Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä jotain tuoreelta äidiltä, joka elää luksuselämää?

Vierailija
08.09.2013 |

ev

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:14"]

Kerron mitä kuuluu omaan luksuselämääni: hulppea talo, vene, ja loma-asunto, siivooja, lastenvahti (välissä myös öisin), matkustelu monta kertaa vuodessa, voin olla kotona lapsen kanssa ja sitten tietenkin varaa huolehtia ulkonäöstä yms. :) ap

[/quote]

Hmm... Miten vene kuuluu luksuselämään? Vai onko teillä joku miehistö veneellä? Ellei vene ole TOSI iso ja sen satama jossakin Karibialla, niin luksukset ovat kaukana... Meidän perhe on veneillyt myös paljon, tiedän kyllä mitä se on ilman miehistöä..

Siivoajia saa 20 e/h - kotitalousvähennys, siihen alkaa olla kenellä vaan mahdollisuudet.

Loma-asunto ei välttämättä ole jokaisen mieleen, itse olen allerginen niille, käväistä voin pari kertaa vuodessa, mutta se riittää. Meilläkin on joidenkin mielestä hulppea talo, velaton sellainen, mutta meille se on koti, ei näyttelyesine. Matkamulkkuna ei ole myöskään kivaa, se elämänvaihe on onneksi ohi. :)

Vierailija
42/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:14"]

Kerron mitä kuuluu omaan luksuselämääni: hulppea talo, vene, ja loma-asunto, siivooja, lastenvahti (välissä myös öisin), matkustelu monta kertaa vuodessa, voin olla kotona lapsen kanssa ja sitten tietenkin varaa huolehtia ulkonäöstä yms. :) ap

[/quote]

Niin, hulppean talon voi rakentaa velaksi, vene se on soutuvenekin, asuntovaunuakin kutsutaan loma-asunnoksi, siivoojan saa parilla kympillä, kuten tuossa joku totesikin, lapsenvahti se on anoppisikin ja ulkomailla matkustelua ruotsinlaivalla käyminen. 

Asiat voi esittää niin monella tavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi miehesi on niin väsynyt? Kerroit aiemmin että vähentänyt työntekoa ja on paljon myös lapsen kanssa. ja kohta sen jälkeen oli viestiä että nukkuu vähän ja painaa töitä urakalla, trolllen trol :)

en ole kateellinen, kun tämä on keksitty juttu. Minäkin elän luksuselämää. tänäkin aamuma join kahvit, pari voileipää söin. Kävin miehen kanssa puolukassa, tehtiin ihan kotiruokaa yhdessä. Siivottiin koti myös. Sitten pienet iltapäiväunet yhdessä, kohta saunaan. Luksusta ;)

Vierailija
44/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raha noussut hattuun,kun niin pröystäilemään tultiin?

Ihme kerkailua veneistä sun muista,vaikkei kukaan edes kysynyt.Haluaisinko veneen,en.En ole vesipeto.Kadehdinko?En.

Olen erittäin tyytyväinen,että jaksan hoitaa kahta lastani ilman palvelusväkeä.Huonosti nukuttu puolivuotta takana,mutta siihen tottuu.En kadehdi toisten autoja,veneitä,,ammatteja,lemmikkejä,varallisuutta ja lomamökkejä.

Vierailija
45/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän sanoin, että vene, loma-asunto yms. on asioita joita minä pidän luksuksena. Jos ne jollekkin on arkipäivää, niin kiva :)

Veneen satama ei valitettavasti ole Karibialla.

Meillä on loma-asunto etelä-Euroopassa, käydään 2-3 krt vuodessa ja minullekin se riittää :) Matkustellaan toki muuallakin, mutta loma-asunto on siitä kiva, ettei tarvitse muuta kun varata lentoliput, ei etsiä hotellia, miettiä millon on tilaa yms. ja myös isomman porukan kanssa voi lähteä. Vaivatonta. Ap

Vierailija
46/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako paria kenkiä sinulla on?

Voih, haaveilen itsekin perheestä rikkaan miehen kanssa ja luksuselämästä ;)

Vierailija
47/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä laskenut kenkiäni kovin tarkkaan, mutta saappaita taitaa olla neljät, uggeja kolmet, kumpparit, parit juoksukengät ja salikengät, tennareita ehkä yhdeksät, ballerinoja ja muita vastaavia kesäkenkiä ainakin kymmenet, korkkareita en ole laskenut, mutta taitaa lähennellä kolmeakymmentä. Siinä siis kenkiä, joita käytän, sitten on kaapit täynnä kenkiä, jotka pitäisi laittaa kirppikselle :) ap

Vierailija
48/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut, että mieheni on jatkuvasti väsynyt, mutta kenellä tahansa väsyttäisi jos tekisi reilu kahdeksan tunnin päivää ja sitten yöt nukkuisi huonosti kun heräilisi lapsen kanssa pitkin yötä. Enkä myöskään kiellä, etteikö mies herää lapsen kanssa öisin :) 

Siihen nähdä, miten paljon hän teki töitä suhteemme alkuaikoina, hän on vähentänyt töitä huomattavasti. Ennen lähti aamulla seiskan aikaan töihin, tuli takaisin illalla kuudelta tai seitsemältä. Lisäksi roikkui viikonloput puhelimessa ja tietokoneessa työasioissa kiinni. Siihen verrattuna on vähentänyt paljon, edelleen paiskii ahkerasti töitä, mutta työpäivät ovat noin 8-17, tietenkään yrittäjällä ei tarkat työajat ole. Yrittää lisäksi viikonloput pyhittää perheelle, eikä "pikaisesti vain tsekkaa yhtä työjuttua" kymmenen minuutin välein. Ap

Vierailija
49/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tunnet ylemmyyttä vähempiosaisia kohtaan ja haluat leveillä elämäntyylilläsi? Ja kieltävä vastaus ei tähän oikein toimi, koska muuten et tällaista oman itsesi pönkitysketjua meidän proletaarien kiusaksi olisi edes aloittanut.

Vierailija
50/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä varallisuutenne on peräisin?

Vierailija
51/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan rehellisesti sanoa, että en tunne ylemmyyttä vähäosaisempia kohtaan, minulle on oikeastaan ihan sama paljonko muiden ihmisten pankkitilillä on rahaa. Tein tämän keskustelun tylsyyksissäni, täällä on paljon keskusteluja jossa ihmiset voivat kysellä siltä ja tältä, ja halusin tehdä oman. Ei tällä keskustelulla sen suurempaa tarkoitusta ole :)

Mieheni varallisuus on peräisin hänen yrityksestään, lisäksi hänen perheensä on suht. varakas. 

Minulla on myös varakas suku, suvullani on hyvin menestyvä yritys. Lisäksi olen itsekin nuorempana tehnyt ahkerasti töitä ja toki niistäkin on rahaa kertynyt. Ap

Vierailija
52/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea olet tänään tehnyt? Siis palstailun lisäksi.

Vierailija
53/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän tylsältä elämältä :)

Ei mitään haasteita. Kunhan ramppaat ulkomailla, salilla, kauneushoitoloissa jne. Ei kyllä sopisi tuollainen elämä mulle :)

Ei siis kysyttävää, hyvin jo tullut selville oleellisin :)

Vierailija
54/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuoruudessasi tienatut rahat sinulla nyt käytössä vai pröystäiletkö muiden omaisuudella?

Vierailija
55/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsimme kahdeksan aikaan, söin kevyen aamupalan ja teimme pitkän vaunulenkin lapsen, miehen ja koiran kanssa. Tulimme kotiin, otin kylvyn, meikkasin ja laitoin hiukset. Leikin lapsen ja koiran kanssa. Lähdimme miehen kanssa brunssille. Sen jälkeen ollaan vain otettu rennosti, katsottiin televisiota ja muuta. Mies lähti harrastukseensa ja minä olen ollut lapsen kanssa kotona. Illemmalla tuttavaperhe on tulossa kylään. Rento sunnuntai siis :)

Vierailija
56/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:19"]

Etkö rakasta lastasi vai miksi annat muiden hoitaa jopa öisin? Eikö itseäsi kiinnosta elämä vauvan kanssa?

[/quote]

Jos antaa muidenkin hoitaa lastaan niin eikö silloin rakasta lasta?!

Vierailija
57/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:25"]

Voi kyllä rakastan lastani, todella paljon. Se vain helpottaa arkea paljon, kun saa muutaman kerran viikossa nukuttua hyvät yöunet ilman herätyksiä, niin sitten on taas päivisin energiaa. :) Jokainen äiti tietää, miten ihanaa on nukkua univelat pois. Ap

[/quote]

Vauva varmaan nukkuu kuitenkin vielä pitkät päiväunet ja useasti päivässä? Eikös yksi hyvä neuvo äideille ole nukkua silloin kun vauva nukkuu? Ei kun ai niin...ne omat menot. Kyllähän vauva pärjää toisen hoivissa :)

[/quote]

Kuitenkin vielä pitkät päiväunet? Ei ne kaikki vastasyntyneetkään nuku pitkiä unia, toiset vaan max 30min. kerrallaan laitokselta lähtien. Itseäni ärsytti kun kaikki toitotti että nuku silloin kun vauvakin nukkuu. Joo en ehtinyt koskaan siinä ajassa edes nukahtaa kun vauva jo heräsi.

Vierailija
58/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ettei kaikki jaksaisi/haluaisi tälläistä elämää. :) Tärkeintä minusta, että itse nauttii ja on tyytyväinen omaan elämään! 

En pröystäile muiden omaisuudella, olen itse tienannut omaa rahaa ja sukuni on myös varakas. Ap

Vierailija
59/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikeasti halua mitään haastetta elämääsi?

Vai oletko vielä seesteisessä vaiheessa ja tulevaisuudessa pimahdat kun kaikki on tasapaksua?

Vierailija
60/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin _olet_ tienannut, mutta käytätkö nykyään niitä tienattuja rahoja vai elätkö miehen rahoilla nykyään?