Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore isä meinasi lähteä heti firman saunailtaan.

Vierailija
08.09.2013 |

Päästiin tänään pikkuisen kanssa kotiin. On mun ja mieheni ensimmäinen lapsi ja oli aikeissa lähteä firman saunailtaa viettään... Nyt mies mököttää, kun työkaverinsa edelleen viestittelee ja mankuu häntä kaupungille ryyppäämään. Oonko täysnipo, jos mielestäni hänen pitäisi olla kotona tämä ensimmäinen ilta/yö, kun esikoisensa on tullut kotiin??? 

Yli kaksi vuotta tätä lasta tekemällä tehtiin ja nyt onkin saunailta tärkeämpi kuin ensimmäinen yhteinen ilta perheenä. Tai sellainen olo minulle tuli. Ollaan oltu 4 vuotta naimisissa ja ikää mulla 24, mies vuoden vanhempi. Ajattelin, että ollaan sen verran saatu rauhassa jo bilettää, että hinkua moiseen ei kummallakaan pitäisi olla. 

Toki sitä voi sitten tulevaisuudessa joskus käydä viihteellä, mutta en voinut kuvitellakaan, että isä haluaisi jättää meidät ekana koti-iltana yksin ja mennä firman huvituksiin. Sanoinkin, että jos pari olutta haluaa ottaa, niin siitä vaan, ota täällä kotona. Ei kuulemma ollut sama asia.

Olen lähes poikkeuksetta antanut miehen käydä viihteellä (ei nyt hirmu usein käy, ehkä parin kuukauden välein), mutta nyt sanoin, että ei todellakaan lähde mihinkään. Kiukutteli hetken ja meni sitten omalle koneelleen pelaamaan toiseen huoneeseen. Olen yrittänyt sovinnollisesti jutella, mutta vastaukseksi saan vaan olan kohautuksia ja jotain mutinaa, josta ei saa mitään selvää.

Kävin äsken kysymässä, että tuleeko jo nukkumaan, mutta ei taida mies viettää yötä mun vieressä.

Kommentit (220)

Vierailija
141/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Yllätyksiä ja aikataulumuutoksia tapahtuu. Ap:n kannattaisi muistaa se itsekin ja sopeutua aikataulumuutoksiin. Kaikki ei pyöri ap:n navan ympärillä. Ihan sama syntyikö vauva viikko aikaisemmin, myöhemmin vai ajallaan. Miksi miehen pitäisi olla vaimon turvamiehenä nimenomaan yöllä? Miten nukkuva mies valvoo nukkuvaa ja ehkä kuollutta vaimoaan ja vauvaansa? Miksi mitään ikävää ei voisi tapahtua päiväaikaankin, jos mies on töissä?

Ap:n mies on varmaan ollut siellä synnytyksessäkin pitämässä vaimonsa kättä ja tsemppaamassa kuten modernin miehen kuuluu tehdä? Paskat mistään muista päivän suunnitelmista ja velvollisuuksista. Työnantajat hihkuvat onnesta, kun mies ilmoittaa, että sori pitää lähteä kannustamaan vaimoa synnytyksessä ja tässä menee varmaan sitten viikko pari ainakin, kun pitää olla koko ajan vaimon rinnalla vuorokauden ympäri. Kun synnytys alkaa, niin miehen pitää osallistua, vaikkei siitä olisi mitään konkreettista hyötyä. Sitten ensimmäisenä yönä kotiutumisen jälkeen pitäisi saada se mies viereen kiehnäämään ja kyhnyttämään kylkeä niinkuin ennenkin. Kas kun et ole vailla jo hierontaa kipeälle alapäällesi! Mitä jos keskittyisit siihen vauvan hoitamiseen ja imettämiseen ihan itse vai pitääkö sen miehen tulla pitämään sinun tissiä, että saat tissin vauvan suuhun? Pitääkö miehen lypsää sinun rintamaitoa puolestasi? Onko se romanttista ja eroottista? Jos vauva herättää sinut muutaman kerran yössä, niin pitääkö sen vauvan herättää töissä käyvä mieskin? Älä tyttökulta loukkaannu, jos se mies haluaa mennä nukkumaan mieluummin olohuoneen sohvalle tai toiseen huoneeseen sen sijaan, että nukkuisi vieressäsi aviovuoteessa ja kuuntelisi, kun yrität hyssytellä vauvaa. Itse voit nuokkua sängyssä päivälläkin aina kun vauvalle sopii nukkua pari tuntia kerrallaan. Kai sinä tajuat, että jos sinä olet kotona ja saat valtiolta rahaa oman lapsen hoidosta, niin se lapsen hoito on ensisijaisesti sinun tehtäväsi? Mies on sinun apulaisesi siinä asiassa siinä määrin, mitä katsoo pystyvänsä. Ulkoista miehellesi työssä käyminen ja muut kodin ulkoiset tehtävät kuten kaupassa käyminen. Jos sinä vaadit tasa-arvoa vauvanhoidossa, niin ole itsekin valmis menemään päivisin töihin huonosti nukutun yön jälkeen?

