Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä jotain tuoreelta äidiltä, joka elää luksuselämää?

Vierailija
08.09.2013 |

ev

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälläkin osa varmasti kelpuuttaisi, jos joku toinen heräisi heidän puolestaan yöllä...

Vierailija
22/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksus on eri asia eri ihmisille. Minulle luksusta on muu kuin kulutus ja materia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:24"]

Mitä asioita sun pitää hoitaa? Ja miksi ne on niin tärkeitä, että haluat jättää pienen vauvan vieraan ihmisen hoitoon? Mikset voi hoitaa niitä silloin, kun isä hoitaa vauvaa? Miksi et imetä? Pystytkö sinä todella nukkumaan, jos vauva itkee öisin ja kaipaisi sinua tai isäänsä hoitamaan? Haluatko, että vauvasi kiintyy myös lastenvahtiin?

[/quote]

Mietin juuri samaa. Miten voi haluta kääntää kylkeä ja nukkua, kun oma pieni vauva itkee? Eikös tuossa vaiheessa pitäisi luoda se kiintymyssuhde vauvaan ja antaa vauvalle turvallinen olo? No, lapsi saa paremman äidin tästä hoitajasta, joka on hänelle turva ja tuki :) Ap varmaan haluaa vain pukea vauvansa nukeksi ja leikkiä hänellä silloin kuin itselle sopii.

Vierailija
24/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
25/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti. Mä en missään nimessä saisi nukuttua yötäni kunnolla, jos tietäisin, että vauvani täytyy yöllä herätä jonkun vieraan ihmisen läsnäollessa. Oma isä on eri asia tai ehkä vähän isompana läheinen mummo tms. En ymmärrä. 

Vierailija
26/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
27/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
28/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette asu Helsingisssä? 

Vierailija
29/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä muulla tavalla kuin tietysti huolehtimalla lapsestasi pidät huolta omanarvontuntoasi? Harrastatko tai opiskeletko jotakin, jossa voit tuntea itsesi tarpeelliseksi ajattelevana ja osaavana ihmisenä, vai tunnetko tällaiset asiat omalle henkiselle hyvinvoinnillesi täysin epäoleellisiksi? 

Vierailija
30/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellaki hoidan lastani, samoin mieheni. En näe mitään pahaa lapsenvahdin hommaamisessa, lapsenvahti katsoo lastani kun käyn esim. salilla, hieronnassa yms. minne lasta ei voi viedä. Lapsikin nauttii enemmän, kun saa olla kotona turvallisessa ympäristössä kun hirveässä hälinässä. 

Kyllä imetän, pumppaan vain maitoa valmiiksi yöksi. Jos lapsella on jokin hätä, niin tottakai menen hänen luokseen, oli lapsenvahti paikalla tai ei, mutta kun lapsi herää yöllä nälkään, niin maidon voi antaa lapsenvahtikin. Ap

Vierailija
31/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:25"]

Voi kyllä rakastan lastani, todella paljon. Se vain helpottaa arkea paljon, kun saa muutaman kerran viikossa nukuttua hyvät yöunet ilman herätyksiä, niin sitten on taas päivisin energiaa. :) Jokainen äiti tietää, miten ihanaa on nukkua univelat pois. Ap

[/quote]

Vauva varmaan nukkuu kuitenkin vielä pitkät päiväunet ja useasti päivässä? Eikös yksi hyvä neuvo äideille ole nukkua silloin kun vauva nukkuu? Ei kun ai niin...ne omat menot. Kyllähän vauva pärjää toisen hoivissa :)

Vierailija
32/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää sun su-ip:n ratto? heittää keskustelupalstalle höpöä, jotta porukat kimpaantuu?! Pienet on kotiäidin riemut. :)

Vierailija
33/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi, että miksi ap ei asu helsingissä, niin kalliita taloja ja asuinalueita on kyllä helsingin ulkopuolellakin, esim espoo. en ole ap.

Vierailija
34/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsesi on? Salille? Eikös se lapsivuodelepoaika ole jotakin 3kk?

Vierailija
35/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luksus on eri ihmisille niin erilaisia asioita. Minulle oli luksusta se, kun sain hoitaa omaa pientä vauvaani ja imettää häntä sejkä hoitaa häntä myös öisin. Toki olin väsynyt, mutta olin vaan niin hemmetin onnellinen. Olin sitä lasta jo niin pitkään toivonut. Nyt kun jäkeenpäin olen katsonut kuvia vauva-ajoilta niin kuvistakin näkee ihan mielettömän onnellisen naisen.

Koska ap:lle on luksusta selvästi se materiaalinen hyvä niin kerro mikä on kallein käsilaukkusi. Merkki ja paljonko maksoi.

Vierailija
36/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se iltapäivä näinkin, lapsi nukkuu ja mies on harrastuksessan :)ap

Vierailija
37/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:34"]

Joku kysyi, että miksi ap ei asu helsingissä, niin kalliita taloja ja asuinalueita on kyllä helsingin ulkopuolellakin, esim espoo. en ole ap.

[/quote]

Tiedän sen. Haluan tietää, miksi ap asuu jossain muualla kuin Helsingissä. Onhan niitä kalliita taloja ympäri maailman, siitä ei ole kysymys. 

Vierailija
38/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on reilu 2kk :) Olen vasta taas aloittanut salilla käymisen, otan alkuun tietenkin ihan rennosti. Lisäksi venyttelyä ja joogaa sekä muuta kevyttä liikuntaa. 

Minulle materia on ihan toisarvoinen juttu, lapsi on perhe yleensäkin on tärkeintä ja parasta tässä maailmassa. Toki vaatteet, laukut ja itsensä hemmottelu on kivaa, mutta ei niitä voi edes verrata omaan lapseen. 

Kallein käsilaukkuni taitaa Givenchyn laukku, n. 2000 e.

Vierailija
39/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 15:35"]

Kyllä luksus on eri ihmisille niin erilaisia asioita. Minulle oli luksusta se, kun sain hoitaa omaa pientä vauvaani ja imettää häntä sejkä hoitaa häntä myös öisin. Toki olin väsynyt, mutta olin vaan niin hemmetin onnellinen. Olin sitä lasta jo niin pitkään toivonut. Nyt kun jäkeenpäin olen katsonut kuvia vauva-ajoilta niin kuvistakin näkee ihan mielettömän onnellisen naisen.

Koska ap:lle on luksusta selvästi se materiaalinen hyvä niin kerro mikä on kallein käsilaukkusi. Merkki ja paljonko maksoi.

[/quote]

Mun mielesta ap ei ole puhunut materiasta mitaan, nimenomaan luksusta hanelle on oma aika ja henkinen hyvinvointi. Jota saa esim. lastenhoitajan avulla.

Vierailija
40/154 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme ennen Helsingin keskustassa, mutta kun perhe kasvoi ensin koiralla ja lapsikin oli suunnitelmissa, niin halusin vähän kauemmaksi Helsingin "hulinasta". Unelmien talo löytyi lyhyen ajomatkan päästä Helsingistä. Ap