Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harva nainen tietää urheilusta mitään?

Vierailija
22.08.2020 |

Harvassa on nainen, joka tietää kuka on esim. Mbappe.

Tuskin sinäkään tiedät, ilman googlea.

Mistä se johtuu?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä jokainen mieskään seuraa urheilua. Ja harva seuraa lajia kuin lajia eli moni urheilun iso nimi jää

tietämättä

Vierailija
22/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna naikkosilla on mahkut saada tietoon kuka on Mbappe kun hän on maikkarilla illalla teeveessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut. Urheilu on mielestäni aivan kuolettavan pitkästyttävää. Joskus jaksan katsoa vaikka satasen juoksua tai hiihtoviestiä, mutta ruuvaisin mielummin porkkanan korvaani kuin katsoisin kokonaisen futismatsin.

Se huuto ja meteli jossain potkupallossa ja kiekon sohimisessa, mikään ei ole yhtä ärsyttävää, töllön kanava vaihtuu aina alta aikayksikön jos urheilua kanavalla tulee.

Vierailija
24/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ja naisia kiinnostaa erityyppiset asiat.

Miksi niin harva mies ymmärtää muodista mitään?

Vierailija
25/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin harva tietää taitoluistelusta mitään, edes perusasioita? 

Tiedän paljonkin. Esimerkiksi sen että taitoluistelijoiden puvut ovat kauniita. Upea ja kaunis talvilaji.

N25

Vierailija
26/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-ah, aika harva mies tuntuu tietävän mitään ratsastuksesta tai purjehduksesta. Muutamat tunnistavat ehkä kuuluisimmat tenniksenpelaajat nimeltä. Poikkeuksiakin löytyy, ihan puolin ja toisin.

Yleensä se miesten kovasti ylpeilemä urheilutietämys rajoittuu pariin lajiin (tyypillisimmin futis, jääkiekko, autourheilu, baseball, koris) ja jos näistä ei nainen ole kiinnostunut, niin hän ei ymmärrä urheilusta mitään/ei ole urheilusta kiinnostunut.

Vierailija
27/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku potkupalloilija. En jaksa seurata urheilua. Lähden mieluummin kävelylle. Jostain syystä innokkaat penkkiurheilijat eivät yleensä itse näytä kovin urheilullisilta.

Vierailija
28/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on jotenkin niin... äijäilyä. Miehet urheilee ja potkii jotain palloa, onpa kiinnostavaa. Naisurheilua ei juurikaan arvosteta. Mua kiinnostaa kulttuuri enemmän.

Vierailija
29/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä jokainen mieskään seuraa urheilua. Ja harva seuraa lajia kuin lajia eli moni urheilun iso nimi jää

tietämättä

Aina löytyy parempaa tekemistä, miksi käyttää aikaansa jonkun urheilun seuraamiseen.

Miehillä se on hyvä syy makoilla sohvalla kaljaa lipittäen.

Vierailija
30/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi tietää urheilusta erityisesti? Mua ei oo penkkiurheilu kiinnostanut koskaan.

Vierailija
31/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku jokaiselle akalle, joka ei seuraa jalkapalloa. Minun vaimo seuraa ja on FC Barcelona -fani. Paras. Vaimo. Ikinä.

Vierailija
32/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-ah, aika harva mies tuntuu tietävän mitään ratsastuksesta tai purjehduksesta. Muutamat tunnistavat ehkä kuuluisimmat tenniksenpelaajat nimeltä. Poikkeuksiakin löytyy, ihan puolin ja toisin.

Yleensä se miesten kovasti ylpeilemä urheilutietämys rajoittuu pariin lajiin (tyypillisimmin futis, jääkiekko, autourheilu, baseball, koris) ja jos näistä ei nainen ole kiinnostunut, niin hän ei ymmärrä urheilusta mitään/ei ole urheilusta kiinnostunut.

Sitä ihmettelee mihin urheilutietämystä yleensä tarvitaan, mitä käyttöä sillä on?

Itse tulokset ei ole muuta kuin mustetahroja paperilla.

Vierailija
33/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku jokaiselle akalle, joka ei seuraa jalkapalloa. Minun vaimo seuraa ja on FC Barcelona -fani. Paras. Vaimo. Ikinä.

Jaksamisia vaimolle viimeaikaisten tapahtumien johdosta.

Vierailija
34/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Mitä olis palkinnoksi? Tiedätkö sä kuka on Julian Nagelsman?

Vierailija
35/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksenkohteeni ovat taiteessa ja tieteessä. Urheiluksi minulle riittää kahvakuula ja lenkkeily. Muiden liikuntasuoritukset ei kiinnosta.

Vierailija
36/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä menis huutelemaan tuita julisesti. Ja tosiaan, jaxuja vaimolle.

Vierailija
37/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksamisia vaimolle viimeaikaisten tapahtumien johdosta.

Juu, se on aika maassa ollut. Paljon pitää muuttua, jotta seura saadaan oijealle tielle.

Vierailija
38/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla joku potkupalloilija. En jaksa seurata urheilua. Lähden mieluummin kävelylle. Jostain syystä innokkaat penkkiurheilijat eivät yleensä itse näytä kovin urheilullisilta.

Mbabbe on oikeasti hyvä. Sääli, että hänet vedettiin tähän keskusteluun. N49

Vierailija
39/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ja naisia kiinnostaa erityyppiset asiat.

Miksi niin harva mies ymmärtää muodista mitään?

Mies ostaa pelipaidan verkkarihousut ja kopan kaljaa, tuossa suhvalla se 150 kiloinenmakaa ison kaljamahansa kanssa kaljatölkejään hyväillen.

Vierailija
40/50 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitaan tietoa esimerkiksi kuinka pitkälle keppi lentää, mitä sillä tiedolla tekee?

Miksi naista pitäis urheilu kiinnostaa?

No miksi pitäisi tietää esim. historiasta mitään, jos ei sillä tiedolla mitään tee? Yleissivistyksen vuoksi, lienee ainoa perustelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi