Ryhdyn ilotytöksi
Olen nuori kaunis nainen jolta korona vei työt. En ajatellut kuitenkaan jäädä lepäämään laakereilleni ja hyvin avoimena ja seksuaalisena ihmisenä meinasin ryhtyä harjoittamaan maailman vanhinta ammattia.
En vain tiedä kuinka aloittaa. Missä markkinoin palveluitani yms. Kun toiminta tässä lähtee hissukseen käyntiin, saako esim. tällä palstalla tarjota aikoja halukkaille?
Liikun paljon, joten koko Suomi on mahdollista kokea.
Heidi 22
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltu on ja sanon rehellisesti että en suosittele. Ne tilanteet joihin tulet joutumaan ei ole minkään rahasumman arvoisia. Minäkin aluksi ajattelin niin mutta totuus on että seksi rahaa vastaan ei ole läheskään sama asia kuin satunnainen tinderpano. Miehet haluavat rahoilleen vastineeksi asioita joita et vielä osaa edes kuvitella.
n23
Samaa voin sanoa. Asiakkaita ehti olla 15-20 ja vaikka suurin osa oli tosi harmittomia, niin pelottavia tilanteita tuli pari. Onneksi mitään ei kumminkaan sattunut, pääsin noista pois ja tajusin lopettaa. Toinen tapauksista oli sellanen, jossa hieman venytin omia sääntöjäni sen vuoksi, ettei tilanne eskaloidu. Mielenterveys vähintään kärsii ajan mittaan. Tietenkin on sitten niitäkin, jotka onnistuu järjestämään asiansa erityisen turvallisesti, mutta itse en ruvennut niin laajaan toimintaan, että olisin järkännyt turvamiehiä, vakkareita ym. systeemejä.
On kyllä todella harmi näin miehenä, joka voisi olla kiinnostunut ostamaan seksiä (oikeastaan ihan vaan käsihoitoa pidemmän kaavan kautta), että osa miehistä on niin sikoja että eivät kunnioita toisen työturvallisuutta ja ylipäätään työtä sen vertaa että käyttäytyisivät kunnolla.
Harkitsen sähköpostiosoitteen laittamista tänne. Olen siis mies ja ajattelen että hyvä kun on kaltaisiasi naisia. Eikö vakkarit olisi turvallisimpia.
Hyvät kuvat myy aina, oli kyseessä pimppi tai uus Mersu.