Olen heteronainen ja lähetän vahingossa lesbosignaalia, mitä teen?
Olen joku lesbomagneetti ja huomaan että hetronaisetkin ihastuvat minuun. Onko kohtalotovereita? Mistä tämä johtuu? Olen hyvin lyhyt ja vähän pyöreä, naisellinen 39 v ja käytökseltä varmaan peruskiva ja vähän boheemi. Miehetkin tykkää, mutta ei ole mikään huippuvienti. Viime viikonloppunakin työkaveriporukassa kaksi naista melkein tappeli minusta, halusi saunoa kanssani, kommentoi luonnetta ja ulkonäköä, oli selvästi kehineet jotain haavekuvia. Lesbot vievät hommat vielä pidemmälle. Olen miettinyt lähetänkö tietämättäni jotain signaalia.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sä ajattelet kaikista naisista heti että haluavat lesboilla kanssasi? Taidat olla kaappilesbo.
En ole kaappilesbo, jos haluaisin naisia niin olisin heidän kanssaan. Ja miksi ajattelen? No siksi kun töllöttävät, puhuvat kehostani ja seksijuttuja ym. Ei kaikki naiset, mutta monet. Melkein joks kerran kun on joku uusi porukka niin sieltä tulee ihailija, joka haluaa olla yhtäkkiä läheisesti. Ap
Jännää todella. Miten teet tuon? Olen siis lesboon taipuvainen bi, enkä ole koskaan edes suudellut naisen kanssa tai ollut muutakaan läheisyyttä. Kukaan nainen ei vain koskaan kiinnostu minusta. Minun on tyydyttävä laihana lohtuna mieheen.
Kokeilepa tinderiä.
Sitähän minä tässä mietin että miten teen sen. Puheiden perusteella ehkä tulee se olo että naiset pitää minua jotenkin kiehtovana, mutta samalla lähestyttävänä, vähän kuin olisin harmiton nukke jonka voi ottaa mukaan. Ap
Ota etäisyyttä sen tyyppisiin ihmisiin, ja vältä illanviettoja ellet tunne hyvin tai jos niissä on alkoholi mukana. Ei ole sinun syysi että joku kehittelee outoja fantasioita, ellei se ollut joku muu kehuva kommentti. Ystäviä voi tavata muutenkin, asiallisissa merkeissä. Vaikka kaverisi olisi lesbo, ei ole oikeutta "ahdistella" ketään tai olettaa kysymättä että sinua kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen melkeinpä vastakohtasi. Olen enemmänkin lesbouteen taipuvainen bi-nainen, ja kukaan nainen ei ole ollut koskaan kiinnostunut minusta. Siksipä minulla on ollut ainoastaan muutama heterosuhde elåmäni aikana. Miehet sen sijaan ovat välillä hyvinkin kiinnostuneita ja koettavat tehdä aloitteita, mutta en yleensä kiinnostu heistä. Joskus luon naisiin (jopa avoimesti lesboihin) kaipaavia katseita, mutta en saa minkäänlaista vastakaikua. He eivät edes huomaa minua tai sitä kaipausta silmissäni. Olen heille kuin ilmaa.
Täysin sama juttu täällä! En tiedä mistä johtuu kun tuntuu melkein, että kaikki tapaamani lesbot ihan tarkoituksella eivät katso päinkään. Lähetetäänköhän me vahingossa jotain tosi vahvoja heterosignaaleja...
En ole varma mitä se tarkoittaa, miten se rajattomuus voisi ilmetä?