Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harvinen tilanne: vapaa vkl kahden kesken. Miten viettäisitte?

Vierailija
09.09.2013 |

Itse asiassa mulla on synttäritkin, mutta ei niitä mitenkään tarvi juhlia. Miten te viettäisitte tällaisen vkl:n?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe mies pelaisi koneella ja joisi kaljaa. Mä kävisin ystävällä viinillä.

La mies nukkuisi krapulassa kahteen ja pelaisi. Sillä aikaa mä kävisin vaatekaupoilla. Illalla mentäisiin saunaan, minä katsoisin telkkua tai olisi netissä, mies pelaisi yli puolenyön.

Su aamuna heräisin ajoissa, varmaan siivoaisin. Mies heräisi puolilta päivin ja pelaisi kunnes lapset tulisivat kotiin.

Vierailija
22/25 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 20:37"]

Nukkuisimme, panisimme, söisimme, nukkuisimme, panisimme ja eiköhän me ystäviäkin treffattais jossain tuopposen äärellä. Aamupalalle läheiseen hotelliin.

[/quote]

Meillä on joka viikonloppu tällaista. Ei kyllästytä. :)

[/quote]

Niin meilläkin ennen...Sitä tässä kaipailen :)

[/quote]

Miksi ihmeessä olette luopuneet hyvästä elämästä?

[/quote]

Ei tässä nyt lapsen kanssa joka viikonloppu voi noin tehdä. Mutta mahdollisuuksien mukaan kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina lämmitettäis sauna ja nautiskeltais viiniä ja kuunneltais musiikkia ja sekstailtais :) Lauantaina nähtäisiin kavereita ja haluaisin ainakin itse johonkin tanssimaan. Mieskin viihtyy silloin tällöin baarissa jos on hyvää juttuseuraa.

Vierailija
24/25 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäisin kaksi päivää siivoamalla vinttiä, mies todennäköisesti lähtisi mökille. Lapsivapaa viikonloppu merkitsee meille omaa kiireetöntä aikaa, ei ole tarvis olla toisessa koko ajan kiinni.

Vierailija
25/25 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 15:37"]

No tavattaisin ystäviä! Mentäis johonki keikalle, ravintolaan, ihmisten ilmoille! Hassua kun suuri osa vain nysväis kahdestaan. Viimeinen asia mitä haluaisin niin olisi olla kotona.

[/quote]

Meillä ystävillä on lapsia, tuskin ne olis saaneet lapsia samaan aikaan mummolaan ja lähtis keikalle, ravintolaan jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän