Miestyökaveri huomauttelee suklaan ja pullan syönnistä.
Kesäloman jälkeen alkoi huomauttelu. Olemme ihan hyviä työkavereita ja hän on himourheilija. Minä en. Nyt on lähes joka päivä sanonut, että hillitse itses, kun olen alkanut penkoa laukkua suklaata etsien iltapäiväkahvilla. Mua alkaa jo ärsyttää.
Kommentit (42)
Sano sille että ei paneskele sitä toista työkaveria.
Mitä hän sanoi, kun otit asian puheeksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sanoi, kun otit asian puheeksi?
Provooooooo!
Älä välitä. Minusta on läskinä naisena jopa ihan hauskaa, miten painoni vtuttaa suurinta osaa miehistä. Toki tälläkin hetkellä laihdutan, mutta en todellakaan sen vuoksi, että miellyttäisin miehiä.
Sinulla on alkanut olemaan poissaoloja ja hän on joutunut paikkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin naisten työpahoinvointi ja poissaolot on kasvussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan perus ylemmyydentunnetta poteva, superterveellisen elämän noudattaja, joka kokee asiakseen tyrkyttää elämäntapaansa myös muille. Varmaan harmittaa ja hermot kireällä kun toinen syö herkkua nenän edessä ja tekisi mieli itsekin.
Olen kyllä lihonut vuoden aikana, mutta en mitenkään huomattavasti. Nykyään myös yrittää aina pakottaa kävelemään portaita, kun menemme lounaalle tai tapaamisiin. Tuntuu, että hänellä on joku pakkomielle. Laitan nyt hänelle viestin, että en pidä siitä, että hän yrittää määräillä minua välipalojen suhteen.
Mun työkaverilla on pakkomielle tentata aina olenko ostanut uusia vaatteita tai meikkejä ja olenko löytänyt miestä. Olemme molemmat naisia, minä vaan häntä 20 vuotta nuorempi.
Suklaata ja pullaa voi syödä joskus mutta ei niitä nyt joka päivä voi vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä. Minusta on läskinä naisena jopa ihan hauskaa, miten painoni vtuttaa suurinta osaa miehistä. Toki tälläkin hetkellä laihdutan, mutta en todellakaan sen vuoksi, että miellyttäisin miehiä.
Miehet maksaa naisten eläkkeet.
Miehiä ei edes syntyisi ilman naisia.
Ehkä sun pitäisi lopettaa miehen suklaiden ja pullien syöminen ilman lupaa?
Vierailija kirjoitti:
Suklaata ja pullaa voi syödä joskus mutta ei niitä nyt joka päivä voi vetää.
Toisaalta miksi niitä pitäisi syödä milloinkaan. Täysin turhaa ja epäterveellistä ja eiköhän sen kaikki tiedä. Miksi siis turhaan vahingoittaisi itseään ja niitä on helppo olla syömättä - ei vaan osta niitä eikä tunge suuhunsa jos tarjotaan. Sokeri on syövän ruokaa. N19v.
Miksi ei voi suklaata syödä päivittäin? Itse syön aina iltapäiväkahvilla jotain herkkua.
Niin varmaan taas huomauttelee. Mutta mammoille tämäkin miesvihasatu uppoaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet maksaa naisten eläkkeet.
Miehiä ei edes syntyisi ilman naisia.
Eikä ilman miehiä.
Älä anna hänen kontrolloida lainkaan. Huomauttelu ei ole ok, jokainen aikuinen tietää itse mitä syö tai ei syö. Ihmiset liikkuvat työajan ulkopuolella halutessaan, ja hän voi mennä itse portaita työajalla. Ota etäisyyttä mieheen, ei tarvitse olla hänen seurassaan tauolla ja pyydä pomolta joku sinut sellaisenaan hyväksyvä vaihtoehto lähimmäksi työkaveriksi, jos mahdollista.
Olet jo lihonut mutta silti vedät pullaa ja suklaata päivittäin?
Miksi?
Sanoisin että pitää huolen omista asioistaan, olette töissä ja kollegoita, ette parisuhteessa.