Miksi jotkut "suutelevat" parisuhteessa niin että suu supussa antavat vaan kevyen suukon
Siis tarkoitan sitä, että oman kumppanin kohdalla suutelu on AINA (myös seksissä) sellainen nopea, kevyt, suu supussa annettu suukko, jossa supistetut huulenpäät vaan kevyesti koskettavat toisiaan ja kuuluu pieni suukkoääni. Minulla sattuu olemaan tuollainen kumppani, ja puheista päätellen tuo suutelutapa ei ole vain minun kohdallani. Tässä on nyt vaan se ongelma, että minä INHOAN tuollaista suutelua. Ei tarvitse olla mikään märkä kielisuudelma, mutta haluaisin tuntea toisen huulten pehmeyden, mutta tuossa suppusuukottelussahan ne huulet oikeastaan ovat aika terävät. Haluaisin myös tuntea toisen huulten lämmön ja jonkun intohimon ja tunteen, mutta tuohan on vaan kevyt kosketus. Itse en tee enää ollenkaan aloitetta suuteluun, ja kun toinen hiukan lähestyy huulet supussa, kosketan sitten vaan omilla huulenpäilläni kevyesti hänen huuliaan ikäänkuin tavan vuoksi, kun kieltäytyminenkin tuntuu epäkohteliaalta.
Mutta minusta tuo ei edes ole mitään suutelemista. Ja ihan aikuisia ollaan - ehkä 12-vuotiailla tuo voisi olla ok. Tämä vaikuttaa seksuaaliseen haluunkin, sillä ihana suudelma saisi oikeasti minut virittymään ja syttymään, mutta tällainen ei todellakaan - ihan yhdentekevää, arkista ja epäeroottista.
MIKSI jotkut haluavat suudella tälleen???
Kommentit (63)
Minulla on päinvastainen ongelma. Mies työntää suudellessa aina yhtäkkiä kielen suuhuni ja vetää sen yhtä nopeasti pois. En tykkää siitä, kun se tulee silleen ”tunkeutumalla” eikä mitenkään hellästi.
Mä ainakin suutelen mieheni kanssa monin eri tavoin. Parasta on sellainen suutelu, jossa huulet ovat suhteellisen rentona ja liike tapahtuu alaleukaa liikuttamalla. On sellaista herkkää ja hellää suutelua.
Voithan yrittää opettaa miehelle erilaisia tapoja suudella. Suuteleminen on oikeastaan reagointia toisen liikkeisiin. Alat suudella tietyllä tavalla ja mies alkaa mukailla sun suutelu liikkeitä. Me ollaan yhdessä keksitty eri suutelutapoja.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mulla oli samanlainen ongelma. Kun yritin ohjata intohimoisempaan suuteluun, mies alkoi näykkiä kuin kala niillä huulillaan. Se se vasta kamalaa oli 😳
Sama täällä. Mies ei vaan osaa eikä oikein haluakaan. Muuten on täyden kympin mies, kiltti sellainen. Minä sitten vaan seksin aikana muistelen jännäeksän kiihkeitä suudelmia.
Vierailija kirjoitti:
No, minä taas en pidä suutelusta lainkaan. En halua toisen bakteereita suuhuni. Se nyt vaan on ällöttävää. En ole koskaan pitänyt suutelemisesta kenenkään kanssa. Onneksi ollaan mieheni kanssa samoilla linjoilla. Sitäpaitsi, yli 90 % ihmisistä suu haisee jonkin verran. Olen hajuherkkä.
Otatko suihin?
Ikävä kyllä intohimon laimeneminen ja loppuminen johtaa tuohon pusutteluun suutelun asemesta.
Miten ihmeessä olette päätyneet seksiin, jos esileikki ollut tällä tasolla? Vai jäikö esileikki kokonaan, törkkärit vain kuivaan koloon? Tuo on pusuttelua ja sillekin on oma paikkansa, mut suudelmat on sitten eri juttu.
jos jotain naaman nuolemista on pakko olla niin pusu on ok. Suutelu ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on päinvastainen ongelma. Mies työntää suudellessa aina yhtäkkiä kielen suuhuni ja vetää sen yhtä nopeasti pois. En tykkää siitä, kun se tulee silleen ”tunkeutumalla” eikä mitenkään hellästi.
Oletko ajatellut mainita asiasta? Vai meneekö pian vaihtoon sinullakin?
Avatkaa ne sanaiset arkkunne nyt, hei oikeasti :D Ei voi tietää jos ei kerro!
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä olette päätyneet seksiin, jos esileikki ollut tällä tasolla? Vai jäikö esileikki kokonaan, törkkärit vain kuivaan koloon? Tuo on pusuttelua ja sillekin on oma paikkansa, mut suudelmat on sitten eri juttu.
Jep, tapailin erästä joka "suuteli" noin. Kaksi asiaa kävi ilmi: 1) häneltä puuttuu hampaita, piilottelee asiaa 2) on impotentti eikä edes kiinnostunut seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mulla oli samanlainen ongelma. Kun yritin ohjata intohimoisempaan suuteluun, mies alkoi näykkiä kuin kala niillä huulillaan. Se se vasta kamalaa oli 😳
Sama täällä. Mies ei vaan osaa eikä oikein haluakaan. Muuten on täyden kympin mies, kiltti sellainen. Minä sitten vaan seksin aikana muistelen jännäeksän kiihkeitä suudelmia.
Näinhän se on. Alfat jäät mieleen ja niitä kaipaa aina. Kiltti-Betat ovat vain tyytymiseen..
Vierailija kirjoitti:
No ei se seksikään ihan ongelmatonta ole. Minä syttyisin juuri siitä intohimoisesta koskettamisesta ja suutelemisesta, josta edettäisiin sitten nuolemiseen. Mutta tämä kumppani koskettaa enemmänkin silleen että silittelee vaan sieltä täältä ja antaa noita samoja pikkupusuja ympäri kehoa, mutta eivät ne oikein sytytä. Sitten se menee niin, että hän joutuu nuolemaan todella kauan, että kiihotun.
Sinänsä saan yleensä orgasmin helposti ja harrastan itsetyydytystä usein, melkein päivittäin. Mutta tämän kumppanin kanssa orgasmin saaminenkin kestää kauemmin, juuri siksi, että yleensä seksin alussa en ole yhtään kiihottunut - juuri siksi, kun mikään kosketus ei sytytä minua. Kumppanini haluaa seksiä huomattavasti harvemmin kuin minä, ja hän voisi olla pitkiä aikoja ilmankin. Itse tykkään seksistä ja etenkin orgasmeista, joten lähden seksiin, vaikken aluksi niin kiihottunut olisikaan, kun lähtökohtaisesti pystyn sinänsä kiihottumaan helposti ja fantasioiden avulla etenkin.
Mutta vastauksena kysymykseesi - ehkä tämä on kuitenkin intohimottominta seksiä, mistä minulla koskaan missään suhteessa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa, kun tästä tuli aivan mieleen erään aiemmin tapailemani miehen suutelu. Olin haaveillut jo kauan kyseisen miehen kanssa suutelusta ja tunsin häneen suurta vetovoimaa eli ei ihastumisesta ollut puutetta.
No, kun suudeltiin ensimmäistä kertaa niin ihan kauhistuin miehen suutelutyylistä. Olin kuvitellut pehmeää ja intohimoista mutta mies vain nokkia tykitti hirveällä vauhdilla huulet kovina, ihan kuin tikka hakkaisi puuta. Eikä mies edes ollut kokematon vaan oli ollut muutamassa suhteessa aiemmin. Koskaan en ole tavannut kenenkään muun suutelevan noin eli edestakaisin nokkimalla naamaani! Yritin toki myöhemmin vihjata josko voisi suudella hieman pehmeämmin, mutta silloin mies vain nokki vähän hitaammalla tahdilla :D.
Ensin pitää päästä suutelemaan kunnolla ja sitten vasta tehdä päätöksiä, että kannattaako tyypin kanssa jatkaa.
Seksit ja kaikki saadaan puhumalla viimeistään sujumaan, mutta jos suutelusta ei saa sähinkäisiä ja tyydytystä - no go zone.
Miehen henki haisee, siksi en suutele.
Tuttua, edellinen tapailukumppanini pusutteli just noin. En mitään kielareita olisi halunnutkaan, en pidä niistä, mutta jos suu ei suudellessa aukea yhtään, niin ei sekään hyvä vaihtoehto ole. Ei saa aikaan sellaisia väristyksiä kuin toivoisin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ap ymmärrä että jos ei ole rakkauden ja intohimon tunteita ,ei silloin enää suudella intohimoisesti. Siitä johtuu nopeat terävät pusut. Ent.avioliitossani oli just näin kun ei ollut enää rakkauden tunteita. Nyt ihana miesystävä ollut jo 10 v ja edelleen suudellaan ja kunnolla.
Tätä olen suoraan sanottuna itsekin miettinyt, että ihan kuin oltaisiin vain kavereita. Tosin tämä on ollut tällaista koko ajan, alusta asti. Tykkään hänestä todella paljon, mutta olen kyllä miettinyt, ollaanko me ikäänkuin hyvät ystävät, joilla on harvakseltaan seksiä. Koska aiemmat suhteeni ovat kyllä olleet ihan erilaisia - MYÖS pitemmän ajan jälkeen! Esim. pisimmässä suhteessa jopa ne pusut olivat vähän intohimoisempia kuin nämä.
Mun mies suutelee noin, harmittaa. Itse olen saanut kehuja aiemmissa suhteissa siitä, että olen hyvä suutelija ja pidänkin siitä kovasti. Minusta se on jopa intiimimpää kuin seksi ja kaipaan kovasti sitä tunnetta kun suudellessa lähtee "jalat alta".
Arvaisin että suuteluhaluton pitää puolisonsa suutelutaitoa puutteellisena. Tai puolison hengitys haisee nieluproppujen takia niin karmealta, että pitää mielummin suut kiinni. Tai toisella/molemmilla on viivanohuet huulet joilla suutelusta ei vain tule yhtään mitään.
Huulillahan sitä suudellaan ei hampailla! Tai no, jos on kapeat "viiruhuulet" sit saattaa hampaat kolista yhteen. 😁