnetusti on kyllä naisista markkinoilla ylitarjontaa ja miehistä pulaa joten ehkä siitä johtuu ettei kelpaa.

[/quote]

Kaikille löytyy oma liikuntamuoto! Tykkäätkö kävelyistä, uimisesta, sulkapallosta? On tärkeää ryhtyä aktiiviseksi! Ota portaat hissin sijaan, ruuasta voi nauttia enemmän kun se on terveellistä! Ei tule äklö olo! Esim vähähiilihydraattista paahtoleipää kalkkunalla ja hurjalla salaattimäärällä! NAM!

Terveisin ex-lihava

Vierailija
55/229 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alipainoinen ja minua tullaan iskemään kadulla jatkuvasti jos vaikka odotan ystävää. Käyn silti ulkona aika harvoin ilman lapsia, mutta välillä on tultu iskemään vaikka olen ollut lasten kanssa.

Vierailija
56/229 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mieli on täynnä paskaa . Toi sun syömistottumuski jo kertoo aika paljon miten itsekeskeinen oot. Normaali ihminen kumminki välittää itestään eikä työnnä suuhusa kaikkee paskaa välittämättä siitä mitä kaikkee se tekee elimistölle. Oot varmasti myös ruma enkä sano pahalla mut jatkuvalla herkuttelulla ihoki alkaa kärsimää ja seki näkyy ulospäin.. se että joku on lihava ei varmaa itessään ole syy miks et kelpaa.

Mieti omaa asennettas ja suhtautumistas elämään ja muihinki asioihin kuten syömiseen.

Mässää vaan rauhassa. Ja jotain niissä lahnoissa kuitenkin on parempaa kun tuommone peto ei miehille kelpaa. Enkä tarkota pelkkää ulkonäköä..

Vierailija
57/229 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:55"]Nuo seksihimosi monesti johtuvat nauttimastasi eläinrasvasta. Lopeta sen nauttiminen ja elämä helpottuu monella tavalla. Olet yhtä pinnallinen, kun millaisiksi syytät niitä miehiä. Ruokailet pinnallisin perustein (maku) miettimättä syvällisimpiä (sitä mikä vaikutus noilla ruuilla on sinun fyysiseen ym terveyteen) Mikset syö vihreitä salaatin lehtejä josta saisit tasapainoisen annoksen esim. kalsiumia ja magnesiumia, vaan syöt sitä mitä syöt miettimättä kuinkahan paljon se elämäntyyli se sinulta lopulta vie (rahaa ja terveyttä)???

[/quote]

hyvä pointti! Ja mun eräs pyöreämpi tuttu vielä kiinnostuu miehistä vain ulkonäön perusteella.. Vois löytää miehen jos hellittäis ulkonäkökriteerejä, kun ei itsekään ole mikään prinsessa.

Vierailija
58/229 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:30"]

Sun mieli on täynnä paskaa . Toi sun syömistottumuski jo kertoo aika paljon miten itsekeskeinen oot. Normaali ihminen kumminki välittää itestään eikä työnnä suuhusa kaikkee paskaa välittämättä siitä mitä kaikkee se tekee elimistölle. Oot varmasti myös ruma enkä sano pahalla mut jatkuvalla herkuttelulla ihoki alkaa kärsimää ja seki näkyy ulospäin.. se että joku on lihava ei varmaa itessään ole syy miks et kelpaa.

Mieti omaa asennettas ja suhtautumistas elämään ja muihinki asioihin kuten syömiseen.

Mässää vaan rauhassa. Ja jotain niissä lahnoissa kuitenkin on parempaa kun tuommone peto ei miehille kelpaa. Enkä tarkota pelkkää ulkonäköä..

[/quote]

jaa.. että ensin on itsekeskeinen ja sitten ei välitäkään itsestään..

Vierailija
59/229 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hieman ylipainoinen bmi:n mukaan ja kerään kyllä katseita miehiltä. En pukeudu kuin tyrkky tai WT myöskään. Osaksi tuo onkin kiinni omasta asenteesta. Ei ketään kiinnosta myrtsi ja puolustuskannalla oleva hapannaama.

Vierailija
60/229 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen logiikan mukaan aloittaja on AIVAN PÄIVÄNSELVÄ LASSUKKA! Valittaa siitä että vastakkaisella sukupuolella on sellaisia ja tällaisia vaatimuksia ja sen seurauksena he ottavat huonoja kumppaneita ja hän ei kelpaa vaikka olisi niin hyvä ja huomioonottava kumppani. 

Mammoja vaan asia ei häiritse juurikaan, kun se tulee NAISEN SUUSTA! Katsokaa nyt tuota omaa logiikkaanne vähän peilistä.