Mitä erilaisia juttuja olette joutuneet tekemään näillä tappohelteillä? Mitä ette muina aikoina tee
-Laittanut shamppoopullon jääkaappiin (tarkoituksella).
-Vihtonut märällä kylmällä pyyhkeellä itseäni. Nytkin.
-Käyttänyt märkää kylmää pyyhettä peittona.
-Laittanut leivät jääkaappiin.
Tosi tylsiä nää mun, ehkä teillä oudompia.
Kommentit (17)
Mä oon pitänyt makkarin kaihtimet ja pimennysverhot koko ajan kiinni ja yöllä tuuletusikkunan makkarissa auki. Myös muut ikkunat, joissa on hyttysverkko ovat öisin auki. Mukavan viileää nukkua, kun yölämpötila putoaa 17 asteeseen.
Oon laittanut jääkylmää vettä saaviin, sinne vielä jääpaloja ja uittanut käsiä siinä. Ihanan viileää <3
Bussissa viilennän naamaani viuhkalla ja öisin laitan märät pyyhkeet, toisen tyynyn päälle ja toisen peitoksi. Hyvin pärjää, vesipullohan mulla on aina matkassa.
Olen välillä joutunut pyyhkimään ihoani pyyhkeellä hikoilun vuoksi. Se on kyllä liittynyt ilmankosteuteen ja liikuntaan. Ehkä juonut vähän enempi liikkuessani. Joskus käynyt suihkussa 2x päivässä. Hirveää.
Ikkunat kiinni päivällä ja monessa ikkunassa kaihtimet/verhot. Meillä ei alakerta kuumene, jos ei käytä uunia, ja yläkerran saa pidettyä suht siedettävänä, jos emme kaikki nuku siellä. Myöskin pleikalla pelaaminen on kielletty (kuumentaa).
Työntänyt p erseeseni 52 puuvärikynää
Tappohelteet? Eihän ole vielä ollut edes yli 3kympin asteita? Viime kesänä oli +32 yhtenä päivänä täällä Hgissä.
Mäkin ihmettelen mistä tappohelteistä puhutte :D
Helsingissä lämmin kesäpäivä. Edes tuuletinta en ole vielä kaapista kaivanut. Vissyä olen juonut toki.
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Viilentääkö?
Käynyt tunnin välein uimassa. En ole viitsinyt edes pukeutua välissä. Pyyhe päällä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Viilentääkö?
Laitoin ilpin päälle. Ja sälekaihtimet kiinni.
Nukkunut yöt ikkunat auki ja juonut 3 litraa päivässä kylmää vettä. Osa hydration-tablettien kanssa.
Ai niin tämä unohtu, että oon avannut ikkunoista ison ruudun öisin ja parvekkeen oven. Mun laseissa on kolme erikokoista ruutua, se pienin on ainoa jossä on hyttysverkko, mutta nyt oon aukaissut myös toisiksi isoimmat ruudut, joissa ei ole.
Ap