Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär ei halua tuoda poikaystävää kylään jos ei saa laittaa ovea kiinni huoneeseen!

Vierailija
20.08.2020 |

Ja nyt tytär raivokiukuttelee. Sitten meille ei tulla kylään. Minun talo, minun säännöt. Missä teillä menee raja?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja suljetun oven takaa kuuluu hirvittävä sukupuolinussimisen ääni..."

Vierailija
2/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ei saisi? Onhan tuo aika perverssiä jos haluat katsella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä, minkä ikäinen tytär on kyseessä, mutta vaikea ymmärtää, miksi kaikilla perheenjäsenillä ei olisi samanlaista oikeutta yksityisyyteen.

Vierailija
4/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän siitä, minkä ikäinen tytär on kyseessä, mutta vaikea ymmärtää, miksi kaikilla perheenjäsenillä ei olisi samanlaista oikeutta yksityisyyteen.

17 täyttänyt tänä vuonna. Poikaystävä 19 ja tulossa armeijasta lomille.

Vierailija
5/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös tiukat säännöt. Kakarathan tekee mitä huvittaa kun sääntöjä ei ole.

Mellastakoot sitten omassa kodissa niin paljon kuin sielu sietää mutta meillä ”My way or the highway”.

Vierailija
6/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ovi on aina kiinni kun mun tytär toi ystäviään kylään.

Vierailija
7/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jeesus sentään. Teinit osaa kyllä nussia muuallakin kun omassa huoneessaan jos sitä pelkäät. Anna sille rauhaa, et voi millään tavalla kontrolloida sitä että harrastaako sun teini seksiä vai ei.

Vierailija
8/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella kamalalta, tuo on jo ihan kiusaamista ja ilkeää ja turhaa vallankäyttöä.

Vierailija
9/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on myös tiukat säännöt. Kakarathan tekee mitä huvittaa kun sääntöjä ei ole.

Mellastakoot sitten omassa kodissa niin paljon kuin sielu sietää mutta meillä ”My way or the highway”.

Mitä mellastamista siinä on jos 17v haluaa olla rauhassa omassa huoneessaa, luuletko, että alkavat hässimään sinun ollessa kotona???

Vierailija
10/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 19-vuotias tulee armeijasta kassit täynnä lomille niin siinä tarvitaan sen jälkeen jo uusi sänky.

Vierailija
11/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset uteliaat kyylät on oksettavia ihmisiä. Älä ihmettele, kun tytär kotoa pois muuttaessaan ei käy kylässä kuin kerran vuodessa jos silloinkaan.

Vierailija
12/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17 täyttänyt tänä vuonna. Poikaystävä 19 ja tulossa armeijasta lomille.

No mikäs ihme se on, haluavat pelata rauhassa Afrikan tähteä.

Vierailija
13/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että se on vielä neitsyt?

Vierailija
14/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä koko ovikeskustelu sai alkunsa?

Vierailija
15/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan osaa sanoa, onko tää provo vai onko AP:n kaltaisia vanhempia todella olemassa.

Vierailija
16/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ilkeää kommenttia teiltä kaikilta. Suojelen tytärtäni ja ajattelen vain hänen parastaan. Ei ole kivaa, jos hänen ajatellaan olevan joku h*ro, jonka luokse voi vain tulla ja tanssia mielensä mukaan vanhempien nenän alla.

Minun koti, minun säännöt. 

Vierailija
17/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä puoltajat ovat niitä vanhempia joiden kersoista tulee narkkeja, sosiaalihuollon elättejä sekä teinivanhempia jotka eivät ota vastuuta elämästä saatika itsestään.

Vierailija
18/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ilkeää kommenttia teiltä kaikilta. Suojelen tytärtäni ja ajattelen vain hänen parastaan. Ei ole kivaa, jos hänen ajatellaan olevan joku h*ro, jonka luokse voi vain tulla ja tanssia mielensä mukaan vanhempien nenän alla.

Minun koti, minun säännöt. 

Ilkeää on lähes täysi-ikäisen tyttären yksityisyyttä rajoittaa. Kuitenkin on se vakituinen poikaystävä, eikä joka viikko vaihdu pano. Itsekin olet joskus seksiä harrastanut, kerran lapsen olet saanut.

Vierailija
19/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan osaa sanoa, onko tää provo vai onko AP:n kaltaisia vanhempia todella olemassa.

Toivottavasti on provo. Toisaalta muistan kyllä yhden kaverini vanhemmat, joilla oli samankaltaisia sääntöjä ja muutenkin ihan sekopäisiä. No kaveri muutti 16-vuotiaana toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.

Vierailija
20/76 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä puoltajat ovat niitä vanhempia joiden kersoista tulee narkkeja, sosiaalihuollon elättejä sekä teinivanhempia jotka eivät ota vastuuta elämästä saatika itsestään.

Panna voi muuallakin kuin makuuhuoneessa.