Miksi jotkut "suutelevat" parisuhteessa niin että suu supussa antavat vaan kevyen suukon
Siis tarkoitan sitä, että oman kumppanin kohdalla suutelu on AINA (myös seksissä) sellainen nopea, kevyt, suu supussa annettu suukko, jossa supistetut huulenpäät vaan kevyesti koskettavat toisiaan ja kuuluu pieni suukkoääni. Minulla sattuu olemaan tuollainen kumppani, ja puheista päätellen tuo suutelutapa ei ole vain minun kohdallani. Tässä on nyt vaan se ongelma, että minä INHOAN tuollaista suutelua. Ei tarvitse olla mikään märkä kielisuudelma, mutta haluaisin tuntea toisen huulten pehmeyden, mutta tuossa suppusuukottelussahan ne huulet oikeastaan ovat aika terävät. Haluaisin myös tuntea toisen huulten lämmön ja jonkun intohimon ja tunteen, mutta tuohan on vaan kevyt kosketus. Itse en tee enää ollenkaan aloitetta suuteluun, ja kun toinen hiukan lähestyy huulet supussa, kosketan sitten vaan omilla huulenpäilläni kevyesti hänen huuliaan ikäänkuin tavan vuoksi, kun kieltäytyminenkin tuntuu epäkohteliaalta.
Mutta minusta tuo ei edes ole mitään suutelemista. Ja ihan aikuisia ollaan - ehkä 12-vuotiailla tuo voisi olla ok. Tämä vaikuttaa seksuaaliseen haluunkin, sillä ihana suudelma saisi oikeasti minut virittymään ja syttymään, mutta tällainen ei todellakaan - ihan yhdentekevää, arkista ja epäeroottista.
MIKSI jotkut haluavat suudella tälleen???
Kommentit (63)
Tämäpäs on mielenkiintoinen ketju. Itse en edes osaa kuvitella tilannetta että päätyisin suhteeseen asti ihmisen kanssa joka ei osaa suudella. Seksi ja kaikki siihen liittyvä on minulle suhteessa yhtä tärkeää kuin henkinen yhteensopivuus. Jos on sattunut huono suutelija vastaan niin silloin on ollut muutakin ”vikaa” eikä tapailu ole edennyt pidemmälle.
Kaikki ei vaan pidä suutelemisesta. En ole ikinä ymmärtänyt sen pointtia. Ei herätä eikä ole herättänyt mitään tunteita kenenkään kanssa.
Mua on aina inhottanut ns. kielisuudelmat. Vaikka olisi kuinka kaunis ja haluttava nainen, niin en halua tunkea omaa kieltäni sen kurkkuun. Toisaalta en myöskään halua hänen kieltään omaan suuhuni.