Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko, että mieheni koskaan pettää

Vierailija
05.09.2013 |

Miksi tämä ajatus saa hyeenat liikkeelle? 

En ole sinisilmäinen, enkä luota kehenkään 100% mutta silti sanon näin. En nimittäin voi elää elämääni stressaten mahdollisia karikkoja suhteessa tai elämässä muuten. Olen sen verran itsevarma, että tiedän olevani hyvä vaimo, ja sen verran itserakas, että jos mieheni pettää tiedän, että syy on hänen eikä minun.

Mutta miksi siis tämä ärsyttää teitä joitakin? Mistä kumpuaa pakko päästä irvailemaan, ivaamaan ja nälvimään että odotahan vaan? 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään usko että mieheni koskaan minua pettäisi. Kyllä maailmassa on myös uskollisia ja fiksuja miehiä, joilla on arvot kohdallaan.

Vierailija
22/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en minäkään uskonut . Mutta näin sitten kävi. Yli kahdenkymmenen vuoden jälkeen. Luulin todella olevani hänen elämänsä rakkaus. Kaikki valhetta, käteni löin paskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 12:01"]

Ap, miksi sinua häiritsee se, että joku ei usko sinua tuossa asiassa?

Minäkin uskon, että mieheni ei koskaan petä, mutta en julista sitä julkisesti enkä yritä saada muita uskomaan tähän.

[/quote]

Minua häiritsee yleinen ilmiö, että...

[/quote]

Niin, siis oletko miettinyt miksi?

Vierailija
24/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en olisi ikinä uskonut omasta miehestäni, mutta näin vain kävi. Se ei ollut maailmanloppu eikä edes parisuhteen loppu, vaan uuden alku.

Elämässä sattuu ja tapahtuu, mutta ei asioita kannata surra ennen kuin tapahtuu. Voi olla, että ei tapahdukaan tai sitten tapahtuu jotain muuta ei toivottua.

En minä ainakaan ketään halua siitä moittia, että luottaa täysin puolisoonsa. Niin minäkin luotan ja nyt taas pienen tauon jälkeen luotan. Kukaan ei ole toisen omaisuutta ja kaikki tekevät virheitä. Aina kannattaa olla optimisti ihan kaiken suhteen. Minä en ainakaan ole yhtään kyyninen tai pelkää aina pahinta.

Vierailija
25/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 12:55"]

Minäkin uskon, että mieheni ei koskaan petä, mutta en julista sitä julkisesti enkä yritä saada muita uskomaan tähän.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ai että miksi häiritsee, kun toiset on ilkeitä ja pahansuopia? 

ap

Vierailija
26/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 13:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Ei, vaan se, miksi sinua häiritsee, että sinua ei uskota tässä asiassa. Ilkeys varmasti häiritsee kaikkia, mutta tässäkin ketjussa moni on esittänyt epäilynsä täysin vailla ilkeyttä ja pahansuopuutta (ks. viestit 17, 18, 23 ja 25).

Vierailija
27/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 11:12"]

Miksi tämä ajatus saa hyeenat liikkeelle? 

En ole sinisilmäinen, enkä luota kehenkään 100% mutta silti sanon näin. En nimittäin voi elää elämääni stressaten mahdollisia karikkoja suhteessa tai elämässä muuten. Olen sen verran itsevarma, että tiedän olevani hyvä vaimo, ja sen verran itserakas, että jos mieheni pettää tiedän, että syy on hänen eikä minun.

Mutta miksi siis tämä ärsyttää teitä joitakin? Mistä kumpuaa pakko päästä irvailemaan, ivaamaan ja nälvimään että odotahan vaan? 

[/quote]Siis hän on impotentti :)

Vierailija
28/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstalla ivailu ja ilkeily on tavallista, eikä siitä kannata välittää tuon taivaallista. Minua lähinnä ihmetyttää nämä petetyksi tulleet naiset joiden on pakko toitottaa, että "kun meidänkin Reino 30vuoden avioliiton jälkeen sortui pettämään niin kyllä se sinunkin ukkosi pettää", voisiko sen oman elämän kokemuksen kääntää mieluummin positiiviseksi ja todeta, että hienoa että luotat mieheesi harmi että itse luotin turhaan. Ei se kaiketikaan näiltä petetyiltä naisilta ole pois, jos jonkun toisen mies ei petäkään.

Vierailija
29/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu vähän ristiin..ensin sanoo, ettei usko että mies koskaan pettää, sitten selittää etttei jaksa stressata jos niin tulee joskus käymään?!

Vierailija
30/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tiennyt, että mieheni ei ole pettänyt eikä tule pettämään. Olen 100 prosenttisen varma. Tämä on aina saanut ihmiset "hyökkäämään" kimppuuni. He oikein odottavat mieheni pettävän ja sanovat aina: "Odota vaan..."

Mitä väärää siinä on, jos tiedän mieheni olevan aina uskollinen?

Vierailija
31/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään usko, mutta kaikki aina on mahdollista. Ollaan ihmisiä ja ihmiset tekee virheitä. Ihan yhtä hyvin myös minä voisin pettää miestäni, vaikka en itsestäni sitä uskoisi.

Vierailija
32/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään usko, että mieheni pettäisi, mutta minä saatan..

Vierailija
33/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap! Niin kauan kuin uskot ettei miehesi petä, se ei petä!

Vierailija
34/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan naapuripariskunta, joista totesin, että uskon oma mieheni käyvän ennemmin vieraissa kuin tuon naapurinmiehen. Toisin kävi, naapurinmies pani vaimonsa ystävätärtä. Ja vieraissa kävi se mun miehenikin...

Vierailija
35/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 13:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Ilkeitä ja pahansuopaisia? No mutta saahan kaikilla olla omat mielipiteensä!

Minun äitiä isäni petti. Olivat reilu 20 vuotta sitä ennen iloisesti yhdessä.

Ei äitini elänyt jossain pettämisen pelossa tai ajatellut että niin tapahtuisi. Niin tapahtui ja erosivat koska teki pahaa olla yhdessä. Ei sen kummempaa.

Minusta on outoa että suljetaan pois pettämisen mahdollisuus. Ollaan jotenkin muita parempia: "Minun mies ei ainakaan pettäisi".

Sitten kun toisen mies pettää niin vaan lähinnä siitä tulee sellainen tunne että "tuo" vaan kukkoilee muiden tuskalla, koska vaikka sinun suhteesi on hyvä niin samaa se on muillakin! Ei sinu suhteesi ole missään määritelty muita paremmaksi.

Tuskin sinä osaat sanoa etukäteen että Merjan mies Tuomas on se joka pettää tai Laura tuo Riston vaimo pettää. Ja kenen suhde sitten kaatuukaan siihen (tai mihin tahansa muuhun syyhyn) -mutta sinun mies ei ainakaan pettäisi.

Etkö käsitä miten kamala olet muille kun ajattelet että tuo pari ainakin eroaa. SINULLE ei niin tapahtuisi! Että minä vaikka olisin ystäväsi joka menisin naimisiin ja sinä asetat oman suhteesi jollekin jalustalle. Käsitätkö?

Menisinkö minä naimisiin miehen kanssa? Uskoen että hän pettää minua vielä joskus? Enkö minäKIN ajattelisi että suhteeni on todella arvokas ja upea? Että me ollaan se jossa ei petettäisi? Jossa aina voitaisiin puhua?

Mutta mitä ne puheet auttaa jos toista ei enää rakasta?

Mitä ne puhumiset auttaa jos tahtoo elää toisin?

On todella nuorta puhetta sanoa että mieheni ei minua pettäisi. Äitinikin varmasti uskoi liittoonsa ja hän on ollut hyvin rakastunut ja pettäminen tuli ja tahtoivat sitten elää erillään. Kyllä he nyt 20 vuotta myöhemminkin puhuvat toisilleen. :)

Minä olen ensimmäistä vuotta naimisissa mieheni kanssa ja en mitenkään ajattele että mies minua pettäisi. Mutta en ajattele etteikö niin voisi tehdä. Kenties minäkin voisin niin tehdä? En näe kymmenien vuosien päähän. Tahdon uskoa että olemme tässä ja elämä on meille hyvää näin mutta ei elämä mene aina kuten tahtoo.

En usko että mieheni pettää. Muttta voisi tehdä niin.

Vierailija
36/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesä kanssa sinut olevalla miehellä ei ole mitään tarvetta pettää vaimoaan.

Vierailija
37/46 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen varma, että mieheni tulee pettämään minua. Hän ei ole mikään naistenmies tai kovin seksuaalinen luonteeltaan, minä meillä useammin haluan kuin hän. Silti olen varma että niin käy, ennemmin tai myöhemmin. Parisuhteemme ei siihen kaadu, kunhan on rehellinen ja uskon olevan.

Vierailija
38/46 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras taktiikka varmaan onkin olla pelkäämättä tai epäilemättä, että mies pettää. Olen jo muutamia vuosia katsellut sivusta yhtä pariskuntaa, jossa miehellä sutinaa riittää ja vaimo mitä ilmeisimmin ei epäile yhtään mitään. Tai mistäs tiedän, ehkä se on niillä sovittu juttu, mutta oikeasti kyllä uskon että vaimolla ei ole hajuakaan siitä että miehellä on ollut peliä toisen naisen kanssa jo pitkään. Mies on tämän toisen naisen kanssa melko avoimesti "kaverina", ja vaimo vaan hymyilee iloisesti ja vilkuttaa hyvästiksi kun mies lähtee toisen naisen kanssa harrastamaan, iltaa viettämään, tai reissuun. Silkasta kaveruudesta ei todellakaan ole kyse. Vaan tosiaan ehkä se on ihan hyvä strategia vaan uskoa ja luottaa, kun mitä ilmeisimmin molemmat puoliskot kuitenkin haluavat pysyä yhdessä kunnes kuolema erottaa.

Vierailija
39/46 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo.. mulla on se, että tiedän ettei mies mua jätä. Vaikka pettäiskin, niin se ei olis maailmanloppu :) Tässä oltu niin nuoresta, että se on melkein fakta että se tulee tapahtumaan jossain vaiheessa.

Vierailija
40/46 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 02:21"]

Noo.. mulla on se, että tiedän ettei mies mua jätä. Vaikka pettäiskin, niin se ei olis maailmanloppu :) Tässä oltu niin nuoresta, että se on melkein fakta että se tulee tapahtumaan jossain vaiheessa.

[/quote]

Entä jos miehelläs olisi pidempi suhde ja tunteita toista naista kohtaan, pystyisitkö ottamaan lunkisti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi