Tytär ei halua tuoda poikaystävää kylään jos ei saa laittaa ovea kiinni huoneeseen!
Ja nyt tytär raivokiukuttelee. Sitten meille ei tulla kylään. Minun talo, minun säännöt. Missä teillä menee raja?
Kommentit (76)
Ja miksi ei saisi? Onhan tuo aika perverssiä jos haluat katsella
Riippuu vähän siitä, minkä ikäinen tytär on kyseessä, mutta vaikea ymmärtää, miksi kaikilla perheenjäsenillä ei olisi samanlaista oikeutta yksityisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän siitä, minkä ikäinen tytär on kyseessä, mutta vaikea ymmärtää, miksi kaikilla perheenjäsenillä ei olisi samanlaista oikeutta yksityisyyteen.
17 täyttänyt tänä vuonna. Poikaystävä 19 ja tulossa armeijasta lomille.
Meillä on myös tiukat säännöt. Kakarathan tekee mitä huvittaa kun sääntöjä ei ole.
Mellastakoot sitten omassa kodissa niin paljon kuin sielu sietää mutta meillä ”My way or the highway”.
Tottakai ovi on aina kiinni kun mun tytär toi ystäviään kylään.
No voi jeesus sentään. Teinit osaa kyllä nussia muuallakin kun omassa huoneessaan jos sitä pelkäät. Anna sille rauhaa, et voi millään tavalla kontrolloida sitä että harrastaako sun teini seksiä vai ei.
Kuulostaa todella kamalalta, tuo on jo ihan kiusaamista ja ilkeää ja turhaa vallankäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös tiukat säännöt. Kakarathan tekee mitä huvittaa kun sääntöjä ei ole.
Mellastakoot sitten omassa kodissa niin paljon kuin sielu sietää mutta meillä ”My way or the highway”.
Mitä mellastamista siinä on jos 17v haluaa olla rauhassa omassa huoneessaa, luuletko, että alkavat hässimään sinun ollessa kotona???
Kun 19-vuotias tulee armeijasta kassit täynnä lomille niin siinä tarvitaan sen jälkeen jo uusi sänky.
Tuollaiset uteliaat kyylät on oksettavia ihmisiä. Älä ihmettele, kun tytär kotoa pois muuttaessaan ei käy kylässä kuin kerran vuodessa jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 täyttänyt tänä vuonna. Poikaystävä 19 ja tulossa armeijasta lomille.
No mikäs ihme se on, haluavat pelata rauhassa Afrikan tähteä.
Luuletko, että se on vielä neitsyt?
Mistä koko ovikeskustelu sai alkunsa?
En tosiaan osaa sanoa, onko tää provo vai onko AP:n kaltaisia vanhempia todella olemassa.
Aika ilkeää kommenttia teiltä kaikilta. Suojelen tytärtäni ja ajattelen vain hänen parastaan. Ei ole kivaa, jos hänen ajatellaan olevan joku h*ro, jonka luokse voi vain tulla ja tanssia mielensä mukaan vanhempien nenän alla.
Minun koti, minun säännöt.
Nämä puoltajat ovat niitä vanhempia joiden kersoista tulee narkkeja, sosiaalihuollon elättejä sekä teinivanhempia jotka eivät ota vastuuta elämästä saatika itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Aika ilkeää kommenttia teiltä kaikilta. Suojelen tytärtäni ja ajattelen vain hänen parastaan. Ei ole kivaa, jos hänen ajatellaan olevan joku h*ro, jonka luokse voi vain tulla ja tanssia mielensä mukaan vanhempien nenän alla.
Minun koti, minun säännöt.
Ilkeää on lähes täysi-ikäisen tyttären yksityisyyttä rajoittaa. Kuitenkin on se vakituinen poikaystävä, eikä joka viikko vaihdu pano. Itsekin olet joskus seksiä harrastanut, kerran lapsen olet saanut.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan osaa sanoa, onko tää provo vai onko AP:n kaltaisia vanhempia todella olemassa.
Toivottavasti on provo. Toisaalta muistan kyllä yhden kaverini vanhemmat, joilla oli samankaltaisia sääntöjä ja muutenkin ihan sekopäisiä. No kaveri muutti 16-vuotiaana toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä puoltajat ovat niitä vanhempia joiden kersoista tulee narkkeja, sosiaalihuollon elättejä sekä teinivanhempia jotka eivät ota vastuuta elämästä saatika itsestään.
Panna voi muuallakin kuin makuuhuoneessa.
"Ja suljetun oven takaa kuuluu hirvittävä sukupuolinussimisen ääni..."