Viesti mun mieheni kännykässä: "Ajattelen sinua vieläkin usein."
Miten mua häiritseekään tuo viesti. Entinen tyttöystävä tai sen tapainen haikailee kai takaisin. Miksi se nyt tuollaisia viestittelee, kun me ollaan menty juuri naimisiin? Vähän on myöhässä liikkeellä.
Enkä muuten ratsannut miehen puhelinta, vaan se on sohvapöydällä ja viesti tupsahti näyttöön. Mies on juoksemassa eikä ole viestiä vielä nähnyt. Mun tekisi mieli poistaa se.
Kommentit (376)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 09:28"]
No mitä se miehesi sille laittoi? "Vaimon mielestä ei oo ok et laitellaan viestejä?"
Tietää ainakin tekstata kun ei oo kotona. ;)
[/quote]
Tai jos lukisit tästä ketjusta....................
[/quote]
Niin, sen vikan viestin jonka ap näki. Hähnän ei tiedä onko mies tekstannut tai soitellut naiselle uudelleen kunhan ap ei ole paikalla.
Harva tuolla tavalla pommittaja(joka vielä pommitti viestillään vaikka ap kertoi aikanaan miehen sanoneen ilkeästikin tälle naiselle) jättää viestittämisen siihen kun ystävällisesti pyytää.
Muru lukemassa niitä viestejä miehensä puhelimesta, ei jouda nyt kirjoittelemaan tänne ;)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 12:03"]
Niinpähän sitä voisi luulla, mutta etpä estä jos muut sitä lainailee ;)
[/quote]
No niinpä:) Oikein hyvää kuuluu, yhteinen pieni reissu takana. Mä muuten olen nähnyt kaikki viestit, enkä sitä ihan pommittamiseksi kuitenkaan kutsuisi. joka tapauksessa viestejä ei ole enää tullut enkä aio asiaa enää miettiä. Mulla on ihana mies, kyllä hänestä varmaan joku muukin haaveilee:) Mutta minun hän on.
ap
[/quote]
[/quote]
Enpä estäkään, eikä mies minua etkä sinä miestäsi. Me olemme kaikki vapaita sieluja ja vapaita liikkumaan :) Kyse on valinnoista.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:43"]
Viestejä ei ole enää tullut. Olen nähnyt viestiketjun, jonka viimeinen viesti oli mieheltäni. Hän pyysi ystävällisesti lopettamaan viestien lähettämisen, kirjoitti, että nainen on aikanaan ylitulkinnut asioita ja toivotti hyvää jatkoa elämään. Tämä sen jälkeen, kun mä en antanut enää vaihtoehtoja. Sanoin, että mies nukkuu seuraavan kerran kotona, kun se lapsellinen viestittely on päättynyt. Ja niin se päättyi.
ap
[/quote]
Hyvältä kuulostaa! Fiksu mies.
No, flash-viesti tulee kyllä suoraan näytölle.
Tiedoksi.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 00:46"]
Mutta kulta-pieni, kun miehesi ei tiedä että olet pettävä ja valehteleva pieni *piip*! Miehesi on kovin rakastunut haavekuvaan, siihen mitä hän toivoo että sinä olisit.
Lähelläsi olevat.. tykkäisikö äitisi jos saisi tietää että olet hiljaa isäsi pettämisistä, koska hyödyt siitä?
Yksi ystävä jo sanoi sinulle että olet liian itsekeskeinen...
Ajattelevatkohan muutkin samoin?
[/quote]
Vastaan vain tähän nyt. En todellakaan vaikene mistään, koska hyödyn siitä, vaan siksi, että suojelen rakkaitani. Mä en hyödy mitään, huonoa omaatuntoa siinä yritetään lievitellä.
ap
[/quote]
Jaa et vai?
Hyödyt ylläolevien lisäksi siitä ettet kerro miehellesi koko totuutta.
Tietenkin voit lepertää, että et kerro koska mieheen sattuisi enemmän, mutta totuus on se että jos hän tietäisi, sinulla olisi riski tulla jätetyksi.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 09:24"]
Ap voisi keskittyä kirjoittamaan tuntojaan päiväkirjaan, jos ei hänellä niitä hyviä ystäviä ole.
[/quote] Mutta eihän sellainen sovi, koska muru tarvitsee huomiota. Ilman huomiota hän kuihtuu kuin ruusu varjossa.
[/quote]
Ruusu varjossa? Okei, nyt kuulostaa skitsolta. Jos joku täällä on että "minä minä minä", niin sä olet kyllä pikkasen "sinä sinä sinä". Mä vähän luulen että kukaan ei kaipaa noin syväluotaavaa analyysia sinulta, oikeastaan mihinkään asiaan täällä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:43"]
Viestejä ei ole enää tullut. Olen nähnyt viestiketjun, jonka viimeinen viesti oli mieheltäni. Hän pyysi ystävällisesti lopettamaan viestien lähettämisen, kirjoitti, että nainen on aikanaan ylitulkinnut asioita ja toivotti hyvää jatkoa elämään. Tämä sen jälkeen, kun mä en antanut enää vaihtoehtoja. Sanoin, että mies nukkuu seuraavan kerran kotona, kun se lapsellinen viestittely on päättynyt. Ja niin se päättyi.
ap
[/quote]
Missäs se mies siihen saakka nukkui? Sen naisen luonako? En nyt oikein ymmärtänyt asian ydintä varmaankaan. Ja ymmärsin että puolin ja toisin sitä viestittelyä ollut kun kerrot koko viestiketjun lukeneesi, eli se ei ollutkaan yksipuoleista sitten?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 00:29"]
En käsitä että täällä vaan ihmiset "upittaa" tätä ketjua, kun ketjun alkuperäinen aihe on jo käsitelty ja selvinnyt :D
Ja koko ketjun lukeneena, voi apua kuinka ihmiset on pikkumaisia ja inhottavia, voimia ap:lle näiden urpojen kanssa :D
[/quote]
koko ketjun lukeneena... pahimmat nipottajat kun on lukenut kaikki murun ketjut viime huhtikuulta alkaen....
[/quote]
Eii, kyllä tämä murun tarina on alkanut jo ainakin keväällä 2012... ;)
[/quote]
tarkoitinkin viime vuoden huhtikuuta.
Mitä se mies sanoi nyt sitten? Miten kävi ap?
Mun miehelle tuli faceen viesti tyttöystävältä yli 20 vuoden takaa, muisteluja ja terkkuja vanhempia myöten. Mies kertoi tästä, ei siinä sinänsä mitään - juuri eronnut ja kartoittaa markkinoita aloittaen tietty entisistä poikaystävistä. Mutta se vähän särähti kun eräissä juhlissa kuulin mieheni sanovan kaverilleen ettei ole vielä ehtinyt vastamaan
Itsellä oli muutaman viestin verran yhteydenpitoa entisen miesystävän kanssa muutama vuosi sitten ja melkein johti avioeroon!! Mutta hän siis voisi hyvin vastailla exälle..... minä en?
Huh huh että ihmiset osaavat olla susia toisilleen :( Pahalle tuntuu lukea tätäkin viestiketjua. Ihmiset oikein toivovat että tässä olisi joku hirveä pettämishässäkkä takana ja oikeen odotetaan että ap sen täällä kertoisi. Siis sairasta sanon minä! Onneksi en itse ole noin huonon itsetunnon omaava että saisin kiksejä toisten epäonnistumisesta :/ siispä toivotan sinulle ap ihania aviovuosia ja neuvon että kerro puolisollesi viestistä ja tunteistasi, uskon ettei hänellä ole sen asian kanssa mitään tekemistä! Onnea elämäänne! :)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:44"]
anna olla. miehesi ei ole se, joka viestin on lähettänyt jollekulle naiselle, ja lisäksi hän on mennyt vastikään kanssasi naimisiin, joten sen suhteen sulla ei ole mitään hermoiltavaa. saahan sitä toiset naiset haikailla miehesi perään, minkäpäs sille tekee. ehkä tyttöparkaa pitäisi vähän sääliä.
[/quote]
Miksi pitäisi sääliä?
[/quote]rakkaus, johon ei vastata on aina surullista.
[/quote]
Rakkautta on niin monenlaista. Ja rakkaus ei ole surullista:D se on ihanaa. Voi esim. tuntea syvää lämpöä ja yhteenkuuluvuutta johonkin haluamatta jakaa hänen kanssaan arkea. Eikä vuodet sitä pois vie. Ihminen ei ole yksiavioinen eikä varsinkaan rakkaus.
Sille ei muuten edes voi mitään jos toista ajattelee tai tuntee jotain häntä kohtaan. Koettakaa nyt hyväksyä se ettei elämä ole joku prinsessaleikki jossa prinssin saatuaan omistaa tämän ja voi rakentaa jonkun satumaailman jossa on vain sellaisia ihmisiä kuin itselle sopii. Sitäpaitsi onko ap:lta pois se että joku jossain ajattelee hänen miehestään lämpimästi? Todennäköisesti hyvin monista ihmisitä- naimisissa olevistakin- joku ajattelee rakkaudella, kaivaten,. haluten. Sellaista se elämä on. Sitten voi vaan nauttia siitä kumppanin läheisyydestä ja antaa niiden muiden haaveilla. Ei ole päiväunelmointi kiellettyä. Edes silloin kun toinen on naimisissa.
Tuossa jo joku aiemmin kyseli, että onko ap Muru. Samaa kyselen minäkin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 09:28"]
No mitä se miehesi sille laittoi? "Vaimon mielestä ei oo ok et laitellaan viestejä?"
Tietää ainakin tekstata kun ei oo kotona. ;)
[/quote]
Tai jos lukisit tästä ketjusta....................