Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKUISET 2014***

31.08.2013 |

Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)

Marjamiini kp 1/26 yk 2

Kommentit (452)

361/452 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kaikki,varsinkin keskenmenon kokeneet,miten teillä on mennyt seuraava raskaus? Mä oon aivan hysteerinen,luen jatkuvasti et mikä kipu tarkoittaa mitäkin ja nyt sit välil jomottaa oikeen lapaluun kohdalta ja pyyhkies tuli vähän veriviirua ja nyt tietty pelkään et jos onkin kohdunulkoinen :( ultraa pitää odottaa ainakin kolme viikkoa..paitsi jos tulee kovia kipuja tai runsasta vuotoa..

362/452 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hurjan ihanaa, että noinkin moni on onnistunut!!!! Onneksi olkoon kaikille plussanneille. Saa sitä uskoa itekin, että joskus voi tärpätä itselläkin. Jotenkin sitä on koko elämänsä saanut tottua siihen, että menkat alkaa suht säännöllisesti, jopa lähes tunnilleen. Nyt se sitten tuntuu aika masentavalta, kun enää ei tarvitsisi niin edelleen sama tahti...no toivottavasti onnistuisimme mekin mahd. pian. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
363/452 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea plussanneille... niitähän on melko paljon... itse en enää kuuluu jännäilijöihin koska eilen illalla hanat aukes ihan yhtäkkiä... aamulla olin soittanut neuvolaan ja sanoivat että tee uusi testi varuilta. ja sitten sano että on ihme jos luomuna tulet raskaaksi (vaikka mahdollista on) kun papereista näkee että sulla on monirakkulalaisuutta... no... olipas kiva tietää... seuraan heinäkuisia taustalta mutten varsinaisesti kuulu enää hirveetä yritystä koska mieskin halus jarrutella.

364/452 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Turhauduin haaleisiin plussiin ja tein tänään clearbluen digitaalisen. Tulos: raskaana 2-3 viikkoa. Jeeeee!!! Nyt toivotaan et pysyy mukana. :) 

365/452 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tippunut tästä pinosta. Menkat alkoivat tiistaina odotettuun aikaan. En ole vaan jaksanut nyt kirjoitella mitään. Olen yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa...

Marjana yritystä yli 3,5 vuotta

366/452 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin putosin täältä. Menkat alkoi eilen töissä ollessa ja kaikki pilvilinnat sortui kun olin lähes varma raskaudesta kun menkat oli myöhässä 4pv ja oli oureitakin. Tsemppiä muille!

367/452 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampperille, Nallelle, Eokuuntytölle, Matildville, Emottarelle, Inkerille ja Upseerivaimolle,  onnea plussasta! Oikeasti, noin ihanan paljon plussaneita mun viime käynnin jälkeen! <3 Ja Jonsteri on aivan taatusti raskaana! ;)

Pahoittelut kaikille pudonneille ja erityisesti Linnealle sekä Marjanalle:(

Paulita, Fanu, Bubobubo ja Lintu, miekin olen ihan loppuun asti täällä jännäämässä teiän kanssa:) La olisi 27.6, jos tärppää :)

On: Olen sairastellut monta päivää, lapsi on antibootilla ja silmätipoilla vieläkin, ovis taisi sittenkin olla just viime vkl joten meni kyllä aika hukkaan. Joka toinen päivä kuitenkin, mutta tuntuu että just ovispäivä jäi hyödyntämättä. Mutta en halua masentua, esikoinen tärppäsi yhestä ainoasta seksikerrasta koko kierrossa ja oviksesta ei ollut mitään tietoa :D Silloinen mies ei ollut kovin kiinnostunut petipuuhista...

Alavatsa- ja selkäkivut ja tissikivut alkaneet taas, viimeksikin alkoi tosi kauan ennen menkkoja, melkein heti oviksen jälkeen. Oletetut menkat ens pe tai to, niitä odotellessa. Saatan kummiski intoutua testailemaan viikon kuluttua:D Kaikille plussatuulia kovasti! 

Khalemeon kp 21/29 yk2

368/452 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Minä tipahdin täältä tänään,jatkan heinäkuisiin :(

Sonle

369/452 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khalemeon, meillä on sitten ihan samat vaiheet... Tänään kp 22/28-29 ja laskettu aika olis täällä kans 27.6. jos siis vaan kaikki plussatuulet ja ajoitukset sattui onnistuun.

Vielä sellainen viikko tarvis piinailla ja odotella. Odotukset tosin ei oo korkeella. Ihan normaali olo, ei mitenkään poikkeava ollenkaan. 

Lintu89 kp22/28-29    yk3

370/452 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Taas!

On kyllä ollut niin paljon tekemistä etten ole muistanut täällä käydä ollenkaan! :(

Kävin eilen ekassa ultrassa ja kaikki oli niinkuin pitääkin, nyt olisi sitten viikko 7 alkamassa ja hienosti on pikkuinen pysynyt vauhdissa :) Oon kyllä niin onnellinen!

Voimahalit kaikille pudonneille ja tsemppiä vielä jännäilijöille! :)

371/452 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

DPO 10 tänään ja testi nega. oireitakaan ei ole, joten valmistaudun taas tipahtamaan korkealta ja kovaa vaikken edes uskonut tärppiin :( 

Kohta alkaa yk nro 8 

372/452 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meni kesken,tällä kertaa itestään.. Tämän jälkeen pääsen tutkimuksiin!!

373/452 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23/28 iik. Jännittää.

Kuitenkin koitan valmistautua putoamaan taas niin kovaa. Eilen ja tänään on nippaillut/kramppaillut alavatsaa. Ihan normaalia kai.. Tai  en oikein oo varma. Nyt sitä jotenkin tutkii oman kropan oireita niin tarkasti. En tiedä vaikka tälläistä olis joka kierrossa, nyt vaan jotenkin haluaa uskoa että siihen olis raskautuminen syynä...

Kuinka moni täällä mahtaa enää piinailla?? Jokunen ainakin oli ihan samoissa mun kanssa :) 

Mä oon päättänyt että testaan vasta ens viikonloppuna. Torstaina tai perjantaina pitäis alkaa.... Odotan siis ainakin lauantaihin ;) Tai ehkä jos ei oo menkkaoireita tullut lainkaan niin vois jo perjantaina testata :) Yleensä aavistelen päivää tai kahta ennen menkat... Tunnen sen, et pian alkaa. 

Voi kun ei alkais. Toivon tätä niin kovasti. Hartaasti. Mutta haluan myös ajatella että kaikelle ja kaikilla on tarkoituksensa.... Jotenkin helpompi sitten kestää nää pettymykset....

Lintu89  kp23/28-29

374/452 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille, haleja pudonneille.

Oon itsestäni aika ylpeä. Tää kierto on menny niin ilman stressiä ja hysteeristä vauvakuumeilua. On ollu niin paljon kaikkee muuta, että vauvat on ollu taka-alalla.

Jotenkin ihanan vapauttavaa kun on tämmönen "luovuttanu olo" ja olo, että tulee jos on tullakseen. 

Tässä kierrossa jos on tärpänny niin voi jopa puhua lähes neitseellisestä sikiämisestä. Ehkä pupuiltiin oviksen aikaan, ehkä ei ja muutenkin on ollu niin kuollutta sillä puolella. Miehellä on ollu selkä niin kipeä, että eihän siitä hommasta tule yhtään mitään.

No oireita ei oo ellei ne ole väsymys, vitutus ja nälkä. Oon ollu tään viikkoo ihan hullun väsyny, vetäny kahden tunnin päiväunia ja kömpiny yöunille ennen kymmentä. 

-Fanu kp21

375/452 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alkaa olla jännät paikat. tänään kiertopäivä 28/28. vielä ei tietoa menkoista.. huomenna alkaa jos alkaa.. alavatsaa ei ole kramppaillut samaan malliin kun aikaisemmin, alaselkä ollut kyllä kipeä. noh, kohtahan sen näkee sitten.

lintu89, ollaan aika samassa tilanteessa. olen koettanut olla ajattelematta asiaa liikaa ja stressaamatta, tämä vasta mun yk2. tulee jos on tullakseen (näin koetan ajatella) :) 

jos ei ala menkkoja kuulua testailen ensi viikon aikana..

anneee26 28/28 yk2

376/452 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jos on tullakseen... Olen myös ajatellut nyt nää 3 kiertoa... Seuraavassa otan sitten järeemmät aseen käyttöön. Kaikki poppakonstit ;)

Ainakin greippejä, ovistestit, jalat ylös..... Ne ajattelin ottaa käyttöön jos nyt tästä ei tärppää. Olis kyllä aika tuuria.. Tässä kun kuitenkin ajoitus on A ja O.

Jos mulla olis 28/28 eikä tuntemuksia menkoista... :D testaisin varmaan jo huomenna... Yleensä kun itse tiedän aina ennen menkkoja et pian ne alkaa. 

Lintu89 jännää vielä viikon....

377/452 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin vielä jännäillään!

Monet muistaakseni on samassa tilanteessa, ainakin lintu89. Eli tädin pitäis kurvata paikalle torstaina tai perjantaina. Ketäs muita ensi viikon jännäilijöitä on?

Muita tuntemuksia ei nyt ole enää kuin se, että pientä itkuherkkyyttä ja väsymystä. Välillä räjähtelen ja poksahtelen millon kellekin, mutta se nyt voi johtua väsystä. Myös yskänrakko on ilmestynyt huuleen, sekin vielä! Liekö PMS oireita? Kun ei ole ennen tullu tutkailtua omia tuntemuksia näin tarkkaan:)

Jos perjantaina ei täti ole vielä aamusta saapunut, ajelen apteekkiin ja ostan sitten vasta testin. Jos ostan sen etukäteen, käytän sen AIVAN varmasti ennenaikojaan:)

Huh, kyllä jännittää:) peukut ja varpaat nyt pystyyn!

bubObubO kp28/26-34 yk2 (ensimmäinen ihka kunnollinen yritys)

378/452 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pyörin vielä täällä, vaikkakaan ei ole vielä paljon jännättävää - vasta kp20/28, eli toista viikkoa saa vielä venailla. Olen välillä ihan sata varma, että olen raskaana (alavatsaa on "juilinut" ovulaation jälkeen), mutta toisina päivinä tuntuu, että tästä voi vielä tulla piiiitkä projekti...

Mutta eipä auta kuin odotella! Kesävauva ois vaan niin kiva :)

Paulita kp 20/28 yk3

379/452 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä ensi viikkoa jännäämässä!

Menkkojen pitäisi alkaa to-la. Mulla on yksi testi kaapissa ja yritän pitää sen väkisin siellä torstaihin asti :D Vaikeaa tulee olemaan!

Nyt siis kp 24/28-30 ja yk3. Eka greippimehukierto.

"Oireita" on kipeytyneet rinnat ja "tönkkö" alavatsa. Eli se tuntuu jotenkin turvonneelta ja olen taas kehitellyt sen saman pelon mikä oli esikoisestakin. Pelkään että housut puristaa istuessa tai kumarrellessa kohtuun ja lyttää alkion jotenkin että se vaurioituu :D :D Eikö olekin tosi todellinen syy pelätä! :D

Isot onnittelut kaikille plussanneille! Tsempit meille jännääjille! ja pahoittelut kaikille pudonneille!

380/452 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä ainakin mie, joka testaa vasta ensi viikolla. Nyt kp 23, joten pitänee malttaa ainakin torstaihin. Viime raskaudessa testasin plussan vasta kp 31/28, kaksi päivää ennen oli nega.

Plääh. Oireita? Joo, sikamainen kärtyäminen, repäisykivut alavatsassa ja oikeanpuoleinen rinta "kirvelee" sisältä sivusta. Näitä oli kyllä viime kierrossa ja pahenee vaan loppua kohti. Joten eiköhän se täti tule kylään viimeistään ens pe, yleensä kierto 28, viimeksi oli 29. 

Khalemeon kp 23/29 yk2