Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada ihosta niin hyvän ettei tarvitse peittää meikillä?

Vierailija
22.08.2020 |

Eli otsikossa kysymys. Mieluiten haluaisin olla ilman meikkivoidetta mutta ihoni on niin huono että tarvitsee sitä. Olen kosteuttanut ihoa säännöllisesti, kuoritut ja käyttänyt sekaihoon tarkoitettuja tuotteita silti on isot ihohuokoset, mustapäitä, pieniä näppyjä ja finnejä. Ei kuitenkaan ole kuitenkaan mikään kraatteriiho vaan finnejä muutama. Pari pientä arpeakin löytyy. Eli miten saada ihosta tasaisen. Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tasoittuu, kun olet ilman meikkiä (tai sitten siihen vaan tottuu, ainakin kiilto häviää ja väri tasoittuu). Olen ollut meikittä 15 vuotta. 

Vierailija
2/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en itse pysty olemaan ilman meikkiä. Enkä aio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli korona ja etätyö avuksi. En enää välittänyt meikkaamisesta enkä juuri rasvaamisestakaan. Ja kun myöhemmin keväällä siirryin mökille töihin, muuttui ihoni edelleen paremmaksi. Mökillä sisäilma on kosteampaa kuin kerrostalossa.

Vierailija
4/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana, mango, bataatti., parsakaali, tyrni...

Lohi, katkaravut, kananmunat.

Puhdistusta hellästi ja kosteutus, ensin seerumi. Vaikka yliop. Apteekin ya-seerumi alkuun.

Höyrysauna mustapääkyille. 😀

5/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruoka, tarpeeksi unta ja paljon raitista ulkoilmaa.

Ei ihoa tukkivia voiteita. Meikkivoidetta ja puuteria vain erityistilanteissa. Ja sitten vielä ne hyvät geenit. Ihotyyppi on perinnöllinen, on vaan elettävä sovussa ihonsa kanssa ja opittava hoitamaan sitä sille parhaiten sopivalla tavalla.

Vierailija
6/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tukit huokosia meikkivoiteella. Osta karkea sieni ja hiero sillä kasvoja kun käyt suihkussa. Juo paljon vettä ja syö terveellisesti. Et tarvi mitään muuta.

Vierailija
7/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella iho on usein pintakuiva, vaikka olisikin sekaiho. Johtuu keskuslämmityksestä yms.

Yksi oikeasti hyvä ja halpa keino hoitaa ihoa on kamomillatee. Sitä kasvoveden tapaan. Kirkastaa, rauhoittaa ja virkistää. Voit laittaa sitä koko kasvoille. Vahva luomutee, säilyy jääkaapissa pari päivää. Kosteusvoide tai mitä rasvaa käytätkin, aamuin illoin päälle. Aina puhtaat kädet, kun laitat.

Vierailija
8/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida ihoasi terveellisellä ravinnolla ja liikunnalla + hyvät hoitotuotteet + juo vettä ainakin 2 litraa päivässä. Näitä ruokia kannattaa syödä: pähkinät, avokado, granaattiomena vitamiini superpommi, kaikki sitrushedelmät eritoten sitruuna. Näitä pitää syödä joka päivä ja jatka useita viikkoja, ota tavaksi, ihosi alkaa korjaantua kuin itsestään. Ihoon vaikuttaa todella paljon se, mitä syömme, tuotteet vain korjaavat pintaa mikä sekin hyvä, mutta ravinto on ykkösasia. Muista hedelmät, marjat, kasvikset.

Vierailija
9/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tasoittuu, kun olet ilman meikkiä (tai sitten siihen vaan tottuu, ainakin kiilto häviää ja väri tasoittuu). Olen ollut meikittä 15 vuotta. 

Voi kun olisikin näin. Minulla on ruusufinni joka vaan pahenee ja pahenee iän myötä. Olen ollut käyttämättä meikkejä juuri siinä toivossa, että kyllä tämä tästä, mutta nyt tämä hemmetin punoitus, röpelöisyys, katkeilleet näkyvät verisuonet saavat riittää. Maanantaina haen sokkarin kempparipuolelta jotain mahdollisimman peittävää tököttiä Joe Blascoa olen kuullut monien suosittelevan, että saisin edes kerrankin aikuisiällä näyttää normaali-ihoiselta.

T, ei ap

Vierailija
10/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapäät kielii kuivasta pintaihosta ja liikaa rasvaa pukkaavasta syvemmästä ihosta. Kuorinta poistaa kuollutta ihoa, ettei tunkeudu, mutta ihoa kannattaa hoitaa kuivan ihon tuotteilla ja käyttää lisäksi öljyä, esim arganöljyä.

Vierailija
11/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihonviimeinen iholle on maitosuklaa. Älä ota yhtään! 80% tummaa suklaata voit hyvin syödä joka päivä pari palaa.

Vesi ja ulkoinen kosteutus.

Älä koskettele ihoa sormin.

Vierailija
12/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin näin. Minulla on ruusufinni joka vaan pahenee ja pahenee iän myötä. Olen ollut käyttämättä meikkejä juuri siinä toivossa, että kyllä tämä tästä, mutta nyt tämä hemmetin punoitus, röpelöisyys, katkeilleet näkyvät verisuonet saavat riittää. Maanantaina haen sokkarin kempparipuolelta jotain mahdollisimman peittävää tököttiä Joe Blascoa olen kuullut monien suosittelevan, että saisin edes kerrankin aikuisiällä näyttää normaali-ihoiselta.

T, ei ap

Tutustu tähän ja vastaaviin

Vierailija
13/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin viljaton ruokavalio.

Vierailija
14/47 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auta mikään. Valtavat ihohuokoset koko naamassa, erittäin arpinen ja kirjava iho, etenkin suun seudulta. Ihon väri keltaisen ja likaisen ruskean sekoitus.

Vierailija
15/47 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa meikin käytön ja puunsamisen.

Suolakimpale jota hankaa käsiin veden alla ja pesee sillä.

Vierailija
16/47 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi korealainen ihonhoitorutiini aineiden kerrostamisineen, retinoidiseerumi ja 20% c-vitamiiniseerumi. Ihoni ei ollut mikään kamalan huono alunperin, mutta epätasaisen värinen, joitain punoittavia läikkiä isoista hormonifinneista, kuiva mutta samaan aikaan kiiltävä. Ekan kerran aikuisiällä on iho sellainen että ei välttämättä tarvitse tasoittaa väriä meikkipuuterilla tai meikkivoiteella.

Vierailija
17/47 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary Kay ihonhoitokonsultti auttaa tällaisissa ongelmissa. Vain kokeilemalla löydät oikeat iholle sopivat tuotteet.

Vierailija
18/47 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun yleensä tarvii peittää ihoas millään? Valtaosa miehistäkään sitä peitä😁

Vierailija
19/47 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopumisen vaikeus. 

Vierailija
20/47 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laserhionta tai kuorinta ainakin noihin ihohuokosiin ja ryppyihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi