Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä jotain tuoreelta äidiltä, joka elää luksuselämää?

Vierailija
08.09.2013 |

ev

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa seksiä useasti viikossa.

Ihan turha kuvitella, että olisin mieheni kanssa vain rahanperässä, jos eroaisimme mieheni kanssa niin elintaso ei muuttuisi juuri lainkaan. Jännä, että aina Suomessa oletetaan, että mies on ainoa perheessä se, jolla on omaisuutta, ja jos olet rikkaan miehen kanssa niin automaattisesti sinä roikut vain rahojen perässä. Ei se kaikissa perheissä niin mene. 

Tottakai miehenikin osallistuu innokkaasti lapsen hoitoon, mutta mieheni tekee pitkää päivää joten aika rankkaa on vähillä ja huonosti nukutuilla yöunilla yrittää pysyä töissä skarppina.

Jos lastenhoitajat, iso velaton talo ja vene, useat lomamatkat ja pari loma-asuntoa (meidän ja sukuni) sekä mökki tunturissa kuuluu normimeininkiin, niin hienoa! :)

Ap

Vierailija
142/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko ap trolli, mutta useimmat vastaajat varmasti eivät. Eikö edes hävetä olla noin avoimesti kateellinen? Myöntäkää nyt helkkarissa, vaikutatte aivan naurettavilta :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tuo on, kun on täällä selkeästi muutenkin jäänyt kiinni p***an puhumisesta. "Seuraan uutisia ja olen sivistynyt", jep jep...

Vierailija
144/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon korkeammin koulutettu kun ap, enkä olisi minäkään osannut vastata kaikkin noihin uutiskysymyksiin. Ja koen, että minunkin yleissivistys on hyvä.

Vierailija
145/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 07:51"]

Meillä on miehen kanssa seksiä useasti viikossa.

Tottakai miehenikin osallistuu innokkaasti lapsen hoitoon, mutta mieheni tekee pitkää päivää joten aika rankkaa on vähillä ja huonosti nukutuilla yöunilla yrittää pysyä töissä skarppina.

[/quote]

Kerro lisää yhdistelmästä todella aktiivinen seksielämä - innokas lapsenhoito - pitkät työpäivät & huonosti nukutut yöt. Tämä kiinnostaa oikeasti!

Vierailija
146/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämässänne mitään mikä ei olisi täydellisesti?

Vierailija
147/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten sanoin, varmasti jokaisella perheellä on omia pieniä ongelmia ja muuta, harvan elämä on täydellistä, mutta kyllä olen aika tyytyväinen elämääni ja tällä hetkellä kaikki on hyvin :)

Ai miten pystyy yhdistämään lapsenhoidon, seksielämän ja rankan työn? Järjestämällä aikaa toisilleen. En koe, että se olis mikään maailman suurin on ongelma. Ja kun lastenhoitaja, niin aikaa jää myös toisilleen, sehän sen idea on. Ap

Vierailija
148/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen ihan sairaan kateellinen :) Olisihan se elämä huomattavasti helpompaa ja hauskempaa kun olisi noin paljon rahaa. Arki sujuisi huomattavasti helpommin kun ei tarvitsisi tarjousten perässä juosta ympäri kaupunkia. Jäisi aikaa itselle, voisi tehdä asioita, joita haluaa, olisi vapaa-aikaa enemmän (lastenhoitaja) jne. 

Olen siis kateellinen. En vaihtaisi lapsiani tai miestäni ap:n omiin, mutta tilipussin voisin hyvin vaihtaa. Tosin kritisoin kyllä lastenhoitajan käyttämistä öisin. Itse en olisi voinut nukkua rauhassa tietäen, että vauvalla on hätä tai univaikeuksia ja joku perheen ulkopuolinen hoitaa häntä. Vauva kuitenkin tunnistaa tuoksusta jo äitinsä ja on turvallista jos aina sama ihminen vastaa hänen tarpeisiinsa. Pieni vauva ei voi myöskään kiintyä ensimmäisen vuoden aikana kuin kolmee ihmiseen, vastasyntynyt ei niinkään moneen, joten isä jää auttamattomasti ulkopuolelle. Suhtaudun kriittisesti myös hulppeaan asumiseen, lukuisiin lentoihin vuoden sisällä ja kuluttamiseen (josta itsekin mainitsit ettei ole ekologisesti kestävää) oli rahaa tai ei. Sekään ei riitä minulle perusteeksi, että niin moni elää vielä luksusmaisemmin. 

Käsitteenä luksusta tulisi myös tarkastella globaalisti, jotta päästään totuudenmukaiseen ja kaikki ihmisiä koskevaan elämäntyyliin kuvailuun. Tärkeätä ei niinkään ole verrata luksusta usalaisittain tai länsimaittain, sillä se ei kerro koko totuutta siitä, millaiseen elämäntyyliin ihmiskunnalla on varaa.

Vierailija
149/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mammoista paistaa läpi kateellisuus! Myöntäkää pois vaan. ;) Sen takia hyökkäätte aloittajan kimppuun. Itse ainakin pystyn myöntämään, että olen kateellinen.

Vierailija
150/154 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos itse saisitte varakkaan miehen, luuttuaisitte silti abc:n vessoja ja kulkisitte samoissa tennareissa päivästä toiseen ja ostaisitte vain sen mihin oma palkkanne riittäisi?"

Se, millaisen miehen "saa", riippuu aika paljon siitä mihin rimansa asettaa ja mihin tyytyy. Jos ei kelpuuta kaikenmaailman elämäntapatyöttömiä ja kunnianhimottomia kaljaa ryystäviä epäsiistejä hikisukkia kurjimman lähiön pubitiskiltä, on hyvät mahdollisuudet saada kunnon mies. Jos itsellä on ulkonäköä edes hoikkuuden verran (tänä päivänä hoikat alkaa olla niin vähissä läskistyvässä naispopulaatiossamme, että hoikka alkaa = kaunis vaikka naama olisi millainen), käytöstavat kunnossa ja jotakin opiskeltu lukion jälkeen ettei muiden tarvitse hävetä kun suunsa aukaisee, niin voi jo saada vähän menestyneemmänkin miehen. Monet ei saa siksi, että kelpuuttavat about kenet tahansa kunhan se vähän kauniiksi kehuu ja vie huoltsikalle syömään.

Ja ei, en luuttuaisi abc:n vessoja enkä kulkisi vanhoissa tennareissa, koska en ole tähänkään asti luutunnut vessoja enkä kulkenut uusissakaan tennareissa, mutta niitä töitä, joita varten olen valitsemallani alalla pitkään kouluttautunut, tekisin vaikka mies olisi öljymiljardööri. Kotona lojumisen viehätystä en oikein ymmärrä, mutta ehkä jos työt on tasoa siivous-kaupankassa-puhelinmyyjä, on vaikea kuvitella että joillakuilla on oikeasti työ, jota haluaisi tehdä vaikka ei olisi pakkokaan. Ja ei minusta tottapuhuen olisi aikuisena ihmisenä pyytelemään mieheltäni rahaa uusiin kenkiin, puseroon tai ripsiväriin. Tai saamaan mieheltä jotakin viikkorahaa, vaatii kyllä tietynlaisen luonteen ihmiseltä että siihen ongelmitta kykenee jos ei ole pakko.

Mitä ostoksiin tulee, voisin kyllä esim. ajaa miehen autolla, mutta jos joku tuttavani sanoisi, että olet autoa vaihtanut ja auto olisi mieheni, en vastaisi että niin olen vaan sanoisin, että miehen autolla tässä ollaan ja vaihtunut on. Olisi nimittäin aika noloa jäädä kiinni valheesta kun olisin kehunut sellaista omakseni, mikä ei minun ole. Tiedän erään hyvin huonoitsetuntoisen miehen, joka väitti työsuhdeautoaan omakseen ja nuorensi sen vuosimallia (noloa vain että jos auto olisi ollut miehen väittämää vuosimallia, se olisi ollut erinäköinen kun korimalli oli vaihtunut siinä välissä, mutta tyhmänä ei tiennyt, hahhah), sanoi ostaneensa talon jossa asui vain vuokralla ja tittelikseen sanoi päällikkö vaikka ei sitä ollut. Tuollaisista kun tahtoo jäädä kiinni ja se on todella noloa, joskin myös viihdyttävää kun toinen vaan jatkaa kehujaan eikä tajua, että muut nauraa.

Vierailija
151/154 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei tarvitse tehdä töitä jos on varakas mies? Kai naisella sen verran on oltava omaakin elämää ja kunnianhimoa, että se tekisi omaa työtään. Jo senkin takia että siitä kertyy eläkettä jos itsekunnioitus vielä sallisikin elättinä olemisen. Entä sitten kun mies ottaa ja lähtee 30 vuoden avioliiton jälkeen yhtä paljon itseään nuoremman kaunottaren matkaan? Fiksu varakas mies tekee avioehdon tai omaisuus on siirretty "näkymättömiin", jotta erossa ei vaimo saa todellakaan puolikasta. Siinä sitten kansaneläkkeen perusosan varassa naionen kitkuttelee kunnan vuokrayksiössä lähiökerrostalossa.

Eikä miehen rahat naisen rahoja ole, millainen nainen voi olla ilman omaa rahaa, siis rahaa jonka hän on ansainnut aivan itse ja johon hänellä on täydet oikeudet? Aikuisella ihmisellä on oltava omaa rahaa, sellaista josta kukaan ei voi sanoa että siinä soitat suutasi vaikka minun rahoillani elät tai sinuna en huomauttelisi minun öisistä poissaoloistani kun minun talossani asut ja rahojani käytät. On naisia, joilla ei ole edes omaa puhelinliittymää ja pankkitiliä!!!!!!

Vierailija
152/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 08:54"]

Olen paljon korkeammin koulutettu kun ap, enkä olisi minäkään osannut vastata kaikkin noihin uutiskysymyksiin. Ja koen, että minunkin yleissivistys on hyvä.

[/quote]

Samoin minä, olen maisteri, mutta en jaksa seurata uutisia kovinkaan aktiivisesti. Sen sijaan vaalin sivistystäni lukemalla kaunokirjallisuutta ja historiaa, mutta ilmeisesti se ei sitten riitäkään.

Vierailija
153/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuukautisesi jo alkaneet synnytyksen jälkeen? 

Vierailija
154/154 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melkein 2 yliopistotutkintoa mutta en silti osaisi vastata noihin kysymyksiisi. Miksi pitäisi osata? Minua ei kiinnosta pätkääkään joku Hesarin päätoimittajan linja tai olympialaisten pitopaikka. Syyriastakaan en tiedä mitään. Viimeisen vuorokauden aikana olen lukenut useita englanninkielisiä artikkeita mm. ultraviolettisäteilystä. Lisäksi olen lukenut bronkioliiteista ja parvorokosta. Haluaisin mielelläni kuulla "kyselijän" ajatuksia minulle läheisistä aiheista.