Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen heteronainen ja lähetän vahingossa lesbosignaalia, mitä teen?

Vierailija
20.08.2020 |

Olen joku lesbomagneetti ja huomaan että hetronaisetkin ihastuvat minuun. Onko kohtalotovereita? Mistä tämä johtuu? Olen hyvin lyhyt ja vähän pyöreä, naisellinen 39 v ja käytökseltä varmaan peruskiva ja vähän boheemi. Miehetkin tykkää, mutta ei ole mikään huippuvienti. Viime viikonloppunakin työkaveriporukassa kaksi naista melkein tappeli minusta, halusi saunoa kanssani, kommentoi luonnetta ja ulkonäköä, oli selvästi kehineet jotain haavekuvia. Lesbot vievät hommat vielä pidemmälle. Olen miettinyt lähetänkö tietämättäni jotain signaalia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla voimaannuttava hiustyyli?

Vierailija
2/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sun sateenkaariraidoitukset hiuksissa ja piirakkatatuiointi käsivarressa varmaan aikaa saa sen lesbosignaalin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, on ihan tavallinen pitkä tukka.

Vierailija
4/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ap mahdollisesti näitä ihmisä jotka tulkitsevan kaiken ystävällisyyden kiinnostukseksi?

Vierailija
5/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tatskoja, tyyli on aika perus eikä mikään muodikas tai hieno. Enemmän varmaan helmoja ja kukkamekkotyyliä kuin keskimäärin muilla. Ap

Vierailija
6/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä ajattelet kaikista naisista heti että haluavat lesboilla kanssasi? Taidat olla kaappilesbo.

Vierailija
7/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä oot rekkakuski niin..

Vierailija
8/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Ap mahdollisesti näitä ihmisä jotka tulkitsevan kaiken ystävällisyyden kiinnostukseksi?

En usko että kyse on tästä, kyllä katseet ja puheet ovat sitä luokkaa. Vaikea myös erehtyä jos kosketellaan, ehdotetaan seksiä ym. Ap

Vierailija
9/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että kyse on tästä, kyllä katseet ja puheet ovat sitä luokkaa. Vaikea myös erehtyä jos kosketellaan, ehdotetaan seksiä ym. Ap

Missä ihmeen lesbopiireissä sä pyörit? Joku iso lesbokeskittymä jossain päin Suomea?

Vierailija
10/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sä ajattelet kaikista naisista heti että haluavat lesboilla kanssasi? Taidat olla kaappilesbo.

En ole kaappilesbo, jos haluaisin naisia niin olisin heidän kanssaan. Ja miksi ajattelen? No siksi kun töllöttävät, puhuvat kehostani ja seksijuttuja ym. Ei kaikki naiset, mutta monet. Melkein joks kerran kun on joku uusi porukka niin sieltä tulee ihailija, joka haluaa olla yhtäkkiä läheisesti. Ap

Vierailija
11/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama juttu. Jos asia sua oikeasti vaivaa, niin kannattaa karsia sitä käytöstä, joka voidaan tulkita flirttailuksi. Mua ei oo koskaan vaivannut.

Vierailija
12/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen lesbopiireissä sä pyörit? Joku iso lesbokeskittymä jossain päin Suomea?

Sehän se on kun hetronaisetkin löytävät bi-puolen kanssani. Ja isossa kaupungissa on paljon avoimesti lesboja, tuttavapiirissä on paljon.

Vierailija
13/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkeinpä vastakohtasi. Olen enemmänkin lesbouteen taipuvainen bi-nainen, ja kukaan nainen ei ole ollut koskaan kiinnostunut minusta. Siksipä minulla on ollut ainoastaan muutama heterosuhde elåmäni aikana. Miehet sen sijaan ovat välillä hyvinkin kiinnostuneita ja koettavat tehdä aloitteita, mutta en yleensä kiinnostu heistä. Joskus luon naisiin (jopa avoimesti lesboihin) kaipaavia katseita, mutta en saa minkäänlaista vastakaikua. He eivät edes huomaa minua tai sitä kaipausta silmissäni. Olen heille kuin ilmaa.

Vierailija
14/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rajaton?

Vierailija
15/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut sama juttu. Jos asia sua oikeasti vaivaa, niin kannattaa karsia sitä käytöstä, joka voidaan tulkita flirttailuksi. Mua ei oo koskaan vaivannut.

Huh, kohtalotoveri! Millaista se flirtti on? Jos olen ystävällinen ja kehun vaikka työsuoritusta, takkia, uutta kampausta, niin onko se flirttailevaa? Sitä teen varmaan paljon. Ap

Vierailija
16/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, kohtalotoveri! Millaista se flirtti on? Jos olen ystävällinen ja kehun vaikka työsuoritusta, takkia, uutta kampausta, niin onko se flirttailevaa? Sitä teen varmaan paljon. Ap

En osaa sanoa, kun en tunne sua. Sun pitää itse analysoida omaa käytöstäsi.

Vierailija
17/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kaappilesbo, jos haluaisin naisia niin olisin heidän kanssaan. Ja miksi ajattelen? No siksi kun töllöttävät, puhuvat kehostani ja seksijuttuja ym. Ei kaikki naiset, mutta monet. Melkein joks kerran kun on joku uusi porukka niin sieltä tulee ihailija, joka haluaa olla yhtäkkiä läheisesti. Ap

Jännää todella. Miten teet tuon? Olen siis lesboon taipuvainen bi, enkä ole koskaan edes suudellut naisen kanssa tai ollut muutakaan läheisyyttä. Kukaan nainen ei vain koskaan kiinnostu minusta. Minun on tyydyttävä laihana lohtuna mieheen.

Vierailija
18/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää todella. Miten teet tuon? Olen siis lesboon taipuvainen bi, enkä ole koskaan edes suudellut naisen kanssa tai ollut muutakaan läheisyyttä. Kukaan nainen ei vain koskaan kiinnostu minusta. Minun on tyydyttävä laihana lohtuna mieheen.

Kokeilepa tinderiä.

Vierailija
19/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä unelmiesi provo ap?

Vierailija
20/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojat taas kirjoittelevat lämpimikseen.