Miten priorisoitte siivoamisen, biletyksen, nukkumisen, kokopäivätöiden ja kokopäiväopintojen välillä?
Kommentit (31)
Minä en tee muuta kuin luen. En käy missään bileissä tai töissä niin opinnot pysyvät aikataulussa ja kämppä siistinä.
Olen laiska joten siivoan heti kun tulee jotain sotkua, siihen menee 10 minuuttia päivässä. Nukkuminen on tärkeämpää kuin biletys ja töitä voin tehdä missä vaan etänä eli helppoa sekin.
Mulla ei onnistunut tuollainen priorisointi vaikka en biletäkään. Jouduin jättämään kokopäivätyön.
Onko bileiden jälkeen myös seksiä niiden hauskojen ja komeiden poikien kanssa? 😳
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei onnistunut tuollainen priorisointi vaikka en biletäkään. Jouduin jättämään kokopäivätyön.
Etkö syö terveellisesti?
En biletä, en opiskele. Nukun, siivoan ja teen lyhennettyä työaikaa töissä.
Aika loppuu koko ajan kesken. En saa kaikkia suorituksia valmiiksi joten kaikki kurssin työ menee hukkaan, kun sen joutuu ottamaan taas seuraavana vuonna uudelleen eri töillä. Pershäiriöiset vanhemmat mankuvat kylään. Ei ole autoa ja olen riippuvainen mankujien kyydistä, eivät palauta minua ajoissa ennen työvuoron alkua vaikka lupaavat aina etukäteen ja olen uhassa menettää työni myöhästelyn takia.
Teen töitä, opiskelen, biletän. Siirrän siivousta aina lomalle jota ei ikinä tule. Tekisi mieli siivota kun kämppä on kuin narkkiskämppä, mutten ikinä ehdi. Joskus kun on ollut dedis sille siivoamisellekin niin olen valvonut koko yön että olen ehtinyt mutta sitten en jaksa muita velvollisuuksia.
Minulla on kaveri, joka jo nuorena oli hyvä koulussa, oppilaskunnan puheenjohtaja, lauloi bändissä ja harrasti urheilua. Lisäksi se ehti viikonloppuna bilettää kanssamme. Nyt se toimitusjohtaja, jolla on viisi lasta ja on ehtinyt akentaa kaksi omakotitaloa.
Minä en olisi jaksanut viikkoakaan sen elämää. Sillä vaan on loputtomasti energiaa kaikkeen tekemiseen. Ihmiset ovat erlaisia.
1)työ,2)opinnot,3)nukkuminen, 4)siivous ja 5)biletys. Kas noin.
1. Nukkuminen 2. Biletys 3. Siivous
Laiska-Jaakko kirjoitti:
Minulla on kaveri, joka jo nuorena oli hyvä koulussa, oppilaskunnan puheenjohtaja, lauloi bändissä ja harrasti urheilua. Lisäksi se ehti viikonloppuna bilettää kanssamme. Nyt se toimitusjohtaja, jolla on viisi lasta ja on ehtinyt akentaa kaksi omakotitaloa.
Minä en olisi jaksanut viikkoakaan sen elämää. Sillä vaan on loputtomasti energiaa kaikkeen tekemiseen. Ihmiset ovat erlaisia.
Lisääntyy enemmän kuin afrikkalaiset, toivottavasti siis afrikkalaiseen elintasoon.
Otin lopputilin. Biletän ja ryyppään itsekseni kotona. Siivoan jos huvittaa.
Siivouksen pystyy ostaa. Joissakin firmoissa on oma ammattijärjestelijä. Pyykit voi laittaa pesulaan ja lattian hoitaa robotti-imuri. Ala googlaa.
Siivoan ja tanssin kännissä.
T. Oppisopimus siivooja
Laiska-Jaakko kirjoitti:
Joo eihän sitä edes ehdi huomata kuinka on jo aika kuolla, kun elämä on mennyt hi suorittaessa huomaamatta. Esim.
20-30v: opiskelu, biletys, harrastustiminta, pätkätyöt
30-35v: työharjoittelu
35v: vakipaikka
40v: 1.lapsi
42v: 2.lapsi
44v: 3.lapsi
46v:4.lapsi
48v: 5.lapsi
50v: uraputken aloitus
50-70v: uraputki
55v: kuolema
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä, opiskelen, biletän. Siirrän siivousta aina lomalle jota ei ikinä tule. Tekisi mieli siivota kun kämppä on kuin narkkiskämppä, mutten ikinä ehdi. Joskus kun on ollut dedis sille siivoamisellekin niin olen valvonut koko yön että olen ehtinyt mutta sitten en jaksa muita velvollisuuksia.
Soita Auri Katariinalle
Vierailija kirjoitti:
Siivouksen pystyy ostaa. Joissakin firmoissa on oma ammattijärjestelijä. Pyykit voi laittaa pesulaan ja lattian hoitaa robotti-imuri. Ala googlaa.
Juuri näin opiskelijat! Ostakaa siivouspalvelua!
En pystyisi elämään missään kaaoskämpässä. Paljon helpommin pystyn olemaan nukkumatta.