Olen heteronainen ja lähetän vahingossa lesbosignaalia, mitä teen?
Olen joku lesbomagneetti ja huomaan että hetronaisetkin ihastuvat minuun. Onko kohtalotovereita? Mistä tämä johtuu? Olen hyvin lyhyt ja vähän pyöreä, naisellinen 39 v ja käytökseltä varmaan peruskiva ja vähän boheemi. Miehetkin tykkää, mutta ei ole mikään huippuvienti. Viime viikonloppunakin työkaveriporukassa kaksi naista melkein tappeli minusta, halusi saunoa kanssani, kommentoi luonnetta ja ulkonäköä, oli selvästi kehineet jotain haavekuvia. Lesbot vievät hommat vielä pidemmälle. Olen miettinyt lähetänkö tietämättäni jotain signaalia.
Kommentit (24)
Noi sun sateenkaariraidoitukset hiuksissa ja piirakkatatuiointi käsivarressa varmaan aikaa saa sen lesbosignaalin.
Onkohan Ap mahdollisesti näitä ihmisä jotka tulkitsevan kaiken ystävällisyyden kiinnostukseksi?
Ei ole mitään tatskoja, tyyli on aika perus eikä mikään muodikas tai hieno. Enemmän varmaan helmoja ja kukkamekkotyyliä kuin keskimäärin muilla. Ap
Miks sä ajattelet kaikista naisista heti että haluavat lesboilla kanssasi? Taidat olla kaappilesbo.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Ap mahdollisesti näitä ihmisä jotka tulkitsevan kaiken ystävällisyyden kiinnostukseksi?
En usko että kyse on tästä, kyllä katseet ja puheet ovat sitä luokkaa. Vaikea myös erehtyä jos kosketellaan, ehdotetaan seksiä ym. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että kyse on tästä, kyllä katseet ja puheet ovat sitä luokkaa. Vaikea myös erehtyä jos kosketellaan, ehdotetaan seksiä ym. Ap
Missä ihmeen lesbopiireissä sä pyörit? Joku iso lesbokeskittymä jossain päin Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Miks sä ajattelet kaikista naisista heti että haluavat lesboilla kanssasi? Taidat olla kaappilesbo.
En ole kaappilesbo, jos haluaisin naisia niin olisin heidän kanssaan. Ja miksi ajattelen? No siksi kun töllöttävät, puhuvat kehostani ja seksijuttuja ym. Ei kaikki naiset, mutta monet. Melkein joks kerran kun on joku uusi porukka niin sieltä tulee ihailija, joka haluaa olla yhtäkkiä läheisesti. Ap
Mulla on ollut sama juttu. Jos asia sua oikeasti vaivaa, niin kannattaa karsia sitä käytöstä, joka voidaan tulkita flirttailuksi. Mua ei oo koskaan vaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen lesbopiireissä sä pyörit? Joku iso lesbokeskittymä jossain päin Suomea?
Sehän se on kun hetronaisetkin löytävät bi-puolen kanssani. Ja isossa kaupungissa on paljon avoimesti lesboja, tuttavapiirissä on paljon.
Olen melkeinpä vastakohtasi. Olen enemmänkin lesbouteen taipuvainen bi-nainen, ja kukaan nainen ei ole ollut koskaan kiinnostunut minusta. Siksipä minulla on ollut ainoastaan muutama heterosuhde elåmäni aikana. Miehet sen sijaan ovat välillä hyvinkin kiinnostuneita ja koettavat tehdä aloitteita, mutta en yleensä kiinnostu heistä. Joskus luon naisiin (jopa avoimesti lesboihin) kaipaavia katseita, mutta en saa minkäänlaista vastakaikua. He eivät edes huomaa minua tai sitä kaipausta silmissäni. Olen heille kuin ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut sama juttu. Jos asia sua oikeasti vaivaa, niin kannattaa karsia sitä käytöstä, joka voidaan tulkita flirttailuksi. Mua ei oo koskaan vaivannut.
Huh, kohtalotoveri! Millaista se flirtti on? Jos olen ystävällinen ja kehun vaikka työsuoritusta, takkia, uutta kampausta, niin onko se flirttailevaa? Sitä teen varmaan paljon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, kohtalotoveri! Millaista se flirtti on? Jos olen ystävällinen ja kehun vaikka työsuoritusta, takkia, uutta kampausta, niin onko se flirttailevaa? Sitä teen varmaan paljon. Ap
En osaa sanoa, kun en tunne sua. Sun pitää itse analysoida omaa käytöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kaappilesbo, jos haluaisin naisia niin olisin heidän kanssaan. Ja miksi ajattelen? No siksi kun töllöttävät, puhuvat kehostani ja seksijuttuja ym. Ei kaikki naiset, mutta monet. Melkein joks kerran kun on joku uusi porukka niin sieltä tulee ihailija, joka haluaa olla yhtäkkiä läheisesti. Ap
Jännää todella. Miten teet tuon? Olen siis lesboon taipuvainen bi, enkä ole koskaan edes suudellut naisen kanssa tai ollut muutakaan läheisyyttä. Kukaan nainen ei vain koskaan kiinnostu minusta. Minun on tyydyttävä laihana lohtuna mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää todella. Miten teet tuon? Olen siis lesboon taipuvainen bi, enkä ole koskaan edes suudellut naisen kanssa tai ollut muutakaan läheisyyttä. Kukaan nainen ei vain koskaan kiinnostu minusta. Minun on tyydyttävä laihana lohtuna mieheen.
Kokeilepa tinderiä.
Onko sulla voimaannuttava hiustyyli?