Vierailija
142/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 10:26"]

Kysehän on arvojärjestyksessä. Onko vastasyntyneen ensimmäinen ilts ja yö kotona tärkeää vai ei? Meillä otettiin lapsesta liuta valokuvia omassa sängyssä. Yhdessä yritettiin selvitä kotisohvalla imetyksestä ja kun se ei sujunut, mies käviostamassa kasan erilaisia tyynyjä avuksi. Viipyi tunnin ja sinä aikana hormonit teki tepposen ja itkin, miten en osaa olla äiti, kun ei imetys edes luonnistu (sujui se mutta hankalassa asennossa ja jotenkin siinä hormonimyrskyssä koin sen tosi isona puutteena). Mies osti tyynyjen lisäksi tuttipullon, korviketta, rintakumeja ja maidonkerääjiä sekä korvakuumemittarin. Muistan, miten oikein huokaisin helpotuksesta, että lapsi saataisiin ruokittua, vakka minä epäkelpo äiti en imettää osaisikaan. Enkä siis tarvinnut korviketta enkä tuttipulloa mutta mies osasi vastat hormonmyrskyyni ottamalla sen huomioon ja osoittamalla vaihtoehdot. 

Näin meillä meni ensimmäinen ilta. Oli tosi tärkeää, että mies auttoi, kuunteli ja rohkaisi, kun itselläni meinasi usko loppua ( käytössä rintakumit ja maisonkerääjät kun maitoa valui rinnoista ihan koko ajan). Toi vettä, laittoi elokuvan pyörimään, kun vauvs vain söi lähes taukoamatta koko illan.

Yksin olisin vaan itkenyt ja ehkä palannut takaisin sairaalaan...

Miksi en saisi olla apua tarvitseva? Kyllä se synnytys ja imetys aiheutti minussa niin uudenlaisia tunteita, että tarvitsin jnkun, jonka kanssa jakaa ne.

Parisuhde meillä tarkoittaa yhteisiä tavoitteita toinen toistamme tukien. Ei siiä lasketa aikaa ja vaivaa eikä sitä, mistä kaikesta joutuu luopumaan. 

En olisi kieltäyt mieheltä saunailtaan menoa, mutta varmaan olisn pyytänyt, ettei olisi ollut kauaa. Mies ei varmaan olisi edes lähtenyt,  kun olisi tajunnut ihanpyytämättäin, miten tärkeä juttu hänen kotona olonsa on minulle.

Ap, miehestäsi ei ollut mitään iloa ekana iltana kotona. Minusta teillä on ison keskustelun paikka. Aikuisessa suhteessa toinen ei kiellä toiselta mitään. Mutta siinä yös otetaan toinen huomioon ihan toisella tavalla. On selvää, että miehesi on vielä ihan kakara.

[/quote]

Aikuinen ei myöskään itke. Olisitte syöttänyt pullolla. Miksi pitää imettää jos se ei onnistu? Olisitte palkanneet hoitajan niin ei olisi ollut niin raskasta. Meillä on aina ollut hoitaja lapsille. Niin ei tarvitse hoitaa niitä 24 tuntia vuorokaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 09:38"]

Kyllä minä ainakin haluaisin juhlistaa lapsen syntymää ystävien parissa. Saunailta olisi siihen oiva tilaisuus. Ottaako vaimo sen jotenkin loukkauksena jos miehen ystävätkin saavat osan onnesta? -mies

[/quote]

No niillä saunailloilla on harvoin mitään tekemistä lasten tai perhe-elämän kanssa.

[/quote]

Saunaillat ovat tärkeä osa miehen sosiaalista elämää. Olisiko minulla oikeus kieltää vaimolta harrastuksissa käynti ja tyttöjen illat koska "niillä ei ole mitään tekemistä lasten tai perhe-elämän kanssa"?

[/quote]

Ei miehen tarvitse kieltää, sillä naiset osaavat lykätä (huom. lykätä, ei lopettaa kokonaan!) saunailtoja silloin kun perheessä on VASTASYNTYNYT. Järki hoi taas.

Ja tiedän lukemattomia äitejä, joilla on vaikeuksia päästä vaikka kerran viikossa jumppaan, koska mies ei jaksa olla lapsen kanssa.

Vierailija
144/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:03"]

Eipä ne miehet ymmärrä mitä lapsen syntyminen merkitsee heidän omalle ajankäytölleen. Toi juttu tuli miehelle eteen nyt ekan kerran ja sitä kautta hän ymmärtää, että elämä on lopullisesti muuttunut. 

[/quote]

Lapsen hoitoon ei tarvita kuin yksi. On myös lastenhoitajia. Lapsi ei tarkoita sitä että oma elämä loppuu. Ei ihmekkään jos liitot hajoavat nykyään jos lapsen takia pitäisi luopua seksistä ja omasta sosiaallisesta elämästä sekä harrastuksista.

Vierailija
145/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:11"]

Sinulle, Onnea äitiydestä, ja olet mielestäni priorisoinut asiat ihan oikein. Te olette nyt perhe, ainakin sinä ja vauva olette siihen sitoutuneet, mutta entä miehesi. Normaalimpaa olisi, että isä ihailisi vauvaa, sen tuhinaa, kun ääntelee vaimeasti, silmiä, kun niitä raottaa....mutta sinun "miehesi" mököttää, kun viina ja kaverit jäi välistä, ja viettää iltaa pelaten....en voi onnitella mies valinnasta. Luulempa, että sinä joudut asennoitumaan, niin että jos miehesi joskus sinua auttaa arjessa niin hyvä.

[/quote]

Ei se lapsi ole mikään palkinto. Kuka hemmetti ihailee jotain lasta? Mitä hyötyä on katsella sitä nukkuessa? Jos se on sinun käsityksesti elämästä niin sääliksi käy?

Vierailija
146/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun nauraa näille joillekin viesteille. Tässä taas näkee... :D

Meillä minä herään öisin. Viikonloppuisin minä jään aamulla nukkumaan ja mies nousee vauvan kanssa. Tietysti väsymys painaa, koska herään parin tunnin välein, mutta tämä kaikki on joskus ohi. :)

Vierailija
147/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:18"]

Kyllä minä ainakin haluaisin juhlistaa lapsen syntymää ystävien parissa. Saunailta olisi siihen oiva tilaisuus. Ottaako vaimo sen jotenkin loukkauksena jos miehen ystävätkin saavat osan onnesta? -mies

[/quote]

Juhlistatko hääpäivääkin kalareissulla ja lapsen ripillepääsyä ruskaretkellä? Eiköhän ne asiat juhlisteta omien kanssa.

[/quote]

Minun lapseni eivät ripille mene. En halua heitä siihen sairaaseen aivopesuun viedä. Mitä juhlimista avioliitossa on? Menimme naimisiin maistraatissa ja sitten kotiin. Viikonloppu jatkui normaalisti.

Vierailija
148/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 09:52"]

[/quote]

No niillä saunailloilla on harvoin mitään tekemistä lasten tai perhe-elämän kanssa.

