***KESÄKUISET 2014***
Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)
Marjamiini kp 1/26 yk 2
Kommentit (452)
Lintu89: jos nyt tärppäis täälläkin niin la ois 27.6. Mulla kierto vissiin pidempi kun sun, 33-34 päiväksi vakiintunut:)
Eli oviksen tikuttelin tuossa perjantaina JA lauantaina. En tiiä sitten kumpi päivä oli THE ovispäivä. Tikut loppukin enkä siis testaillu enempää. Onko muilla kokemuksia pitkistä ovistestausplussista?. Talletuksia tullu tehtyä pitkin viime viikkoa, nyt vkl päivittäin. En tiiä oliko tuosta päivittäisestä niin hyötyä, parin viikon päästä se nähdään ;) Nännit on ainaki ollu aivan tajuttoman kipeät ja kosketusarat, ennen ei oo oviksen jälkeen näin kipeät ollu. Noh, mielikuvitusta vaan varmaan..
Puuhista puuh, plussia kaikille jännäilijöille ja oviksen hyödyntäjille! <3
Koetetaan nyt edes joku vielä muiden plussanneiden joukkoon ehtiä!<3
bubObubO kp 23/26-34 (luultavasti oikeaan aikaan oltu oviksen aikoihin asialla)
heippa kaikille. ja onnittelut plussanneille <3!
Meillä kävi nyt niin että tiistaina tein vielä plussan, selvän mutta ei yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Kuitenkin ke illalla tuli jotain pois ja vaalenpunaista valkkaria, sen jälkeen torstaista asti on vuotanut :( Eiköhän se ollut siinä. Oli odotukset tosi korkealla vaikka kaikki riskit tiesikin. Uuteen yritykseen heinäkuisissa siis. Pakko olla realistinen vaikka välillä sitä pohtii että sukutekijöiden vuoksi on suuri mahdollisuus kaksoisraskauteen ja jos vaan toinen tuli pois.. Teen varmuuden vuoksi yhden testin kunhan tilanne rauhoittuu, muutoin mennään nyt kp4.
Linnea78
Muakin kiinnostais toi, että miten on oviksen ympärillä talleteltu silloin kun plussa on pärähtänyt??
BUBOBUBO, joo samassa mennään. Mulla on kokoajan pillereiden jälkeen lyhentynyt kierto... 35 päivästä lähdin ja nyt se on 28/29.
kp 12 ja 14 oli tallettelua oletetun oviksen lähettyvillä. Tosin en tikutellut tai muutenkaan en osaa oviksen ajankohtaa tietää... Miehen töiden takia on niin tuuripeliä tuo talletus....
Tänään kp 18 ja alamahakipuja.. hmm. olisko se ovis nyt kuitenkin vasta?
Ja mä tikuttelin kerran ihan mielenkiinnosta ja sain kaks vuorokautta plussaa ovistesteihin...
T: Lintu89 kp18/28-29 yk3
Niin piti vielä sanoa, et silloin ne ovispäivät oli mulla kp 15 ja 16.... Nyt ei olla kp14 jälkeen voitu talletella..... ääh. Ellei tooosi hyvä tuuri käy, niin mä oon niin heinäkuisissa.... jos sielläkään.
Lintu89
En sitte malttanut olla testaamatta tänäänkin. Jo kolmas päivä haalea plussa herkällä testillä. Ehkä sitten kuulun siihen porukkaan, jonka viiva ei vahvistu..
Meillä talletuksia oli ovisviikolla joka-joka toinen päivä. Oletettu ovis oli pe 20.9. (en testannu, oireista päättelin). Sinä päivänä talletettiin ja seuraavan kerran sunnuntaina 22.9. Oisko muut kerrat ollu edellinen ma, ke, to? Et aika aktiivisesti mentiin. Molemmilla sen verran haluja, ei siis mitenkään väkisin vääntämällä talletettu.
Minäkin jännäilen täälä vielä, la olis oviksesta laskettuna 22.6! :) nyt oikein piinaviikko edessä, ei millääääään jaksaisi odottaa et viikko olis menny eteenpäin et pystyis testata jo! argh!
Yhtään ei oo kyllä raskautunut olo, vaikka tuskin se nyt vielä miltään tuntuiskaan! Paitsi rinnat kipeytyi jo tänään, ja valkovuoto alkoi.. mutta ne nyt on ihan normaaleja menkkaoireitakin!
Ei muutakun nyt kärsivällisyyttä kaikille (joojoo, tosi heleppoa), ja ennenkaikkea plussatuulia!! :)
A-M Kp18/25 (tikutettu ovis siis kp 9-11, joten siitä laskettuna menkkojen pitäis alkaa viimestään kp 25..)
Moikka!
Pikainen omanapa,huomenna pitäisi hanat aueta jos ei jostain syystä stressi oo vaikuttanu asiaa tai laiska tallettelu (miehen haluttomuus) minä olisin AINA valmiina ;D Ja testasin lauantaina sekä tänään negat :( Eli siis heinäkuun menolippu takataskussa :)
Suuret onnittelut kaikille plussanneille ja haamuille!
Sonle
Moikka kaikki!
Tänään tehtiin sitten cb:n digi ja kyllä kannatti. Tällaista näkyi siellä:
epäuskoinen olo vieläkin.. Eli kp 30/23-28, dposta ei hajua mutta noin 13-15, yk 1 ja talletuksia oviksen aikaan 2 kappaletta.
Onnea ja plussatuulia kaikille! :)
Meillä ovisplussa 15.9 ja silloin talletuksia,sitä ennen edellisviikolla,oisko ollu keskiviikkona..että uskoisin että juuri tuo 15pvä oli Se the päivä :) mitäs plussanneet,löytyykö oireita? Mulla oli viime viikolla nippailuja vatsas ja viikonloppuna vähän myös selässä,mutta nyt on niin seesteinen aika, ettei raskaus tunnu ja näy missään..kumpa vaan kaikki olis hyvin..viel ainakin 3viikkoo ennenkuin pääsee ultraan..siellä tuskin vielä mitään näkyisi..
Moi! Pikaiset terveiset täältä... Työkiireiden takia en ole paljoa ehtinyt kirjottamaan. Nyt menossa kp 33 / ~32 ja jos ovistikkutestiin on luottaminen, niin tänään on dpo 14. Ovistestissä tuli 2 tasavahvaa viivaa kp 17:nä ja talletuksia tuli tehtyä vaan kp 16 ja 17. Eli mahdollisuudet on. Mitään merkkejä raskaudesta ei vielä ole, mutta ei myöskään menkkojen alkamisesta. Ekassa raskaudessa (joka päätyi siis elokuun alussa keskenmenoon) oli tässä vaiheessa jo merkkejä (pahoinvointi, väsymys), joten enpä tiiä...
Jos menkat ei ala perjantaihin mennessä (joka olis kp 36) niin testaan sillon... jännää! :)
kp 19/28
hmm. Olo on jälleen sellanen ettei varmasti oo tärpännyt. Seuraavasta kierrosta teen ihan varmasti ovistestit ja miehen epäsäännöllisistä työajoista huolimatta mehän talletellaan vaikka arkiyönä klo 3.00.........
En tiedä onko siinäkään järkeä, mut ei ainakaan tässä et just ja just pari kertaa voi hyvällä tuurilla ehtiä oviksen tienoilla.... toooosi todennäköistä onnistua.... plaah.
Lintu89 kp 19/28 yk3
***KESÄKUISET 2014
päivitetty 8.10.2013***
<3 Plussanneet <3 :
Katem
Linnea78
Haaveissa neljä
MatildaV
Ampperi
Nalle85
Elokuuntyttö
Emotar
Piinailijat:
Jasssu 33v
Paulita 33v 16/28-30 yk3
NoaNeelia 26v 35/26 yk2
Jonsteri 30v 33/~34 yk 1v9kk
Vauvakuumeilija 20v 32/28-30 yk10
Kristina82 31v 32/26 yk3
Misuliini84 31/25-26 yk2
Marjana 28v 30/28-30 yk 3,5v
Appletree 28v kp10 yk3
Christabel79
Sonle 36v 27/28-35 yk2
Bellapikkuinen 21v yk2 28/29
Kirsikkakarkki yk 1v1kk
Johanna81 31v 24/28-31 yk7
Bubobubo 29v 25/26-34 yk1
Hupsista 30v 46/33-35 yk5
Lintu89 19/29 yk3
Huhhuijaa87 26v 46/35-37 yk1
Sarafiina 23v 43/28-35 yk9kk
Khalemeon 25v 19/29 yk2
Anssukka 24v 19/29 yk2
Future 23v 18/28-30 yk2
Kukkaislapsi 35v yk3
Finola 34v yk1
Fanu 27v kp17/27-31 yk4
Safia 24v kp20/28-30 yk3
Nötterö 27v kp32/25-27
Tuubi 33v kp24/28-32 yk2
Pudonneet:
80Emilia
Silmu89
Henriikka85
Näppis84
Zenyh
Jansku20
Saagamaria
Lindaliini
Saffelson
Pikkuinenmyy
Nipa87
Rima84
Marjamiini
Piikkitäti
Tuukkis
Taas listaa. Ja tekstit missä sattuu. :/
Mä testasin Davidin liuskalla ja RFSU:lla haamut, toisen aamulla ja toisen päivällä. :D viivat tuli melkein heti, mutta aika hailuroita olivat vielä. Huomenna uutta testiä ja viikonloppuna digi. Jos se sanoo että raskaana, niin sitten vasta mä uskon.
Oireina tissikipu ja jano, flunssaki on mutta lieköhän tästä johtuvaa...
Tässä kierrossa muista poiketen oli käytössä greippimehu.
Pupuiltiin aika usein. :) kp 7, 10, 12, 13, 15, 17, 18, 20, 22 ja sit vissii vasta 28. Ovisplussan sain kp 19, mutta vahvaa viivaa myös kp12 kieppeillä.
Innoissani ootan aamun testaushetkeä. Tämänpäiväset haamut näki tihrustamatta myös siskoni ja tyttöni, 15v. Mies on reissussa, ja ei usko kuvan perusteella, vaan jää innolla ootteleen digitestauspäivää.
Emotar kp30/28-34 tai rv 4+2 <3
Mulla clear blue digimittari antoi + viikko sitten, oon tehnyt varmaan 5 testiä senkin jälkeen, viikkoja nyt 3+, eli viikoilla 5-6 ollaan, ihan alussa. Jännittää ihan kauheasti, kun oon jo 41 vuotta, ja 42 kun syntyisi, jos kaikki menee hyvin. eka lapsi on jo 11 vuotta. Kuinka kaikki sujuu ja tuleeko terve? Toivottavasti ei tuu keskenmeno....
Oi ihanaa lisää plussanneita..onnea! Ja pahoittelut tippuneille, voimia teille!
80Emilia: Tässä kierrossa en käyttänyt ovistestejä, mutta omien tuntemusten mukaan uskoisin että ovis on ollut kp 14 tai 15, ja mulla siis kierto 26-29. Pupuiltiin iltaisin kp:t 7, 9, 11, ja aamusin kp: 13 ja 14. Nyt kun kerran tärppi kävi, niin uskoisin että tuolla aamupupuilulla on voinut olla vaikutusta. Kuullut paljon juttua että aamulla olisi parempi "harrastella", koska tuolloin miehen "pikkukaverit" ovat aktiivisempia kuin iltasin. Meillä kuitenkin pupuilut ovat esikoisen takia onnistuneet vain iltaisin, mutta nyt tuli mahdollisuus...kylläkin todella aikaisin aamulla kellon herättämänä. Normaalisti muksu kömpii aina aikasin aamulla viereen jatkamaan uniaan tai herättää ja tuolloin ei ensimmäisen käy mielssä että lähetäänpäs asunnon johonkin toiseen huoneeseen harrastamaan extreme-lempeä. =D
Tosin tärppiin todennäkösesti vaikutti myös se että lähin tuolloin kp 14 illalla turkkiin viikoksi mummini kanssa kahdestaan ja matka oli todella rentouttava ja ajatuksia muualle vievä!! =D
Voi kuinka ihanaa että niinkin moni on jo plussannut. Hurjasti onnea !!!! :) Ja tosiaan, voi tylsyys ja harmi niiden puolesta jotka ovat taas tippuneet.
Itse oon ihan varautunut pitkään yrittämiseen. Jotenkin kun ei kerrasta napsahtanut niin ajattelen sen olevan jotenkin haastavaa meille. Tuntuu siis niiiiin kaukaiselta haaveelta tuo raskautuminen.... Vaikka kuitenkin olis siihen ihan periaatteessa hyvätkin mahikset.
Nyt kp 20/28
Ja ajattelin tehdä samoin kuin viimeksi... Jos ei oletettuna päivänä ala, niin testaan siitä päivän tai kahden kuluttua :) Viimeksi onnistuin siinä hyvin ja menkat ehtikin alkaa. Ekalla kerralla testasin varmaan viikkoa ennen... ja joka päivä.... monta kertaa :D oi voi....
Jaksamista kaikille piinailuun! Mua jännittää toisaalta kauheesti, mut koitan silti ajatella hiukan realistisesti niitä tärppiprosenttilukuja... Ei se ole niin tavatonta siis joutua yrittään kauankin...
Lintu89 kp20/28 yk3
Enpä ole aikaisemmin millekään foorumille kirjoittanut, mutta nyt on pakko tehdä poikkeus!
Viime viikonloppuna sain la, su ja ma testistä haamu viivat. En millään malttanut odottaa muuta
maa päivää: Tuntui että joka vessareissulla on pakko tehdä uusi testi jotta varmistuisi asiasta. Suuri kiitos miehelleni että sai pidettyä minut aisoissa! Eilen päätettiin sitten ostaa digitesti ja plussahan sieltä tuli. :) Aika varhaisessa vaiheessa testin tein, joten nyt vasta rv 4+0.
Jännittää ihan todella paljon kun ensimmäinen raskaus kyseessä. Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun saakka. :) Laskurin mukaan laskettu aika 19.6.
Ja onnea kaikille plussan saaneille!!
Ihanaa onnea kaikille jo plussanneille ja tsemppiä meille, jotka vielä piinaillaan!
Pikaisesti taas omaa napaa. Mulla tuli ilosena(?) yllätyksenä pahoinvointi tänään aamulla kun pääsin töihin. Olin syönyt yhden satsuman ja pienen kupin vihreää teetä, jossa on sitruunaa ennen sitä. Tämän tyyppinen aamupala ei ole aiemmin aiheuttanut mitään, joten otan tän lupaavana merkkinä. Meneillään nyt siis kp 34/~34 ja merkkejä menkoista ei ole. Nännit vähän kipeät ja hirveästi nukuttaa kokoajan (se voi kyllä johtua myös tästä syksystä). Päätettiin just, että testataan vasta sunnuntaina, eli kp 38:na, jos ei menkat ala. Se olis myös dpo 19. Saas nähdä pystynkö sinne asti odottamaan. Mulla oli tosiaan keskenmeno vasta 2kk sitten, niin päätettiin, että nyt ei hötkyillä.
Lueskeltuani muiden vauvahaaveita päätin itsekin sitten rohkaistua kirjoittelemaan tänne :) Olen siis 26-vuotias ja mies 29 v. Esikoisesta haaveillaa. Ja nyt alavatsassa sellaisia oireita että on saattanut hyvinkin tärpätä. Jätin e-pillerit pois heinäkuun lopulla. Sen jälkeen ensimmäinen kierto aivan sekaisin, nyt yk2. Kierron puolessa välissä peitot heilui silloin kuin siltä tuntui. Sen jälkeen alavatsakipuja ja varsinkin molemmissa munasarjoissa kipuilua. Samaan aikaan sain flunssan. Testailla ajattelin ensi viikon puolella, jänskää! jos ei ole tärpännyt voisiko vielä johtua e-pillereiden lopettamisesta oireet...?
Onneksi on paljon muita samassa tilanteessa olevia, nyt voi jännitellä yhdessä kun ei muille vielä viitsi puhua vauvahaaveista :) plussia meille kaikille!
anneee26 25/28, yk2
Onnea tosiaan kovasti plussanneille :)
Mä taidan pian myöskin olla heinäkuisten kamaa. Eilen illalla alkoi raas punertavan rusehtava vuoto ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin se jatkuu muutaman päivän ja keskiviikkona hanat aukeaa. Lasken silloin tän keskiviikon 1. varsinaiseksi vuotopäiväksi.
FUTURE mulla on tavallaan sama tilanne. Nykyisessä työpaikassa ei väkivallan uhka ole ihan ilmeinen, mutta teen paljon päivystysvuoroja (tai vähemmän kyllä nykyään) ensiavussa ja siellä se väkivallan uhka on toki olemassa. En ole ajatellut asiaa vielä sen suuremmin. Raskaana en tätä hommaa ole tehnyt. Mutta sen näkee jos raskautuu ja jotain keikkaa joskus pukkaa päivystyksen puolelle....
Mutta me siis ilmeisesti tapaamme heinäkuisissa joidenkin kanssa. :)
-F