Harvinen tilanne: vapaa vkl kahden kesken. Miten viettäisitte?
Itse asiassa mulla on synttäritkin, mutta ei niitä mitenkään tarvi juhlia. Miten te viettäisitte tällaisen vkl:n?
Kommentit (25)
Me hypättäis bussin, mentäis syömään ja vähän juomaankin. Sit kotona saunottais ja nautittais terassilla kynttilöistä :) Kotiin vuokrattais ehkä joku leffa, tai ehkä jopa mentäis leffateatteriin, jossa ei käydä juuri koskaan.
Lähettäisiin reissuun! Äkkilähtö, joku kiva kaupunkiloma, vaikkapa keski-Euroopassa. Kiva tehdä näitä yhteisiäkin muistoja lapsiarjen keskellä josta voi sitten vetää voimavaroja kun arki on rankkaa. :)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 19:58"]
Itse asiassa mulla on synttäritkin, mutta ei niitä mitenkään tarvi juhlia. Miten te viettäisitte tällaisen vkl:n?
[/quote]
Meillä oli juuri viime viikonloppua äkisti lapsivapaa. Kävimme mieheni kanssa muualla syömässä. Ei siis edes kotikylän paikaat kelvanneet. Nautimme olostamme, kiireettömyydestä. Katsoimme elokuvaa ja nautimme viinistä ja suklaata. Nukuimme pitkään. Rentoa ja mukavaa yhdessä olemista. Muuta emme tarvinneet tällä kertaa.
Toisinaan lapsivapaan ollessa emme ole tehneet yhtään mitään. Kunhan on vaan saanut olla.
Lähdettäisi varmasti mökille. Mies tekisi ihanaa ruokaa ja nauttisimme toisistamme.
Lähdettäisi varmasti mökille. Mies tekisi ihanaa ruokaa ja nauttisimme toisistamme.
Nukkuisimme, panisimme, söisimme, nukkuisimme, panisimme ja eiköhän me ystäviäkin treffattais jossain tuopposen äärellä. Aamupalalle läheiseen hotelliin.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 20:37"]
Nukkuisimme, panisimme, söisimme, nukkuisimme, panisimme ja eiköhän me ystäviäkin treffattais jossain tuopposen äärellä. Aamupalalle läheiseen hotelliin.
[/quote]
Meillä on joka viikonloppu tällaista. Ei kyllästytä. :)
ihanasti ja pitkään paneskelua kaikkina päivinä :) jtn take away ruokaa illaksi ja taas paneskelua :) seksi on paras harrastus pariskunnalle.
Me varmaan tehtäisiin yhdessä jotain hyvää ruokaa, saunottaisiin, nautiskeltaisiin jotain hyviä oluita (viini ei ole meidän juttu), harrastettaisiin seksiä, pötköteltäisiin sängyssä jne. Ei kai sen kummempaa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 21:14"]
[/quote]
[/quote]
Niin meilläkin ennen...Sitä tässä kaipailen :)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 21:14"]
[/quote]
[/quote]
Niin meilläkin ennen...Sitä tässä kaipailen :)
[/quote]
Miksi ihmeessä olette luopuneet hyvästä elämästä?
Lähdettäisiin mökille. Saunottaisiin, ulkoiltaisiin, laitettaisiin hyvää ruokaa, otettaisiin vähän viiniä ja rentouduttasiin takkatulen ääressä.
Huolestuttavaa, vain muutama, missä seksiä mukana.
Jos mies ei ole haluiltaan huomattavasti normaalia heikkolahjaisempi, niin nuo ollaan vain lähekkäin ilman seksiä ovat yhtä kidutusta.
Ap, tee mitä teet, kunhan seksiä ja paneskelua on riittävästi eikä ole liikaa soidinmenoja.
Meillä oli viime viikonloppu tuollainen. Erittäin harvinaista, että lapset oli pois. Ja mitä me tehtiin? No ei yhtikäs mitään. Mies tuijotti töllöä ja minä tietokonetta. Ei edes paneskeltu. Eikä käyty missään.
Onkohan tämä kuollut suhde?
Kyllä meillä vaan ollaan heti toistemme kimpussa kun on lapsivapaata. Tai lapsi nukkumassa tai harrastuksessaan. Paneskelu on oikeasti pariskunnan paras yhteinen harrastus.
Olisikin joskus tuollainen yhteinen vapaa viikonloppu ! Varmaan käytäisiin lenkillä ja leffassa ja sitten vaan harrastettaisiin äänekästä seksiä aamulla, päivällä ja illalla.
No tavattaisin ystäviä! Mentäis johonki keikalle, ravintolaan, ihmisten ilmoille! Hassua kun suuri osa vain nysväis kahdestaan. Viimeinen asia mitä haluaisin niin olisi olla kotona.
Varmaan perinteinen ulos syömään-leffaan-naposteltavien ja viinipullon kanssa kotiin-ilta olisi minun valintani. Edellinen vastaava kerta miehen kanssa kahdestaan oli joskus keväällä..