[/quote]

Saunaillat ovat tärkeä osa miehen sosiaalista elämää. Olisiko minulla oikeus kieltää vaimolta harrastuksissa käynti ja tyttöjen illat koska "niillä ei ole mitään tekemistä lasten tai perhe-elämän kanssa"?

[/quote]

Ei miehen tarvitse kieltää, sillä naiset osaavat lykätä (huom. lykätä, ei lopettaa kokonaan!) saunailtoja silloin kun perheessä on VASTASYNTYNYT. Järki hoi taas.

Ja tiedän lukemattomia äitejä, joilla on vaikeuksia päästä vaikka kerran viikossa jumppaan, koska mies ei jaksa olla lapsen kanssa.

[/quote]

Palkkaa hoitaja. Miksi tehdä asiasta noin vaikeata?

Vierailija
149/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:36"]

Sinulle, Onnea äitiydestä, ja olet mielestäni priorisoinut asiat ihan oikein. Te olette nyt perhe, ainakin sinä ja vauva olette siihen sitoutuneet, mutta entä miehesi. Normaalimpaa olisi, että isä ihailisi vauvaa, sen tuhinaa, kun ääntelee vaimeasti, silmiä, kun niitä raottaa....mutta sinun "miehesi" mököttää, kun viina ja kaverit jäi välistä, ja viettää iltaa pelaten....en voi onnitella mies valinnasta. Luulempa, että sinä joudut asennoitumaan, niin että jos miehesi joskus sinua auttaa arjessa niin hyvä.

[/quote]

Ei se lapsi ole mikään palkinto. Kuka hemmetti ihailee jotain lasta? Mitä hyötyä on katsella sitä nukkuessa? Jos se on sinun käsityksesti elämästä niin sääliksi käy?

[/quote]

Sinä olet se sama asperger-tyylinen jankkaaja, joka löytyy joka ikisestä lassukka-ketjusta määkimästä, miten kaikki tuet pitää poistaa kaikilta ja ai lav ämerikä ja kuinka synnytyksen pitää olla palkaton vapaapäivä ja isyys- ja äitiyslomat pois kaikilta jne.

Mitä ihmettä teet vauva-palstalla? Jos haluat elää työlle ja harrastuksille ja omalle ajalle, on varmasti sinulle sopivampia palstoja. Perhettä sinulla ei ole.

Vierailija
150/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:38"]

[/quote]

Juhlistatko hääpäivääkin kalareissulla ja lapsen ripillepääsyä ruskaretkellä? Eiköhän ne asiat juhlisteta omien kanssa.

[/quote]

Minun lapseni eivät ripille mene. En halua heitä siihen sairaaseen aivopesuun viedä. Mitä juhlimista avioliitossa on? Menimme naimisiin maistraatissa ja sitten kotiin. Viikonloppu jatkui normaalisti.

[/quote]

Viimeksi väitit, että lapsesi ovat käyneet jo yliopistot ulkomailla. Vai onko jostain ilmestynyt nuorempia lapsia? :D

Vierailija
151/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 02:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 01:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 01:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 01:20"]

Niin, miksi miehen pitäisi mielestäsi olla kotona? "Koska on ensimmäinen yö" ei ole mikään oikea syy.

[/quote]

Joo, ja sitten onkin hyvä könytä kännissä kotiin ja nukkua krapulaansa seuraavana aamuna. Hyvät muistot jää lapsen kotiintulosta.

[/quote]Et vastannut kysymykseen. Miksi pitäisi olla kotona, jos kerran ei ole mitään sovittua ohjelmaa, ja muualla olisi luvassa hyvää seuraa ja mielekästä ajanvietettä? Ei lasten hankkiminen tarkoita, että joka ilta pitäisi istua kotona peukaloita pyörittelemässä. Tai ainakin toivon, ettei ap kuvittele niin!

[/quote]

Koska aina vaan ei tarvitse saada tahtoaan läpi.

[/quote]

Toivottavasti et "perustele" lapsellesi asioita tähän tapaan. Itse olen tottunut, että toiselle asetetaan vaatimuksia ja ehtoja vain, jos niiden tueksi on järjelliset perusteet. "Koska minä sanon niin" -vetoomuksen käyttäminen on varma merkki siitä, että mitään todellista perustetta ei ole olemassakaan. Kyse on vain halusta käyttää valtaa toiseen ihmiseen.

[/quote]

Aika lapsellinen heppu, jos ei itse tajua, että äiti tarvitsee kaiken tuen, kun vastasyntynyt tulee kotiin. Ei ole mistään vallankäytöstä kyse, vaan vastuun ottamisesta omasta perheestä. Taisit nyt provoilla, että kaikki mammat nousee takajaloille ja sulla ei varmaan ole itselläsi kokemusta asiasta lainkaan, kun tällaisen mielipiteen heitit.

Vierailija
152/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:36"]

[/quote]

[/quote]

Sinä olet se sama asperger-tyylinen jankkaaja, joka löytyy joka ikisestä lassukka-ketjusta määkimästä, miten kaikki tuet pitää poistaa kaikilta ja ai lav ämerikä ja kuinka synnytyksen pitää olla palkaton vapaapäivä ja isyys- ja äitiyslomat pois kaikilta jne.

Mitä ihmettä teet vauva-palstalla? Jos haluat elää työlle ja harrastuksille ja omalle ajalle, on varmasti sinulle sopivampia palstoja. Perhettä sinulla ei ole.

[/quote]

Sinä et tiedä minusta mitään.

Lapsi ei ole maailman keskipiste. Ei ihminen voi jättää työtä, ystäviä harrastuksia ja parisuhdetta lapsen takia. Erittäin iso osa avio-ongelmista johtuu siitä kun parisuhteessa lopetetaan seksi ja yhteinen aika lapsen takia. Siinä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
153/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Viimeksi väitit, että lapsesi ovat käyneet jo yliopistot ulkomailla. Vai onko jostain ilmestynyt nuorempia lapsia? :D

[/quote]

Mistä hemmetistä sä puhut?

Vierailija
154/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 02:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 01:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 01:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 01:20"]

Niin, miksi miehen pitäisi mielestäsi olla kotona? "Koska on ensimmäinen yö" ei ole mikään oikea syy.

[/quote]

Joo, ja sitten onkin hyvä könytä kännissä kotiin ja nukkua krapulaansa seuraavana aamuna. Hyvät muistot jää lapsen kotiintulosta.

[/quote]Et vastannut kysymykseen. Miksi pitäisi olla kotona, jos kerran ei ole mitään sovittua ohjelmaa, ja muualla olisi luvassa hyvää seuraa ja mielekästä ajanvietettä? Ei lasten hankkiminen tarkoita, että joka ilta pitäisi istua kotona peukaloita pyörittelemässä. Tai ainakin toivon, ettei ap kuvittele niin!

[/quote]

Koska aina vaan ei tarvitse saada tahtoaan läpi.

[/quote]

Toivottavasti et "perustele" lapsellesi asioita tähän tapaan. Itse olen tottunut, että toiselle asetetaan vaatimuksia ja ehtoja vain, jos niiden tueksi on järjelliset perusteet. "Koska minä sanon niin" -vetoomuksen käyttäminen on varma merkki siitä, että mitään todellista perustetta ei ole olemassakaan. Kyse on vain halusta käyttää valtaa toiseen ihmiseen.

[/quote]

Aika lapsellinen heppu, jos ei itse tajua, että äiti tarvitsee kaiken tuen, kun vastasyntynyt tulee kotiin. Ei ole mistään vallankäytöstä kyse, vaan vastuun ottamisesta omasta perheestä. Taisit nyt provoilla, että kaikki mammat nousee takajaloille ja sulla ei varmaan ole itselläsi kokemusta asiasta lainkaan, kun tällaisen mielipiteen heitit.

[/quote]

Lapsi voi tarvita hoitoa, mutta ei äiti. Miehen tehtävänä ei ole hoitaa naista. Jos se on noin raskasta niin kannattaa olla hankkimatta lisää lapsia. Monet äidit joutuvat hoitamaan kaiken yksin ja vielä menemään töihinkin

Vierailija
155/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pimee äijä täällä provoilee??? Sä olet NIIN NOLO... Kasva aikuiseksi, jookos! Vai onkohan niin että et ole saanut minkäänlaista rakkautta vanhemmiltasi? Jotain lapsuudessa mennyt pieleen?

Vierailija
156/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, älkää nyt kiinnittäkö mitään huomiota tuohon tunnehäiriöiseen assi-lassukkaan...

Todistettavasti löytyy normaalin tunneälyn omaaviakin miehiä, onneksi! Muunlaisiin ei todellakaan kannata sekaantua, eikä ETENKÄÄN lisääntyä!

Vierailija
157/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 12:08"]

Mikä pimee äijä täällä provoilee??? Sä olet NIIN NOLO... Kasva aikuiseksi, jookos! Vai onkohan niin että et ole saanut minkäänlaista rakkautta vanhemmiltasi? Jotain lapsuudessa mennyt pieleen?

[/quote]

Itse olet pimeä. Luuletko oikeasti että maailma pyörii naisten ongelmien ja halujen mukaan. On täysin järjetöntä vaatia että miehen pitäisi jäädä kotiin jos nainenkin jää kotiin. On täysin järjetöntä että miehen pitäisi ruveta hoitamaan naista kuin pientä lasta.

Eiköhän kannata niiden naisten lopettaa lastenteko jotka ei kykene toimimaan synnytyksen jälkeen. Mies on lapsenteossa velvollisuutensa tehnyt kun hän on naisen siittänyt. Naisen velvollisuus on olla raskaana ja synnyttää. Joten turha yrittää laittaa vastuuta miehelle

Vierailija
158/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli kotona jokaisen lapsen kotiutuessa, se oli aivan itsestäänselvää. Varsinkin esikoisen kohdalla mies oikein odotti meitä kotiin, pääsi viimein hoitamaan ja ihailemaan vauvaakin kunnolla. Hoiti muuten myös minua jokaisen synnytyksen jälkeen, esim. tekemällä enemmän kotihommia kunnes minä olin huilinut muutaman päivän synnytyksen jälkeen ja taas tolpillani.

Ja jotta tasa-arvo jankkaaja olis tyytyväinen niin myös minä tein kotihommat mieheni selkäleikkauksen jälkeen. Ei olis tullut edes mieleeni vaatia miestä kotiintulopäivänä tekemään osaansa ja mm. pistää miestä vaihtamaan lapsen vaippaa ja nostelemaan tätä. Ei, kyllä mä hoidin miehenkin osuuden, ihan marisematta. Se on sitä tasa-arvoa, että kun toinen on kipeä ja toipilas niin toinen ottaa vetovastuun ja toisella kertaa toisinpäin.

Vierailija
159/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 12:17"]

Huoh, älkää nyt kiinnittäkö mitään huomiota tuohon tunnehäiriöiseen assi-lassukkaan...

Todistettavasti löytyy normaalin tunneälyn omaaviakin miehiä, onneksi! Muunlaisiin ei todellakaan kannata sekaantua, eikä ETENKÄÄN lisääntyä!

[/quote]

Tunne-älyllä tarkoitat miehiä jotka palvelee naista. Tuollaisia AP kaltaisia naisia jotka yrittävät rajoittaa miehen elämää ei pidä kenenkään sietää. Lasta ei tarvitse hoitaa kuin yksi aikuinen. Jompi kumpi lähtee ulos.

Vierailija
160/220 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 12:17"]

[/quote]

Tunne-älyllä tarkoitat miehiä jotka palvelee naista. Tuollaisia AP kaltaisia naisia jotka yrittävät rajoittaa miehen elämää ei pidä kenenkään sietää. Lasta ei tarvitse hoitaa kuin yksi aikuinen. Jompi kumpi lähtee ulos.

[/quote]

Ja tämä pölvästi ei tajua että hänellä on mielenterveysongelma. Suuri perhe-elämän ja talouselämän asiantuntija, joka ei kuitenkaan käy töissä eikä hänellä ole perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi