Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tärkeä miehen hiusraja on naisille?

Vierailija
20.08.2020 |

Olen 27-vuotias ja olen alkanut kiinnittämään aika paljon huomiota hiusrajaani. Parilla saman ikäisellä kaverilla on hiusraja paennut todella selvästi. Oma tilanne ei vielä mikään katastrofaalinen ole, mutta eron kyllä huomaa johonkin 5-7 vuoden takaiseen. En ole koskaan edes seurustellut, olisi ollut kiva seurustella edes kerran kun oli vielä hiukset päässä :( Kaverini ovat hommanneet tyttöystävät ennen tuota hiusrajan pakenemista :I

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaljut miehet on miehekkäämpiä kuin pitkätukkaiset. 

Vierailija
22/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tällaisella asialla yhtään mitään merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos karkaava hiusraja huolestuttaa, niin ratkaise asia kuten kaikki muutkin kaljut, eli aja hiukset pois. Tosin se saattaa taas ajaa vielä enemmän naisia tiehensä. Tai sitten pidä aina lippistä, niistä naiset tietääkseni tykkää.

Ei ajaa pois. Päinvastoin. Useamman äijän kokemuksen perusteella. Ehkä osan vie, mutta enemmän tuo. 

Vierailija
24/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan kiehtoo, koska kaljuuntuminen kertoo korkeasta testosteronista ;)

Vierailija
25/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO onko niillä ns. maailman komeiksi katsotuilla näyttelijöilläkään kaikilla niin hyviä hiuksia? Joku Brad Pitt tai Mel Gibsonkin on leskenlahdistaan huolimatta joidenkin mielestä hot. Ja nuoresta Bruce Willisistä kaverini tykkäsi kuin hullu puurosta. Toinen frendi ei pitänyt Tomppa Cruisea edes komeana, vaikka hällä on hiukset päässään kyllä.

Eli makuasioita taas nämäkin.

Vierailija
26/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yhtään haittaa, vaikka hiukset miehellä katoavat, mutta sen asian peittely kyllä on turnoff.

Reilusti vaan selkä suoraksi ja tukka ultralyhyeksi, kun alkaa tyhjiä paikkoja häämöttää; kertoo paljon miehestä sellaista, jonka mielellään naisena siirtäisin jälkeläisilleni ❤️

Vierailija
27/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälvikalju, anna mun kaikki kestää 😂😂😂

Vierailija
28/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani noin 23 vuotias minua piiritti noin 25 vuotias mies, jolla oli hiusraja aika korkealla. Kävimme muutamilla treffeillä, mutta oikeasti se kaljuuntuva pää ei viehättänyt yhtään. Myöskään mies ei sen myötä innostanut, joten jollakin tavoin pesin käteni koko yhdessäolosta.

Noin nelikymppisenä tutustuin aivan ihanaan kaljupäähän ja sitä myötä aloin katsomaan kaljupäitä eri tavoin. Luulen siis, että tuo nuoruuden mies oli muulla tavoin itselleni väärä mies ja kaljuus oli siinä vain yksi ärsyttävä lisä.

Vierailija
29/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään tuosta testosteronin ja kaljuuntumisen yhteydestä. Ihan mukava tieto kuulla

Vierailija
30/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl se melko tärkee juttu on. Naisia kiinnostaa hyvät geenit ja kukaan ei halua lapselleen ennenaikaista pälvikaljua.

Kaljuuntuminen tulee äidiltä.

Vierailija
31/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Jos siis verrataan kaljua miestä ja jotain ponnaripäätä, niin kalju voittaa kisan mennen tullen.

Vierailija
32/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään tuosta testosteronin ja kaljuuntumisen yhteydestä. Ihan mukava tieto kuulla

Ei siitä kannatakaan tietää, kun se ei pidä paikkaansa.

Vierailija
33/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan suoraviivaisesti noin mene. Androgeeneillä on väliä ja se kaljuus on geeniperimän mukaan yksilöllistä.

Doc

Vierailija
34/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et olekaan, koska tuo "tieto" on fiktiota.

Vierailija
35/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan kiehtoo, koska kaljuuntuminen kertoo korkeasta testosteronista ;)

Lähde?

Ei taida lähdettä löytyä.

Vierailija
36/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hiuksellinen mies kuin kaljuuntuva. Kokonaan kaljukin on parempi, kuin selvästi harventuneet hiukset. Siili on ällöttävä.

Vierailija
37/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito rakkaus ei ulkonäköä katso. Ihmisen hyväksyy sellaisenaan kuin hän on. Kaunis sielu kaunistaa ruumiin, ruma sielu ei tee kauniistakaan ruumiista kuin tyhjän kuoren.

Ei sitä aitoa rakkautta voi koskaan muodostua, jos saa pakit jo ulkonäön perusteella.

Vierailija
38/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä yhtään haittaa, vaikka hiukset miehellä katoavat, mutta sen asian peittely kyllä on turnoff.

Reilusti vaan selkä suoraksi ja tukka ultralyhyeksi, kun alkaa tyhjiä paikkoja häämöttää; kertoo paljon miehestä sellaista, jonka mielellään naisena siirtäisin jälkeläisilleni ❤️

Miksi se on ongelma, jos mies peittelee ulkonäkövirheitään, vaikka naiset itse tekevät sitä kaiken aikaa?

Vierailija
39/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, naiset kyllä ymmärtävät ja hyväksyvät miehessä kaiken. Mutta entä miehet? Jos naisella on pienet tissit, masumakkaroita, ohuet hiukset, kaksoisleuka, iso nenä tai paljon karvaa, ei miehiltä empatiaa heru.

Aina pitäisi olla megaluokan kaunotar, niille syrjäytyneille peräkammarin kaljuille kaljamahoillekin.

Tee Prismatesti ja hämmösty miten erilaisia naisia miesten käsipuolesta löytyykään.

Esimerkiksi minä olen lyhyt, ylipainoinen, vatsamakkarainen, iso nenäinen ja triplaleukainen, mutta mieheni rakastaa minua juuri tällaisena. Luonne on taas kerran se, joka ratkaisee tässäkin asiassa.

Vierailija
40/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Jos siis verrataan kaljua miestä ja jotain ponnaripäätä, niin kalju voittaa kisan mennen tullen.

Jaa. Minä olen aina tykännyt pitkätukkamiehistä. Se oli yksi karsintakriteerini nuorena (pöljä tosin, annoin lemput monille komeille lyhyttukkaisille tuon takia). Tosin kaikki liruletit eivät kelvanneet, vaan hiusten piti olla tuuheat. Vähän luonnonkiharaiset ovat ihanat, mmmm.... vaalea viikinki tai ristiverinen salikundi saa kyllä vieläkin korkkarit pyörimään jaloissani.