Muita, joilla on teille pakotettu mökki, jolla ette haluaisi millään käydä? Oletteko käyneet tänä vuonna?
Kommentit (36)
Miten tämä mökin pakottaminen käytännössä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Pakotetaan ostamaan vanhemmilta.
Tarkoitatko, että suvun painostuksesta olisi "pakko" mennä mökille, vai? Jäi todella epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi pakottaa sinua ostamaan mitään, edes vanhemmilta. Selkäranka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakotetaan ostaan vanhemmilta?! Sehän peritään automaattisesti, niin miksi ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakotetaan ostaan vanhemmilta?! Sehän peritään automaattisesti, niin miksi ostaa?
Koska silloin menisi perintövero.
En. Siellä ei ole kukaan käynyt neljännes vuosisataan. Siellä on ikkunat rikki, paikat sotkettu ja se on varmaan jo homeessakin.
Vierailija kirjoitti:
Myy pois, nyt on hyvin kysyntää.
Vanhemmilla on elinikäinen käyttöoikeus. En voi.
Vierailija kirjoitti:
Tai vuokraa. Nythän on sille tosi hyvät markkinat jos on yhtään mistään kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu yleensä hämärän aikaan Hakaniementorin ympäristössä. Tietty hyväosaisten jengi vaani etenkin Kallion hipstereitä.
Lyövät puukon kurkulle ja pakottavat allekirjoittamaan lahjakirjan, jossa uhattu suostuu vastaanottamaan mökin jostain Savon perukoilta.
Todella hurjaa touhua. Välttäkää öistä liikkumista stadissa.
Siis miksi he pakotti?? Käyköön itse siellä, jos kerran pitivät käyttöoikeuden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevää jättää elinikäinen hallintaoikeus!
Tuhlaa rahasi tavalla tai toisella. Sitten et voi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevää jättää elinikäinen hallintaoikeus!
Nuorena en osannut sanoa vastaan, kun he sen siihen panivat.
Joo, mulla on. Ei enää harmita, aiemmin kyllä. Keväällä muutin pariksi kuukaudeksi sinne etätöihin, ja kesälläkin olin kuukauden. Kesäksi vaadin nimittäin vanhempia pystyttämään hirsistä kasvattavan vierasvajan, jotta kaveritkin pääsi vierailemaan... Saattaa olla, että syksylläkin siirryn sinne etätöihin.
Mua ei tollaseen saisi mkään pakotettua. Sanoisin vanhemmille että tekevät mökillään mitä haluavat, minä en sitä osta.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei tollaseen saisi mkään pakotettua. Sanoisin vanhemmille että tekevät mökillään mitä haluavat, minä en sitä osta.
Eipä tullut silloin nuorena mieheen, että pitäisi palkata lakimies omia vanhempia vastaan tuon kaupanteon ympärille. Häneltä olisin varmaan saanut voimia kieltäytyä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on. Ei enää harmita, aiemmin kyllä. Keväällä muutin pariksi kuukaudeksi sinne etätöihin, ja kesälläkin olin kuukauden. Kesäksi vaadin nimittäin vanhempia pystyttämään hirsistä kasvattavan vierasvajan, jotta kaveritkin pääsi vierailemaan... Saattaa olla, että syksylläkin siirryn sinne etätöihin.
Ja he kiltisti hankkivat sellaisen ja pystyttivät?
Mikä ihmeen pakotettu?