Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihreiden jäsenestä Perussuomalaiseksi, tämäkin on mahdollista.

Vierailija
21.08.2020 |

Anni Koponen vaihtoi puoluetta, tässä blogissaan hän perustelee miksi.

https://anniorvokki.blogspot.com/2020/08/miksi-perussuomalaiset.html

Viisas ja hieno nainen. Entisiä vihreiden äänestäjiä ovat olleet myös Halla-aho ja Purra. Järki-ihmiset pystyvät muutokseen.

Kommentit (318)

Vierailija
301/318 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvät perustelut tuolla Koposella.

Itse asiassa nämä ovat juuri niitä vaarallisimpia argumentteja, jotka pyritään heti sensuroimaan, koska ovat liian totta.

Näinpä juuri. Vastustajat mieluummin kuulisivat vain ulkomaalaisvastaista öyhötystä. Totuus on kaikista vaarallisinta, esim se, että jopa luonnolle PS:n politiikka on kokonaisuutena edullisempaa kuin punavihreiden, kun pyritään vähentämään päästöjä juuri suurimmissa saastuttajamaissa.

Tiedän myös, että on monia PS-taustaisia kunnallispoliitikkoja, jotka saattavat olla ympäristöasioista kiinnostuneempia kuin vihreät näiden keskittyessä feminismiin.

Äkkiseltään se on yllättävää, mutta kun asiaa miettii, niin ei niinkään.

En ole tavannut vielä kovin montaa. Lahden seudulla on yksi opettaja luontoihminen, mutta koska persujen ympäristölinjaukset ovat mitä ovat niin väittämäsi on aivan naurettava. Saattavat olla, vihreät keskittyvät jne.

Vertaapa aivan kiihkottomasti kummankin puolueen luonto- ja ympäristöpolitiikkaa puolueohjelmista ja tule sitten laskemaan lisää luikuria:).

Vierailija
302/318 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on mahdollista. Mielisairauksiahan on olemassa, ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/318 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat eivät ehkä tätäkään muista. Minä muistan. . Vihreät ovat tässäkin järjestäneet lisää laskua kansalle.

Luonnollista monopolia ei pitäisi luovuttaa tahoille, jotka pyrkivät käyttämään monopoliasemaansa maksimaalisen voiton tavoitteluun.

Carunan yhteydessä näin tehtiin. Fortumin omistamat sähköverkot myytiin yhtiölle, jonka taustalla operoivat ulkomaiset pääomasijoittajat.

Erityisesti vastuun Caruna-kaupasta kantavat Fortumin omistajaohjauksesta vastannut ministeri Pekka Haavisto (vihr.) ja energia-asioista vastannut ministeri Jan Vapaavuori (kok.). 😡

Tuosta kaupasta lähti sähkön siirtohinnat sitten nousemaan. Kiitokset kuuluvat Kokoomukselle ja Vihreille.

No tämä on vain yksi esimerkki Vihreiden mokista.

Vierailija
304/318 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kehitys on aika lailla tapahtunut itselleni. Vihreys liittyy siihen että olen luontoihminen ja nuoruuden idealismi laittoi äänestämään vihreitä. Vihreät olivat aluksi raikas tuulahdus Suomen politiikkaan. Mutta vihreät muuttuivat epädemokraattiseksi kaupunkilaisten koulutettujen pyrkyripuolueeksi. Persut näen nykyään lähes ainoana vaihtoehtona puolueesta, jossa saa ajatella myös omilla aivoilla.

Vierailija
305/318 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen/olin vihreiden kannattaja ja on hyvä, että joku lausuu tuon kritiikin ääneen. Etenkin kolmannen aallon liberaalifeminismi on tuhonnut vihreät. Onko puolue saanut mitään aikaan ympäristön puolesta moneen vuoteen? Ärsyttää. Vihreät oli ihan eri puolue 10 vuotta sitten. (Perussuomalaisia en kyllä silti aio äänestää, koska en siedä puolueen populismia ja kannattajien öyhötystä....)

Samoilla linjoilla. Haluaisin äänestää luontoa suojelevaa puoluetta, joka todella keskittyisi luontoon ja ympäristöön. Nyt vihreät ovat feministinen vasemmistopuolue, joka keskittyy vain vähemmistöihin. Vihreillä, vasureilla ja demareilla ei ole mitään eroa.

Mutta persujen ääliömäiset ulostulot (Hakkarainen, Huhtasaari ym.) on kyllä niin idioottimaisia, että en voi persuja äänestää. Lisäksi persut ovat avoimesti venäjämielisiä ja se ei kuulu minun ideologiaan.

Mistä löytyisi puolue, joka toimisi luonnon puolesta? Ei mistään tällä hetkellä.

Vierailija
306/318 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa nämä ovat juuri niitä vaarallisimpia argumentteja, jotka pyritään heti sensuroimaan, koska ovat liian totta.

Näinpä juuri. Vastustajat mieluummin kuulisivat vain ulkomaalaisvastaista öyhötystä. Totuus on kaikista vaarallisinta, esim se, että jopa luonnolle PS:n politiikka on kokonaisuutena edullisempaa kuin punavihreiden, kun pyritään vähentämään päästöjä juuri suurimmissa saastuttajamaissa.

Tiedän myös, että on monia PS-taustaisia kunnallispoliitikkoja, jotka saattavat olla ympäristöasioista kiinnostuneempia kuin vihreät näiden keskittyessä feminismiin.

En ole tavannut vielä kovin montaa. Lahden seudulla on yksi opettaja luontoihminen, mutta koska persujen ympäristölinjaukset ovat mitä ovat niin väittämäsi on aivan naurettava. Saattavat olla, vihreät keskittyvät jne.

Vertaapa aivan kiihkottomasti kummankin puolueen luonto- ja ympäristöpolitiikkaa puolueohjelmista ja tule sitten laskemaan lisää luikuria:).

Vihreiden puolueohjelmasta löytyy yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista. Mutta käytännössä prioriteettina on feminismi, vähemmistöt ja kannabis. Luonnonsuojelu tulee kaukana näiden perässä. Luontoon keskitytään vasta Pride kulkueen ja pilvenpolttelun jälkeen, jos edes silloinkaan.

Mutta persujakaan ei voi äänestää. Puolue on täynnä Trumpia kannattavia peräkammarinpoikia ja salaliittoteoriat kukoistaa.

Vierailija
307/318 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin täytyy tunnustaa, että olen viimeisissä eduskuntavaaleissa äänestänyt perussuomalaisia. Tämä oli vielä muutama vuosi sitten täysin mahdoton ajatus. Vuosi 2015 muutti tilanteen ja täysin kritiikitön suhtautuminen tulijoihin, tänne voi tulla ilman papereita kuka hyvänsä. Minusta se oli käsittämätöntä.

Olen samoilla linjoilla näissä asioissa kuin Tanskan PM Frederiksen ja Suomessa perussuomalaiset.

Vierailija
308/318 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ottaa selville mistä Vihreät ovat saaneet alkunsa. Tätä nimittäin ei oikein kukaan vihreitä äänestävistä tiedä. No Saksasta tietenkin, ja eivät todellakaan mistään äärivasemmistosta vaan täysin päinvastaisesta aatemaailmasta joka on hyvin lähellä natsiaatetta.

Ja mitähän aatetta ne persut sitten kannattaa? Heillä on ylivoimaisesti eniten rasismituomioita jo ihan puheenjohtajasta alkaen!

Vierailija
309/318 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi kehitys on aika lailla tapahtunut itselleni. Vihreys liittyy siihen että olen luontoihminen ja nuoruuden idealismi laittoi äänestämään vihreitä. Vihreät olivat aluksi raikas tuulahdus Suomen politiikkaan. Mutta vihreät muuttuivat epädemokraattiseksi kaupunkilaisten koulutettujen pyrkyripuolueeksi. Persut näen nykyään lähes ainoana vaihtoehtona puolueesta, jossa saa ajatella myös omilla aivoilla.

Palstan säännöissä selvästi sanotaan, ettei palstaa saa käyttää yksittäisen tahon viestintään (lue: propagandaan) mutta ilmeisesti saa.

No, minä teen Vihreiden kampanjatyötä ihan omalla nimelläni ja kasvoillani somessa ja livenä. Jotain persuista kertoo se, että ne ovat ainoa puolue, joka tekee tätä anonyymia myyräntyötä.

Valtaosa (lähes kaikki) vihapuhe ja maalittaminen on äärioikeistolaisten tekemää. Löytyyköhän yhtäkään esimerkkiä, jossa vihreä olisi maalittanut persua?

No, en kuitenkaan ole vihreä, mutta on heillä sentään joku järki tallella. Persuissa en ole sellaista havainnut.

Vierailija
310/318 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan säännöissä selvästi sanotaan, ettei palstaa saa käyttää yksittäisen tahon viestintään (lue: propagandaan) mutta ilmeisesti saa.

No, minä teen Vihreiden kampanjatyötä ihan omalla nimelläni ja kasvoillani somessa ja livenä. Jotain persuista kertoo se, että ne ovat ainoa puolue, joka tekee tätä anonyymia myyräntyötä.

Valtaosa (lähes kaikki) vihapuhe ja maalittaminen on äärioikeistolaisten tekemää. Löytyyköhän yhtäkään esimerkkiä, jossa vihreä olisi maalittanut persua?

No, en kuitenkaan ole vihreä, mutta on heillä sentään joku järki tallella. Persuissa en ole sellaista havainnut.

Puolue yksinkertaisuudessaan:

-Perhearvot (veloja ei ole)

-Kaikki töihin (työpaikat karanneet Suomesta)

-Laasasen ihannointi

-Suosi suomalaista vaikka olisit pienituloinen

-"It's a man's world"

19% kannattaa, mä en.

Vierailija
311/318 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se on mahdollista. Mielisairauksiahan on olemassa, ikävä kyllä.

Totta, siitä todisteena vihreä lentokoneseisojien puolue.

Vierailija
312/318 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit nimesi anonyymia myyräntyötäsi sisältävästä propagandaviestistäsi.

Vierailija
313/318 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo Hakkarainen, Trump-fanit, Laura Huhtasaari (ja muut kreationistit), salaliittoteoreetikot, mediavastaisuus, naisten oikeuksien heikentäminen (abortti), Timo Soinin perintö (tunteisiin vetoavaa junttipolitiikkaa), eläinten oikeuksien heikentäminen (turkistarhaus, susien metsästäminen)... Siinä muutama syy miksi en itse voisi äänestää perussuomalaisia.

Mutta jos vaihtoehdot olisivat perussuomalaiset tai vihreät niin silloin ääneni menisi heittämällä persuille. Vihreät tekevät niin utopistista, vahvasti rikkaita ja ylempää keskiluokkaa suosivaa politiikkaa, että sillä on täysin mahdotonta pitää Suomen kaltaista hyvinvointivaltiota elinvoimaisena. Vihreiden politiikka voisi toimia jos meillä olisi Nokia*10 ja nämä yritykset suostuisivat maksamaan veronsa Suomeen, mutta kuinka todennäköinen tämä vaihtoehto on?

Vierailija
314/318 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahastakin sairaudesta voi näköjään eheytyä mieleltään terveeksi ihmiseksi.

Vierailija
315/318 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden puolueohjelmasta löytyy yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista. Mutta käytännössä prioriteettina on feminismi, vähemmistöt ja kannabis. Luonnonsuojelu tulee kaukana näiden perässä. Luontoon keskitytään vasta Pride kulkueen ja pilvenpolttelun jälkeen, jos edes silloinkaan.

Mutta persujakaan ei voi äänestää. Puolue on täynnä Trumpia kannattavia peräkammarinpoikia ja salaliittoteoriat kukoistaa.

Päivitä tietosi. Oikeusministeriön tutkimuksen mukaan, äänestäjiin on siirtynyt koulutettuja ja korkeasti koulutettuja miehiä. Tämä on vaikea pala vasemmiston niellä, mutta fakta.

Vierailija
316/318 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläpä valittiin kuntavaaleissa. Aika hyvin.

Vierailija
317/318 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä podcasteja tekee Youtubessa. Antaa kyllä toivoa, että tässä maassa on järkeviäkin naisia jäljellä. 👍

Vierailija
318/318 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni on fiksu nainen.