Lue keskustelun säännöt.
Mihin ja mitä piti lähettää tekstiviestinä että saa operaattorilogon pois kännykän näytöstä?
16.07.2006 |
Siinähän se jo tulikin.
Jotain muistaakseni tyhjä tai poista mutta mihin numeroon?
Kiitos.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla