Miksi niin harva nainen tietää urheilusta mitään?
Harvassa on nainen, joka tietää kuka on esim. Mbappe.
Tuskin sinäkään tiedät, ilman googlea.
Mistä se johtuu?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla joku potkupalloilija. En jaksa seurata urheilua. Lähden mieluummin kävelylle. Jostain syystä innokkaat penkkiurheilijat eivät yleensä itse näytä kovin urheilullisilta.
Mbabbe on oikeasti hyvä. Sääli, että hänet vedettiin tähän keskusteluun. N49
Eiköhän tuo maalaa huomenna, oppii mammat jotain.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kuka on Mbabbe ilman googlea. Mutta vastaus: tiedän niin vähän urheilusta koska teen VÄITÖSKIRJAA ja ajatukseni on pikkuisen muuall kuin jalkapallossa.
Tiedät tosi huonosti kun kirjoitit hänen nimensä päin vituraa.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ja naisia kiinnostaa erityyppiset asiat.
Miksi niin harva mies ymmärtää muodista mitään?
Eikös maailman kuuluisimmat muotisuunnittelijat ole miehiä?
Ei minua miehenä kiinnosta urheilu ja etenkään sen seuraaminen. Liikun kyllä itse paljonkin.
Minua kiinnostavat muut asiat ja käytän aikani niihin.
Sama pätee varmaan naisiin.
Joku Mbabbe on tasan yhtä turha julkkis kuin joku tositv tyypi tai Kardashianit. Siis minun mielestäni, joku toinen, kuten aloittaja, voi hyvinkin olla sitä mieltä, että Mbappe on maailman tärkein ihminen. Se ap:lle sallittakoon
Otsikon pitäisi itseasiassa olla "miksi niin harva nainen tietää jalkapallosta mitään". Sori mutta sellainen neitien laji, ymmärrä miten haluat. Tenniksestäkin tiedän enemmän.
evvk urheilu eikä musiikki mies 55v. alan puhumaan jotain aivan pehmeitä kun nämä keuhkot alkavat puhumaan huu haa urheilusta kulttuurista tai musiikista, juoksen kuupperin vieläkin 2200 kevyesti tai suunnistan 7km radan hyvinkin nopeasti. äijien jutuille sanon evvk ja näytän keskaria kyllä hiljenevät kun ovat oppineet tuntemaan
Harva nainen tietää urheilusta tai tekniikasta mitään ja syy tälle on yksinkertaisesti se että erittäin harvaa naista kiinnostaa kyseiset asiat. Yhtä hyvin voin sanoa että aika harva mies tietää mitään sisustuksesta tai vaikka lastenhoidosta mitään. Saan varmasti nyt alapeukkuja tosi paljon kun sanoin äänen sen faktan että naisia ja miehiä kiinnostaa usein eri asiat.
Tiedän että jalkapallossa miehet teeskentelee että niihin käy kipeää kun joku vähän tönäisee. En jaksa. Oikea teatteri on paljon mielenkiintoisempaa. Esim. Phantom of the opera.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku jokaiselle akalle, joka ei seuraa jalkapalloa. Minun vaimo seuraa ja on FC Barcelona -fani. Paras. Vaimo. Ikinä.
Yläpeukku mun ukolle joka seuraa jalkapalloa. Minun mies seuraa ja on Real Madrid -fani. Osaa. Seurata. Itsekin.
Tiedän kuka on Mbabbe ilman googlea. Mutta vastaus: tiedän niin vähän urheilusta koska teen VÄITÖSKIRJAA ja ajatukseni on pikkuisen muuall kuin jalkapallossa.