Miksi jotkut "suutelevat" parisuhteessa niin että suu supussa antavat vaan kevyen suukon
Siis tarkoitan sitä, että oman kumppanin kohdalla suutelu on AINA (myös seksissä) sellainen nopea, kevyt, suu supussa annettu suukko, jossa supistetut huulenpäät vaan kevyesti koskettavat toisiaan ja kuuluu pieni suukkoääni. Minulla sattuu olemaan tuollainen kumppani, ja puheista päätellen tuo suutelutapa ei ole vain minun kohdallani. Tässä on nyt vaan se ongelma, että minä INHOAN tuollaista suutelua. Ei tarvitse olla mikään märkä kielisuudelma, mutta haluaisin tuntea toisen huulten pehmeyden, mutta tuossa suppusuukottelussahan ne huulet oikeastaan ovat aika terävät. Haluaisin myös tuntea toisen huulten lämmön ja jonkun intohimon ja tunteen, mutta tuohan on vaan kevyt kosketus. Itse en tee enää ollenkaan aloitetta suuteluun, ja kun toinen hiukan lähestyy huulet supussa, kosketan sitten vaan omilla huulenpäilläni kevyesti hänen huuliaan ikäänkuin tavan vuoksi, kun kieltäytyminenkin tuntuu epäkohteliaalta.
Mutta minusta tuo ei edes ole mitään suutelemista. Ja ihan aikuisia ollaan - ehkä 12-vuotiailla tuo voisi olla ok. Tämä vaikuttaa seksuaaliseen haluunkin, sillä ihana suudelma saisi oikeasti minut virittymään ja syttymään, mutta tällainen ei todellakaan - ihan yhdentekevää, arkista ja epäeroottista.
MIKSI jotkut haluavat suudella tälleen???
Kommentit (63)
Ne pussaa, ja nussii sitten kiihkeemmin rakastajiensa kanssa. Avioliitto on kulissia.
No hyi saakeli, en tykkää minkäänlaisesta nuoleskelusta. En ylä- enkä alapään. Onneksi olen mieheni kanssa samanlainen pusuttelija.
15 vuotta yhdessä ja viimeksi tänä aamuna oli lähteä jalat alta, kun pusuteltiin.
Kunnon suudelmat on märkiä, inhoan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Arvaisin että suuteluhaluton pitää puolisonsa suutelutaitoa puutteellisena. Tai puolison hengitys haisee nieluproppujen takia niin karmealta, että pitää mielummin suut kiinni. Tai toisella/molemmilla on viivanohuet huulet joilla suutelusta ei vain tule yhtään mitään.
Ap tässä. Minulla ei ole ohuet huulet, mutta tällä pusuttelijalla on. Onko siis niin, että ohuilla huulilla ei pysty suutelemaan pehmeästi ja intohimoisesti? Minustahan on tullut tässä suhteessa nyt suuteluhaluton, kun en halua noita teräviä pusuja, joten en tee itse enää ikinä aloitetta suuteluun. Toinen osapuoli kyllä haluaa tulla pussailemaan. Luulisi, että jos hän tuntisi vastenmielisyyttä, ei tekisi tuotakaan?
Itse en yksinkertaisesti vaan osaa ja sitä on noloa lähteä enää opettelemaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Itse en yksinkertaisesti vaan osaa ja sitä on noloa lähteä enää opettelemaan. :D
Mitä noloa siinä on? Mikä olisi kivempaa kuin opetella kivan partnerin kanssa :)
Itse en syty yhtään pitkistä suudelmista enkä kaipaa niitä lainkaan. Jos kumppani sanoisi haluavansa sellaista niin toki hänen vuokseen voisin suudella, mutta silloin se vaatii että kumppani oikeasti osaa kertoa toiveistaan. Toisen haluja kun ei voi ennustaa.
Itse tykkään pikku pusuista. Ne tuntuvat mukavilta ja ympäri kehoa pusuttelu seksikkäältö. Yhdessä on oltu 10 vuotta ja rakastunut olen edelleen, mutta arvostan silti suukkoja enemmän kuin suutelua.
Voi vitsi! En tiennytkään, että jotkut ei osaa suudella.
Mä opin jo nuorena tosi hyväksi suutelijaksi ja mun mies osaa sen homman myös. Siis oikein herkullisia kielareita. Ei kuivia mutta ei liian kosteitakaan.
Käyttäkää mielikuvitusta. Ei tarvitse suudella vain yhdellä tavalla. Voi hellästi imeskellä huulia ja hyväillä kielellä yms.
En tykkää suudella puolisoni kanssa kunnolla, koska 80% ajasta tuntuu että hänellä on joku flunssa tai kurkkukipu päällä.
Sairaan ihmisen suutelu näin pöpökammoisena tuntuu hölmöltä ajatukselta.
Minä en vain pidä suutelemisesta. Siksi vaihdamme lähinnä vain näitä nopeita pusuja arjessa ohimennen, seksin aikana suudellaan sitten kaulaa tmv. mutta varsinaisia suudelmia ei kyllä siinäkään ole mukana kuin ihan satunnaisesti.
Ei seksi toimisi sellaisen henkilön kanssa, jolle ne "kunnon suudelmat" olisi tärkeitä.
Se on kauheaa, jos kumppani ei osaa suudella intohimoisesti ja hyvin. Hirveän moni on siinä oikeasti huono. Olen yhden kerran suudellut miestä, joka oikeasti osasti. Yksi tyttö taas antoi vaan noita pieniä pusuja huulet supussa ja eräs mies vaan tunki kieltään suuhuni ja liikutteli sitä aggressiivisesti.
Kaikki ei vaan tykkää. Aviomieheni haluaisi suudella perusteellisesti mutta jostain syystä en ole koskaan tajunnut mitä ihanaa siinä on ja koko juttu ällöttää. Joskus hänen mieliksi menen mukaan mutta ei se tunnu koskaan mukavalta. Yleensä sitten vaan pussaillaan, se on ok minulle vaikka ilmankin voisin toki elää.
Jos tämä olisi hänelle niin tärkeää että lähtisi menemään, hyväksyisin kyllä sen. Toki olisi mieluummin saanut tehdä sen vaikka 15 vuotta sitten.. Ilmeisesti kelpaan kuitenkin tästä puutteesta huolimatta.
Mulla päinvastainen ongelma: mies on koko ajan suussa kiinni kuin iilimato. Ei siinä mitään muuten, mutta suutelee kuin koiranpentu, sellaista märkää, löysää nuolemista, jonka jälkeen mulla on puoli naamaa kuolassa. Oli suhteen alkuaikoina ihan hyvä suutelija, mutta jostain syystä taidot sittemmin ruostuneet. Ei tosin harjoituksen puutteen takia...
Seksin aikana tuo on aika ärsyttävää. Oma himo hiipuu väkisinkin, kun keskittyminen menee siihen, että.yrittää "väistellä" niitä suudelmia ilman, että vaikuttaisi siltä, että väistelee. Ei siitä oikein kehtaa sanoakaan, kun miehellä muutenkin jo ongelmia erektion kanssa.
Minusta on siis kehittynyt tuollainen suu supussa pusuttelija, kun ällöttää niin paljon ne lössöt, märät "suudelmat".
Ihan näin sivusta totean, kun mulla on todella vähän kokemuksia mistään romansseista, mitä nyt joskus kännipäissään jonkun kielarin jollekkin vetässy (hyi helvetti btw, tämä ketju sai muistelemaan sitä, ja yööök), mutta varmaan suutelussa on se ongelma, että sitä on todella vaikea mitenkään mallioppia, elokuvissa näkee kun suutelevat, mutta eihän siinäkään näe, että mitä siellä huulten sisäpuolella oikeasti tapahtuu.
Varmaan tärkeintä tässäkin olisi kertoa toiselle mitä haluaa, puolin ja toisin tietenkin opettaa toista, tuskin kukaan tässäkään asiassa on mikään luonnonlahjakkuus ehkä, ellei nyt sitten ole vain ollut hyvä tuuri, että on alustapitäen vaan sattumalta tehnyt just siten kuin toinen tykkää.
Veikkaan että nämä toisten suuteluita arvostelevatkaan eivät varmasti kaikkien mielestä niin hyviä suutelijoita ole, etenkään kun makuja on monia.
Minun exällä oli ihan normaalit mieshuulet eli melko ohuet, ylähuuli ohuempi. No kyllä se suuteleminen hyvin onnistui, mutta suhde olikin hyvin intohimoinen. Molemmat tykättiin suutelusta ja seksistä hyvin paljon, lisäksi hän oli vielä hyvä kielenkäyttäjä suutelussa, kutitteli huuliani, kiusotteli...
En tykkää yhtään suutelusta. Olen aistiyliherkkä ja suun paha maku, limainen tuntu ja hengityksen suolistoinen haju oksettaa. Enkä saa happea suudellessa.
En tykkää yhtään suutelusta. Olen aistiyliherkkä ja suun paha maku, limainen tuntu ja hengityksen suolistoinen haju oksettaa. Enkä saa happea suudellessa.
Minua taas oksettaa nuo kielisuutelijat, hyi olkoon.
Minunkin mies teki noin. Kun sanoin asiasta hän alkoi kiinnittää siihen huomiota ja nyt on välillä suutelua eikä pelkkää pusuttelua.