Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harva nainen tietää urheilusta mitään?

Vierailija
22.08.2020 |

Harvassa on nainen, joka tietää kuka on esim. Mbappe.

Tuskin sinäkään tiedät, ilman googlea.

Mistä se johtuu?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole yleisurheilija, niin en tiedä.

Vierailija
2/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kiire vertailla kynsilakan värejä ystävieni kanssa. Siksi en välitä ap:n nillityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole kiinnostuneet samoista asioista.

Vierailija
4/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni mies tuntuu tietävän kaikesta urheilusta kaiken, mutta ei itse lähde lenkille edes kerran vuodessa?

Vierailija
5/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Menee aika salilla ja lenkkipolulla.

Vierailija
6/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille olisi hyödyllistä tietää nämä rikkaat urheilijat, koska niihin voi törmätä ja sitten jos se kiinnostuu sinusta niin koko elämäsi on hoidettu. Ne voi olla investointeja.

Se ruotsalainen nainen joka jätti Zlatanin kun hän oli nuori, no hän missasi aikamoisen Eurojackpotin kun tietää mitä hänestä tuli sen jälkeen.

Vierailija
7/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut. Urheilu on mielestäni aivan kuolettavan pitkästyttävää. Joskus jaksan katsoa vaikka satasen juoksua tai hiihtoviestiä, mutta ruuvaisin mielummin porkkanan korvaani kuin katsoisin kokonaisen futismatsin.

Vierailija
8/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin harva mies tietää vaikkapa sisustamisesta mitään?

Koska niillä tiedoilla ei ole hvetinkään väliä, jos ei satu kiinnostamaan.

Vierailija
9/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille olisi hyödyllistä tietää nämä rikkaat urheilijat, koska niihin voi törmätä ja sitten jos se kiinnostuu sinusta niin koko elämäsi on hoidettu. Ne voi olla investointeja.

Se ruotsalainen nainen joka jätti Zlatanin kun hän oli nuori, no hän missasi aikamoisen Eurojackpotin kun tietää mitä hänestä tuli sen jälkeen.

Se nainen muuten keksi uudenlaisen vanukkaan ja siitä tuli miljardööri.

Vierailija
10/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tietää jostain tyypistä, joka on hyvä tekemään jotain täysin merkityksetöntä asiaa?

Vierailija
11/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin harva tietää taitoluistelusta mitään, edes perusasioita? 

Vierailija
12/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi se monelle miehelle on vähän punainen vaate, kun nainen tietää esim. jostain urheilulajista häntä enemmän?

Vierailija
13/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä maailman lupaavimman nuoren futarin tietäminen on joku brassailun aihe. Tuu takasin kun tiedät jotain Ahvenanmaan kolmosdivarin pelaajista.

Vierailija
14/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän urheilusta. Olen ollut 11 vuotta Sevilla FC -kannattaja.

N20

Vierailija
15/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan tietoa esimerkiksi kuinka pitkälle keppi lentää, mitä sillä tiedolla tekee?

Miksi naista pitäis urheilu kiinnostaa?

Vierailija
16/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Asuin kahdeksan vuotta Manchesterissa ja en omasta mielestäni koskaan nähnyt jalkapalloilijoita. No en kai, kun en heitä tunnistanut! Kaverit kyllä näki ja varsinkin tiesi, mihin mennä heitä yössä bongaamaan.

No ei sillä, en ollut nuorenakaan naamaltani mikään wag. :(

Vierailija
17/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei vaan kiinnosta.

Pystytkö sä kertomaan, miksi niin moni mies tuntuu tietävän kaikesta kaiken, mutta käytännön tasolla eivät osaa mitään?

Puhutaan nyt vaikka seksistä, urheilusta tai kokkaamisesta. Neuvoja kyllä tulee liukuhihnalta muille, mutta ei se teillä vaan käytäntöön taivu omalla kohdalla.

Vierailija
18/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies enkä minäkään tiedä kuka tuo on. Miksi edes pitäisi.

Vierailija
19/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa kyllä kun ne kiihkeimmät urheilufanit tuppaa olemaan niitä laiskimpia sohvaurheilijoita.

Vierailija
20/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Urheilen itse. Miehet voi tietää vaikka 100 urheilijaa mutta se oma ihramaha ja läskiperse ei sohvalta nouse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi