Lue keskustelun säännöt.
Mitä juotavaksi, hyvä drinksu tai coctail? Mamma lähdossä baariin kahden vuoden breikin jälkeen..
09.07.2006 |
Siideri ja olut ei uppoa. Viini kyllä ruuan kanssa.
Kommentit (2)
Itse pidän kossuRussianista. GT, Jos taas tykkäät makeasta. BacardiBreezer tai jotenkin noin on hyvä juoma. Valkovenäläinen nam!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hauskaa iltaa :)