Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKUISET 2014***

31.08.2013 |

Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)

Marjamiini kp 1/26 yk 2

Kommentit (452)

301/452 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Tai ei tässä niin terve olo ole,kurkku on ku raasterauta :/ Toivottavast ei tuu viikonlopuks kipeeks.Uskomatont et 1v.2kk. pikkukaveri ei oo sairastunu viel kun päiväkodin aloitti kuukausi sitten. No eipä tuo ole ollut vielä koskaan kipeä muutenkaan! Olin kyl varautunu henkisesti et räkätaudit alkaa,hyvä siis näin :)

Itsellä ei minkäänlaisia oireita et olis tärpänny.Ekassa raskaudessa tunsin kiinnittymisen.Piinapäiviä vietellään ja jos uskaltais viikonloppuna testata herkällä testillä.

PLUSSATUULIA puhaltelen kaikille puuuuh puuuuh :D

Sonle kp22/29 yk2

302/452 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataan vielä kiertopäivät kun aikaisemmin ollu todella säännölliset menkat 29 päivää.Nyt "vauvantekostressin" myötä näin kp22/28-35 yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
303/452 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saagamaria: Kiitos, sitä samaa toivon myös torille! :))

Misuliini & Matildav: Täällä aika samaa. Testailla en ole uskaltanut negan jälkeen, mutta huomenna ehkä ajattelin... Halpis Davidin ajattelin tuhlata, mutta sillä ei tainnut edes näkyä viime kierrossa tässä vaiheessa plussa:/ Ja onhan se epätodennäköistä, että olisin heti keskenmenon jälkeen raskaana, mutta nää kaikki oireet pistää pään sekaisin! Nyt on pari päivää juilinut vatsaa ja menkkoja ennen kestää yleensä muutaman tunnin ennenkuin hanat aukee. Ja tänään nenä tukossa (kuten viime plussaa ennen..). Nännit edelleen tummat ja rinnat muuttuneet raskaiksi.

Teidän oireet kuulostaa todella hyviltä! Toivottavasti molemmille se plussa napsahtaa:D Ja Nötterö myös! Tulkaahan heti aamulla kertomaan;)

Plussatuulia ihan kaikille! +++

Kristina kp27/25-26 yk3

304/452 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saagamaria: Teille molemmille;) (iPad...)

305/452 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on jännä päivä monella. :) kääk, jotenkin pelottaa testata.. Niin kauan kuin ei tiedä, voi elätellä toiveita. Tilasin tiistaina testejä netistä, mutta ne ei oo vielä tullu. Kotona olis yksi clearbluen viikkonäytöllinen, mutta sitä en vielä tässä vaiheessa raaskisi tuhlata. Eli jos testit tulee huomenna postista, teen varmaan vasta illasta tai lauantaina. Jos testit ei ehdi huomiseksi, niin teen varmaan la tai su cb:n testin. Menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina, toivottavasti ei ala! Nyt siis menossa kp 27/29 ja dpo 13.

Tsemppiä kaikille! Kai meistä nyt joku sen plussan saa aikaiseksi. :) 

306/452 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuhrua...byää...

Tsemppiä ja hyviä tuloksia Misuliini ja Matildav!!

Toivottavasti saatte nyt kesäkuisiin edes loppukuusta plussa-aallon! Plussatuulia:))

307/452 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan onnistunut.  Menkat alkoi jo ennen testipäivää. Mutta jään edelleen tänne! Neljäs inseminaatio oli eilen ja jollain laskurilla lasketuksi ajaksi tulisi 27.6. Ei ole kuulemma mitään tiedossa olevaa syytä, miksi tuon ei pitäisi tuoda jotain tulosta.. koetan nyt pysyä positiivisena!  Toivottavasti se testi vois joskus tehdä samaa.

Kaikille muillekin kovasti tsemppiä vaan!

308/452 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, mulla nyt yhtäkkiä laskettuna kp 15 menossa :)

Sairaana ollaan, mutta silti tiistaina ja eilen talletuksia. Toivottavasti myös tänään. Kierto on tällä hetkellä ollut sen 28 päivää, eli jos orjallisesti sitä tuijottaa niin eilen oli ehkä aika hyvä päivä...? Vai miten te joilla on aikaisempia lapsia, minä kp:nä ootte raskautunut?

Niin ja en oo tainnut mitään oikein täällä kertoa, eli oon 24. Naimisissa, mies saman ikäinen. Ensimmäinen lapsi kovasti haaveissa. Nyt yk3 menossa :) Toivon niin että nyt tärppäisi. Toivoin aluksi niin kovin sitä Toukovauvaa, nyt vain toivon että saisin vauvan, ihan sama missä kuussa syntyy :D

T: Lintu89 kp 15/28  ja yk3

309/452 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoittanut yläpuolelle? Nimim ei näy:(

On: tuhrua tuli illalla vähän ja aamulla ei taas mitään. Kävin ti papakokeessa ja ke tuli vielä pientä vuotoa. En tiedä voiko olla vielä sitä:/ Eiköhän ne hanat aukea ihan näillä näppäimillä:(

310/452 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamujen haamu apteekin omalla, näky vasta kuivumisen jälkeen...

Äh, kai se täti sieltä tulee ja jos ei tule niin seuraavaks testaan ens viikolla cb:n digillä. Ärsyttävää kytätä noita viivoja. 

Tyttärestä en ikinä selkeetä plussaa edes saanu.. tein haamujen haamun ja siitä päätin olevani raskaana. ar-ultrassakin mietin ennen ultraa et mitä jos en ookkaan raskaana kun en kunnollista plussaakaan saanu XD 

Tosin tässä mietin vielä sitäkin mahdollisuutta josko ovis onkin ollu myöhemmin. Ovislimat alko kp11 kesti 2pv. uudet limat tuli kuitenkin vielä kp15 kipujen kera... mut koska mun kierto on ollut lyhyt nyt viim. puol vuotta niin oletin oviksen olleen kp12 jonka jälkeen ekat limailut loppui. 

Jos sen mukaan olis tullu niin nyt olis dpo13. 

Miten teillä on noiden limojen kanssa jotka tikutatte ovista? Missä vaiheessa limailua teillä näyttää ovistesti plussaa?

Plussatuulia ja halit tippuneille <3

nötterö kp28/25-27

311/452 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Aamulla nega testi ja vuoto alko aamupäivästä eli tervemenoa heinäkuisiin... taidan jättäytyä taustailemaan, kun alkaa viemään voimia tämä lapsettomuus :( 

Plussaonnea kaikille jäljelle jääville! Kp1/30-32 yk 11

312/452 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nötterö: löysin netistä tosi hyvän sivun, http://luomupimu.blogspot.fi/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html?m=1, jonka luin ja ihan oli kovinkin paljon hyötyä. Siinä on kaikki tieto kuvineen kaikkineen, ei ehkäpä sovi ihan herkälle ihmiselle. Siis kyse on ovulaatiosta ja valkovuodosta kierron eri aikoina.

Tänään tutkin tuon ohjeen mukaan ovista, ja myöhemmin sitten tikutin oviksen, koska "oireet" aivan selvät. Ja ovis siis hyödynnettiin heti hymynaaman jälkeen ;)huomenna vielä ja sitä seuraavana päivänä rakkautta ja sitten vaan odotellaan mitä tuleman pitää. Huh, jännittää!!:)

Missä tilanteessa muut olette?!:)

313/452 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui puhallella vielä plussatuulia kaikille jännäilijöille ja oviksen hyödyntäjille!:)

bubObubO kp20/26-34 yk2. (1yritys ukon kanssa yhteisymmärryksessä, ovis tänään joka hyödynnetty. Taitaa siis venyä kierto taas tuonne 34pvän paikkeille.)

314/452 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Kiitos tsempeistä! Oon nyt 4 päivää syöny geleetä ja tuntuu et munasarjat räjähtää, kasvukivut on kovemmat kuin normisti, saas nähä korostaako ovista entisestään.. Mutta, mitä mä nyt tänne tulin kirjoittamaan, niin liittyy enemmänkin siihen että vieläkö tuhruttelee vai tuliko vain dpo 8? Mä täälä jännäilen olisko ollu kiinnittymisvuotoa? :) Toivon niin kovin, ettet seuraisi perässäni heinäkuisiin <3

315/452 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin juuri tehdä positiivisen testin. :) Viiva oli haalea, mutta mun silmään plussa kuitenkin. Eihän tätä voi käsittää todeksi! Olin niin valmistautunut pitkään yrittämiseen. 

Toivottavasti näin oikein ja pieni pysyy matkassa mukana. Tein testin aika laimeasta päiväpissasta, joka oli ollu rakossa n. 3 h. Oikeastaan rohkaistuin miettimään, oisko raskaus alkanut, kun aamulla oli n. 5 min. todella kovia repäisykipuja oikealla alavatsassa ja rinnat vaan kipeytyy ja turpoaa. 12 päivän takaiset "menkkakivut" siis taisikin olla kiinnittymiskipuja. Uutta testiä kehiin huomenna aamulla ja senkin jälkeen varmaan vielä, nyt kun noita testejä tuli tilattua useampia. Tuntemusten perusteella menossa dpo15, joten hieman ihmettelen, ettei plussa ollu selkeempi. Herkällä digitestillä testesin. Vielä ois jemmassa clearbluen viikkonäytöllinen. Josko sen säästäis alkuviikkoon. 

MatildaV, kp29/29-30

316/452 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hurjasti plussatuulia myös muille ja tsemppiä piinailijoille. :) Toivotaan, että plussia ropisee, harmittavan moni on siirtynyt heinäkuisiin. 

317/452 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, anteeksi kun en ole entiny juuri kirjoittelemaan muutamaan päivään, olen ollut reissussa ja muksukin on kipeä. Eilen haettiin just antibiootit korvatulehdukseen ja saatiin silmätipat kun bakteeritulehdus molemmissa silmissä. Jos sitten ensi kerralla menisi ajoissa, nytkin kerkesi kuumetta olla 39 astetta 5 päivää...

Miten tässä kuussa näin hirveästi pudonneita? Pahoitteluni:( Mutta oli siellä plussaneitakin kuiten!:) Kauheasti onnea! 

Kristina, mulla on aina papakoe aiheuttanu pariksi påivää melkosta tuhruilua. Kirkasta verta vuotaa ensin siihen pöydälle(tuoliin, kumpi tuo nyt on), melko paljon. Mulla on todettu ektopia, johtuu siitä. Että älä vielä luovuta:)

ON: Laskureiden mukaan oviksen pitäisi viimeistään nyt olla käsillä, ja viiime kuussa näillä kiertopäivillä oli, mutta eipä nyt ole semmoinen olo. Pikemminkin viikko sitten oli, halut katossa jne, mutta en tiedä sitten. Nyt on kyllä valkovuotoa ollu tosi paljon. Sekstailut vähän vähentyny kun sitä reissua ja mukelokin kipeä, ei paljon huvita kun lapsi nukkuu keskellä :D Mutta kuitenkin joka toinen päivä tahdilla menty, että ei kai ihan hukkaan ole menny. Mutta en silti usko että tästä kuusta tärppää, ei mitään oviskipuja yms ole ollu lainkaan. Lasken dpot kuitenkin tän laskurin mukaan (ovulaatio tänään),  etten testaa liian aikaisin, jos siis tarvitsee edes testata. Että vielä vajaa pari viikkoa...

Plussatuulia kaikille!

Khalemeon kp 16/29 yk2

318/452 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Onpa kiva kun joku meistä aina onnistuu täällä välissä :) Onnea vaan kovasti!

Mä tein tänä aamuna raskaustestin. En tiä miks en vaan pystyny hillitsemään itteeni. Pitäishän mun nyt pystyä :) Sen Predictor Earlyn (joka makso sen 14€), mutta negaahan se näytti. Ja varmaan plussasin muutenkin liian aikaisin. Vastahan oikeastaan huomenna on se päivä kun on 4 pv ennen menkkojen oletettua alkamista, jos mennään kuukauden kierrolla. Toisaalta mun kiertoni ei ihan kellon tarkka ole muutenkaan ja vuoden sen 3 täyttä päivää ruskeeta vuotoa ennen kuin kunnon menkkavuoto alkaa.

En oikeastaan oo pettynyt. Koska siis periaatteessa toivoisin, että en ihan vielä raskautuis (vaikka toisaalta tietty toivoisin). Äh... kovin on ristiriitaista :) Testasin tosiaan siksi, että nää rinnat on ku kaks keilapalloa. Todella pingottuneet ja kipeät. Ne kipeytyy muutenkin ennen vuodon alkamista, mutta jostain syystä oon vaan ajatellu, että tää on erilaista. Saa nähä. Nyt odotellaan vuodon alkamista päivänä minä hyvänsä ja jos ei ala ni testataan sitte uudelleen.

-F kp 26/28-32? yk 1

319/452 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Pahoittelut kaikille heinäkuisiin tippuneille! Tuun varmaan ihan kohta perässä. Paljon onnea plussanneille ja tervetuloa uusillekkin! <3

Täällä en oo ehtiny aikoihin kirjoitella kun on ollut työkiireitä ja keskiviikkona lähdin reissuun jossa edelleen oon. Kävin tosiaan tiistaina lääkärissä ja siellä todettiin emättimen bakteeri-vaginoosi. Sain Flagyl Comp emätinpuikkoja joiden pitäs parantaa sekä hiiva että tämä tulehdus. On 10pv kuuri,josta vielä puolet jäljellä. Kirvely ja kutina on lähteny ja paha hajukin mutta oon kärsiny kauheista alamahakivuista kokoajan. Eniten ne tuntuu iltasin sängyssä ja aamulla herätessä. Lähtee hyvin Buranalla pois mutta tulee aina takasi. Joka päivä pitää buranaa ottaa kauheaan kipuiluun. Mistä toi vois johtua? Aivan erilaista kun menkkakivut, paljon pahempaa. Kuuluukohan toi tähän tulehdukseen vai onkohan se jotain pahempaa?

Tänään jo kp 29 ja menkkoja ootellaan. Nyt kyllä toivon hartaasti että ei tulis niitä koska on toi flagyl kuuri menossa ja menkat pilaisi sen. Ja tietty haluisin vauvan! Pelottaa etten oo raskaana koska on nää tulehdukset ollu. Ja toisaalta pelottaa jos oon raskaana ja käytän kokoajan lääkkeitä! Tossa puikossa on antibioottia ja sitä 600mg buranaa menee 2-3 päivässä.. Vauvalle ei varmana tekis hyvää kaikki lääkkeet. :( no tuskin oon ees raskaana.    

Surullisen paljon ollu jo epäonnea tässä ryhmässä kun niin moni ei oo saanu plussaa. Toivotaan kaikille lopuille piinailijoille plussaa ja heinäkuisille kaikille <3

Vauvakuumeilija 29/28-30 yk 10

320/452 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta Haaveissa neljäs ja Matilda! <3

Ikävää että pudonneita on paljon enemmän ku plussanneita. 

Nyt plussatuulia ihan jokaiselle! :)

Mulla kp 27/28-34 menossa, ja tänään oli hurjat alamahakivut kauppareissulla. Tissit on tänään kipeytyneet entisestään, niin että niitä särkee koko ajan. Väsymys on jatkunut. Ehkä väsy johtuuki flunssasta ja muut "oireet" lähestyvistä menkoista, who knows... Tein aamulla negatestin. Mä niiin toivon että se muuttuis vielä plussaksi tän kierron aikana. Jos täti kuitenki tulee, nii mä kyllä lopetan varsinaisen kuumeilun ja jään tjottaileen taustalle. Ans kahtoo ny...

Emotar