Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin posti hukkaa kiinanpaketit?

Vierailija
24.08.2020 |

Aikasemmin tuntu suht luotettavasti tulevan perille kiinanpussukat, mutta nykyään ei

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin kiinasta tilailut sen jälkeen, kun kiina laittoi tuon koronan liikkeelle.

En ymmärrä miten voittte tukea ko. maata.

Sama homma. En ole tilannut enää mitään, enkä tilaa.

Vierailija
62/66 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilataan kaverin kanssa Alista suht usein. Hänellä on oma käsityöyritys, ja tilaa tietty paljon enemmän tavaraa kuin minä. Samoilta tavarantoimittajilta hän myös saa pakettinsa usein paljon nopeammin kuin minä pienostajana. Hinnat molemmilla samat. Vain kuljetusajat samalla kuljetustavalla eri. On varmaan joku VIP-asiakassysteemi sielläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin kiinasta tilailut sen jälkeen, kun kiina laittoi tuon koronan liikkeelle.

En ymmärrä miten voittte tukea ko. maata.

Siis tahallaanko he sen laittoivat?

Vierailija
64/66 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus. Posti joutuu tutkimaan asian.

Mulla kadonnut pieniä lähetyksiä. Korut pari kertaa, seinävaate, joka menee pieneen tilaan, kännykän kuoret...

Vierailija
65/66 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ei ollut mitään ongelmia. Lähetykset tuli hyvin. Nyt kun tulli tuli heinäkuussa on kadonnut jo kolme pakettia. Olivat jo Suomessa kesäkuussa. Lähetys seuranta ei löydä vaikka lähetystunnus on olemassa? Mihin ne katoaa? Tulli ja posti ei välitä? Kuka niitä pöllii??! Ostaisin mielelläni Suomesta, vaan köyhänä en voi kun sama tuote 300 % kalliimpi Suomessa.

Vierailija
66/66 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krääsä ei tyydytystä anna pitkään.

Metsässä on mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän