Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada ihosta niin hyvän ettei tarvitse peittää meikillä?

Vierailija
22.08.2020 |

Eli otsikossa kysymys. Mieluiten haluaisin olla ilman meikkivoidetta mutta ihoni on niin huono että tarvitsee sitä. Olen kosteuttanut ihoa säännöllisesti, kuoritut ja käyttänyt sekaihoon tarkoitettuja tuotteita silti on isot ihohuokoset, mustapäitä, pieniä näppyjä ja finnejä. Ei kuitenkaan ole kuitenkaan mikään kraatteriiho vaan finnejä muutama. Pari pientä arpeakin löytyy. Eli miten saada ihosta tasaisen. Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lapseni vauva-ajan ilman meikkivoidetta ja sain ihon, josta olin aina unelmoinut. En ollut koskaan ilman meikkiä, mutta vauvan kanssa sain olla kotona, eikä ollut aikaa meikata. Vuoden iho sai levätä ja uudistua, enkä sen jälkeen ole tarvinnut arkisin meikkivoidetta. Korresilla on kiva sävyttävä aurinkosuoja SK50 - aloita sillä, jos tarvitset vähän ehostusta! Kannattaa kuitenkin olla pitkä ajanjakso ilman sitä meikkivoidetöhnää!

Voi olla ihan jotain hormonitoiminnan muutoksia, mikä saa ihon parempaan kuntoon. Tapahtuuham synnytyksen jälkeen kaikenlaisia muutoksia kehossa ja sen toiminnassa.

Vierailija
42/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teette kun kulmakarvat ja ripset on olemattomat ja vaaleat?

Laitan kulmakynää ja ripsaria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tänä kesänä iho parantunut. Syynä pidän kosteuttamisen, koska olenhan ennenkin ollut kesät ilman meikkiä. Muuttuva tekijä on ollut puusauna ja kosteutus. Kasvovoiteena olen käyttänyt ekstrakosteuttavaa seerumia tai voidetta. Viikottain saunassa kosteuttava maski.

Olen 52 ja kosmetologit aina myyvät antiagea, ja sitä olen ennen käyttänyt. Nyt olen huomannut, että kosteutus onkin parempi. Ehkä paras olisi yöksi abtiage ja päiväksi kosteutus...?

Vierailija
44/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu menevän ihon kunto täysin hormonien mukaan. Aina tiettyyn aikaan kuusta ilmestyy pari finniä, jossain vaiheessa iho on kuiva ja kamala teki mitä vaan, ja muutaman päivän iho on todella hyvä, tasainen ja kirkas. Ärsyttävää.

Vierailija
45/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tänä kesänä iho parantunut. Syynä pidän kosteuttamisen, koska olenhan ennenkin ollut kesät ilman meikkiä. Muuttuva tekijä on ollut puusauna ja kosteutus. Kasvovoiteena olen käyttänyt ekstrakosteuttavaa seerumia tai voidetta. Viikottain saunassa kosteuttava maski.

Olen 52 ja kosmetologit aina myyvät antiagea, ja sitä olen ennen käyttänyt. Nyt olen huomannut, että kosteutus onkin parempi. Ehkä paras olisi yöksi abtiage ja päiväksi kosteutus...?

Antiage on merkityksetön markkinointitermi. Tärkeää on, mitä aineita se voide oikeasti sisältää (esim. retinolia). 

Vierailija
46/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tasoittuu, kun olet ilman meikkiä (tai sitten siihen vaan tottuu, ainakin kiilto häviää ja väri tasoittuu). Olen ollut meikittä 15 vuotta. 

Niin milloin sen kiillon pitäisi hävitä? Olen ollut jo vuoden käyttämättä meikkivoidetta ja ihoni on ihan yhtä rasvainen kuin meikkivoiteen käytön aikana.

Vierailija
47/47 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatii, että on saanut normaalin ihotyypin, joka on harvinaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme