Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKUISET 2014***

31.08.2013 |

Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)

Marjamiini kp 1/26 yk 2

Kommentit (452)

321/452 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea Matildav ja Haaveissa neljäs! Ihanaa, kun plussia tulee<3

Kiitos tsempeistä Khalemeon:) En mä ihan vielä ole periksi antanut, sillä ei ne menkat ole alkaneet... Ajattelin vaan, et ei se enää papasta johtuis, sillä oli jo päivä väliä, kun mitään ei tullut ja sit alkoi uudestaan. Valahti ihan illalla (ruskeeta tuhrua kylläkin), mut aamulla ei sit mitään. Nyt kaks päivää tullut tuhrua ja tänään toooosi vähän. Ei nyt voi menkoiks sanoa. Huomenna ajattelin ehkä uskaltaa testaa, hui! Mut edelleen sitä mieltä, et kroppa vaan kettuilee km:n jälkeen:/

Kristina kp29/25-26 yk3

322/452 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Täällä ollaan taas pitkän palstailutauon jälkeen.

Yhden ainoan tutun täältä bongasin, Marjana, harmi, että olet edelleen täällä :(

Palstailin vielä tuossa alkuvuodesta,mutta lopetin koska kerkesi jo innostus mennä. Ajattelin taas tulla tänne teidän kanssanne yhdessä kuumeilemaan,ehkä kirjoittelut helpottaa kun saa myös täältä tukea läheisten ja miehen lisäksi. Ja saa myös avautua vapaasti ja nimettömästi.

Meillä siis tällä hetkellä tilanne se että hakeuduimme keväällä lapsettomuustutkimuksiin,kun plussaa ei alkanut kuulua vuoden yrityksen jälkeen.

Selvää vikaa kummastakaa ei löytynyt, miehellä jonkin verran vähemmän simppoja mitä pitäisi mutta lääkäri sanoi että myös nämä määrät ovat yleisiä ja pitäisi tulla luomusti raskaaksi. Kaikista eniten varmaan syynä mun stressaaminen jo tähän asiaan... Pitäisi varmaankin yrittää olla ajattelematta koko asiaa. Nyt loppuajasta onkin jo joka kuukausi ollut tosi pessimistinen olo,enkä osaa uskoa plussaan enää ollenkaan. Meillä miehen kanssa kova vauvakuume.

Meillä siis nyt tulossa ylihuomenna (!!!!) ensimmäinen IUI. Johan tätä on odotettu pitkään että asioille alkaa tapahtua jotain!!!

Perjantaina käytiin siis inseminaatioultrassa, ja siellä näkyi 14mm ja 17mm follikkeli. Tiukille menee aika,kun maanantaina olisi jo toimenpide. Noh,toinen follikkeli puhkesikin jo tänään,ja oli semmoiset muuten sellaiset ovulaatiokivut että oksat pois... Vertakin tullut tänään ovulaation vuoksi. Ainakin kroppa pelaa :D Mulle siis määrättiin clomifen 50mg kp 3. 5. ja 7.

Tarkoituksena siis käyttää maanantaina tuota toista follikkelia,ja pregnylillä saadaan sitten sekin irtoamaan samantien. Periaatteessahan tästä kierrosta nyt mahdollista kaksoisraskaus.

En kyllä yhtään tiedä,ymmärtääkö kukaan mistä puhun (paitsi Marjana), joten voin avata jos jollakin jäi epäselväksi... :D

Paljon plussaonnea kaikille!

Terkuin, mago

kp 11/26-33 yk18 (tuo kp33 ollut vain ja ainoan yhden kerran,luulen etten sinä kiertona ovuloinut lainkaan tai stressi teki tepposet). Kierron tiedän aika tasan tarkkaan siitä,että ovulaatiosta aina max. 14-15 päivää kuukautiset alkavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
323/452 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, siirrynkin heinäkuisiin, (osuu juuri heinäkuun alkuun tuo oletettu la) :D

324/452 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Matildalle!

Onnea matkaan heinäkuisiin Magolle! Kuulostaa lupaavalta.

Nötterö, mikä on tilanne?

Huu, tänään kuukausi keskenmenon jälkeen tein clearbluen digitestin ja se sanoi että raskaana 1-2! Nyt täytyy katsella varovasti monta viikkoa, koska viimeksi oli ihan samat kuviot tässä vaiheessa kiertoa.

-Varovainen tuuletus!-

-Ampperi

325/452 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp 17. Eli ovis luultavasti ohi kun on 28 päivän kierto. 

Miehen työkuvioiden vuoksi talletuksia oviksen aikoihin ainoastaan kp 10,12 ja 14. Olis tietenkin ollut hyvä myös kp 15 ja 16, mutta ei...

yk 2: kp 11, 16, 17... ei tärpännyt

yk 1: kp 11, 13, 15, ja 16.... eikä tärpännyt

Eipä se silti tarvi kuin sen yhden onnistuneen kerran... Mutta ihmettelisin jos tärppäisi nyt tästä kolmannesta... 

Ja hurjasti onnea kaikille plussanneille :) Itse en uskalla oikein unelmoidakkaan siitä... 

Miten se mahtaa mennä, jos oletettu ovis on kp15 niin onko parempi tehdä talletuksia päivän jälkeen vai ennen? Vai kenties samana päivänä? Osaako joku sanoa?

T: Lintu89 kp17/28   yk3

326/452 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla nega:( Eli kyllä tää kroppa taitaa vaan kettuilla oireiden kanssa.

Lähden huomenna viikon työreissulle ulkomaille, joten pientä taukoa tulee. Tuun sit varmaan kertomaan putoamisesta...

327/452 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

En oo moneen kuukauteen kirjotellu näille palstoille kun vauvakuumeilu otti koville...oon käyny kuitenkin usein lueskelemassa teidän muiden kuulumisia ja onneksi moni on saanut tässä kuukausien varrella iloisia vauvauutisia. Voimia kaikille "vanhoille ja uusille" vauvaa toivoville ja toivottavasti pian kaikilla onni potkaisisi. <3

ON: Mun on pakko päästä kertoon maailmalle että tänään on tehty kauan odotettu PLUSSA!!!!!!  <3 Pakko päästä jonnekkin purkaan asia päästä, kun heti ei haluta kenellekkään tutulle kertoa! Tämä oli siis meidän yk 21 ja toivo oltiin menettämässä. Ymmärrän siis kuinka koville ja voimia vievää tämä raskautumisprosessi voi olla. Itselle on ollut henkisesti kova paikka, kun on nähdyt jo neljä raskautta alusta loppuun asti lähipiirissä tämän oman yrittämisen aikana. Ja nyt on vihdoin meiän onnenhetki. Tänään siis vasta rv 4+0 (LA 15.6) joten varovaisesti mennään eteenpäin, toivottavasti meidän pieni kakkonen pysynee matkassa. Ikää sisaruksille tulisi olemaan hieman yli kolme vuotta!

328/452 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta Ampperi! <3

Toivotaan että Kristinalle ei täti ilmesty reissussa, vaan plussa tulisi. :)

Onnea myös Nallelle plussasta. Varmasti mahtava fiilis saada plussa noin pitkän yrittämisen jälkeen. Sulla samat kp:t ku mullakin, ja aion testata huomenna uudestaan. On niiin plussaolo. Tisseissä pääasiassa, mutta muutenki. 

Kiva että plussiakin on ruvennu ropiseen, toivottavasti on tulossa vielä monta plussaa kesäkuisille. 

Emotar 28/28(-34)

329/452 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken hiljaiselon jälkeen täällä taas :) Paljon onnea plussanneille ja pahoittelut heinäkuisiin tippuneille.

Yk 2 menossa, hieman "rauhallisempaa" yritystä kuin ensimmäisellä yk:lla, mutta yritystä kuitenkin. Painonpudotusta olen aloitellut ja tupakoinnin saanut lopetettu (jee!!) joten tästä hyvä jatkaa!

Itseä on ruvennut mietityttämään sellainen seikka, että valmistun joulukuussa (toivottavasti) ammattiin jossa on jokseenkin korkea väkivallan riski hieman toimipaikasta riippuen. Onko muita joilla samaa tilannetta? 

Itseä hieman hirvittää tietyllä tapaa se mahdollisuus, että kun raskautuu niin vatsa voi ottaa iskua :/ Pitänee vissiin vaan ajoissa työpaikalla sitten kertoa asiasta ja välttää viimeiseen asti mahdolliset vaaratilanteet... pitää siis kehittää itselleen supertuntosarvet!

Näihin mietteisiin kauniita unia ja paljon plussatuulia!

Future yk2 Kp 17/28-30

330/452 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Ja paljon onnea plussanneille ja pahoitteluni tippuneille! :)

ON: Oireeni ovat melkein täysin kadonneet, eilen illalla hieman vatsaa vihloi, mutta muuten mitään tunteita raskautumisesta ei ole. 

Olen testaillutkin ahkerasti ja on tehty apteekin omaa, clearbluta ja pregcheckiä, ja kaikissa tulee näkyviin melkein heti selvä haamu. Mutta silti todella vaikea vielä uskoa todeksi ja haluammekin odottaa sitä selkeää plussaa. Tällä viikolla teemme digitaalisen. Toivotaan, että pieni pysyy tiukasti mukana!

Onko kenelläkään muulla tapahtunut oireiden täydellisistä katoamista?

Plussatuulia kaikille!

331/452 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Kiitos Emotar :)

Elokuuntyttö, kuulostaa lupaavalta. Eikä näillä viikoilla haamuplussien aikoihin pidä vielä oireita ollakaan. Ainakin ne ovat vaihtelevia. Mulla ihan sama juttu.

Plussatuulia kaikille!

332/452 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun iski eilen ihan täysi epäusko, kun koko päivän oli ihan sellainen olo et menkat alkaa ihan millä hetkellä hyvänsä. Edelleen vatsaan sattuu samaan malliin ja rinnat on tosi kipeet. Muita oireita ei oo.

Oon tehny kaksi testiä (la ja su), molempiin haalea (haamu?) viiva. Tänään jätän testaama kokonaan ja ellei vuoto ala, niin huomenna vois kattoa, onko viiva vahvistunu. Eli en nyt vielä täysin oo piinasta päässy minäkään. Aiemmin en oo koskaa mitään viivoja saanu testiin, joten homma on ollu täysin selvä. Ärsyttää tällainen epätietoisuus..

Jotenkin helpottavaa kuulla, että muillakin haamuja ja epämääräisiä oireita. Kaikille edes sen haamun saaneille kuitenkin onnea! Toivottavasti Kristinakin tulee reissusta plussauutisten kanssa!

Nyt siis menossa kp31/29-30.

333/452 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Ketäs kaikki meit on plussannu? Millä viikoilla ootte? Mulla nyt 5+1.. Ainoana oireena on väsymys ja ruokahaluttomuus..lupaavaa,kun o, hiukkasen ylipainoo :D Eka neuvola 16pvä,Sillon sit 6+3..eihän siellä muutakun

lappujen saantia ja perustietojen kirjaus..varataan aika varhaisultraan,joka sinällään jännittä/pelottaa,kun viimeksi olin helmikuussa ja pieneltä ei löytynyt sykettä..yritän ajatella ettei toista kertaa olis yhtä huono tuuri,mut kyllä Se takaraivossa kolkuttaa jatkuvasti ja kun on pientäkin kipua vatsas ja seläs,niin heti pelkään et jos onki, ku-raskaus.. Miltäs tuntuis ajatus fb-ryhmästä?? Sais turista samassa elämäntilanteissa olevien kanssa??

334/452 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista!

Emotar: Mulla nyt siis kp 30/26-29 ja kp 26 tein ekan testin joka oli puhdas nega. Kp 29 tein toisen testin ( ja vielä laimeasta päiväpissasta) ja viiva tuli heti näkyviin ja oli vahva viiva.

Ainut "oire" mikä sai mut miettimään raskautta oli kun reilu viikko sitten mulle tuli afta suuhun ja sellanen mulle on viimeeks tullu esikoisen alkuraskaudessa.

Muuten mulla oli niin normi menkkoja edeltävä olotila ku vaan voi olla. Olin tosi kipee kp25-29, alamaha, alaselkä ja nivuset oli tulessa ja kokoajan oli sellanen tunne että kohta lorahtaa, mutta kun kp29:n iltapäivään mennessä menkat ei ollukkaan alkanu ni aattelinpa vaan äkkiä tehä toisen testin ja olin ihan varma et nega sielt kuitekii tulee, ja tässä sitä nyt ollaan. =)

Tänään on ei oo mitään suurempia kipuja enää ollut, nyt vaan nipistelee välillä, ja kun "suoristan" itteni nopeesti ni voi tulla pientä repäsykipua. Ja valkkaria tulee normaalia enemmän.

Pidän peukkuja Emotar että sinäkin saat tänään sen odotetun plussan! Ja toivottavasti kaikkia onnistaisi pian! <3

335/452 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset Emottarelle ja Matildav:lle<3

Toivotaan, mutta pahoin pelkään... En oikein jaksa uskoa, että olis niin hyvä tuuri käynyt, että heti uudestaan nappaa. Kaikista oireista huolimatta. Ja kun nyt vieläkin oli herkällä testillä nega.

Ja Emottarelle paljon Plussatuulia, kuten kaikille muillekin!

Matildav: Monillehan ei tule ikinä haamua vahvempaa viivaa:)

Kristina kp31/25-26 yk3

336/452 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille plussanneille, ja erityisonnittelut Nalle85:lle pitkään odotetusta plussasta!

Fanu, me sitten varmaan jännäillään täällä viimeisinä - mun laskettu aika tästä kierrosta olisi 30.6.

ON: taisin bongata ovulaation eilen, ja vaikka olisinkin erehtynyt, niin ainakin tässä kuussa on talleteltu joka toinen päivä alkaen kp4. Eli nyt vain odotellaan ja odotellaan... tää on niin tätä!

337/452 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin nyt vain viimeisen sivun tässä kiireissäni, mutta suuren suuret onnittelu Nallelle pitkän yrittämisen tuloksesta! Samoin lämpöiset onnittelut Elokuuntytölle ja Ampperille!

Tämä siirtyy nyt virallisesti nyt tuonne heinäkuisiin kun viime viikon lopulla ne reilusti myöhässä olleet menkatkin suvaitsivat alkaa, vihdoin. 

338/452 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulita ja Fanu, mä jännään teidän kans. Mulla olis tästä la 27.6. Että jos sitä parin viikon päästä sitten pääsis testaileen ellei ala ennen...

Epäilen suuresti kylöäkin et heinäkuisiin ja yk4 siirryn... Ei tullut parhaiten talletuksia..

lintu89 kp 18/28.  Ja yk3  menossa

339/452 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, pakko kysyä tässä ketjussa plussanneilta että minkä verran teillä oli talletuksia oviksen ympärillä tai muuten tässä tärppi kierrrossa???

340/452 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN JA ONNITTELUT PLUSSANNEILLE :)