Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKUISET 2014***

31.08.2013 |

Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)

Marjamiini kp 1/26 yk 2

Kommentit (452)

381/452 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä roikun edelleen mukana! :)

tänään tuli tasan kaks viikkoa siitä, kub cb:n ovistesti näytti plussaa, joten pian vois alkaa testaileen! :) varmaan ma-ti viimestään pitäis menkat alkaa!

"oireista" sen verran, että rinnat on ollu kipeät jo viime maanantaista asti, lisäksi pää on ollut kipeä ja alamaha kipuillut! mut nuo saattaa olla ihan menkkaoireitakin! Pläääh! 

Mutta, lisäillään kaikki kuulumisia tänne, jospa saatais oikein plussabuumi tähän loppuun! :) TSEMPPIÄ! :)

a-m kp 23/25-28

382/452 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

khalemeon, mulla on ihan sama "oire" ollut muutamana päivänä tällä viikolla. oikeeta rintaa sivusta kirvelee/vihloo oikein kunnolla. Sitä ei mulla tosin enää oo, mutta oli...

Alamahassa outoja tuntemuksia tosiaan, mutta niitä on varmaan ollut aina :D 

Ja itku on todella herkässä, mut oon aika liikuttuvaista sorttia muutenkin...

Tiedä sitten onko oireita vai ei... Ainakin kiva niitä on tänne päivitellä. Voi sitten lukea omia tuntemuksia siitä tärppikierrosta (mitä silloin tuli pohdittua tänne)... Eipä niitä muuten oikein sitten muista.

Ja bubobubo, mä en voi myöskään ostaa mitään testiä ennakkoon, tekisin sen samantien jo tyyliin kaupan vessassa :D

Sanokaa nyt vielä minkä ikäisiä olette? Te loppukesäkuun piinailijat? (laiska ei jaksa lukea sivuja taaksepäin ;) ) Itse oon 24. 

Päivitelkää ihmeessä kaikki tänne sitten miten kävi :) Mä ajattelin koittaa nyt joka päivä kirjoitella jotakin siihen asti kunnes saan toivottuja tai sitten niitä ei toivottuja uutisia...

Vielä kysyisin.... ajattelitteko kertoa plussasta heti jollekin? Siis muuta kuin miehelle.

Lintu89  kp24/28  yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
383/452 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!! Itse kuulun jo heinäkuisiin putosin ajat sitten varmaan ekana tästä porukasta. Nyt kp.20/30... Eli la kai just heinäkuisissa joku 1.7 :-D .Olen tässä enempikin vielä lukenut tätä ketjua kun täällä niin moni suht samoilla kp. Päivillä. Mitenkäs toi greippimehu?? Olen nyt juonut sitä ekaa kiertoa niin milloinkas sen juominen piti lopettaa kierrossa?? Nyt siis kp.20/30 ja ovis laskurin mukaan oli 17/30 ja mehu loppu eilen joten oliko se nyt niin että sitä ei juoda loppukierrossa?

Kiitti jos joku osaa neuvoa :-)

384/452 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään piti menkkojen alkaa mutta ei... ei näy eikä kuulu! en vielä uskalla testailla kun tuntuu että jos tulee nega niin romahtaa taas... :/ eli odotellaan odotellaan. kyllä se siellä masussa pysyy jos siellä on toivottavasti :)

olen 26 vuotta. poikaystävä 29. jos plussaus tulee niin ajattelin odotella ainakin kriittiset 3 kk ennen kuin puhutaan. tai ainakin yritän ;)

tosiaan greippimehua itsekin join tässä kierrossa, kuukautisten alkamisesta ovulaatioon asti. sen jälkeen en ole juonut. taisin jostain lukea että tämä ideana greippimehun juonnissa että ovulaatioon asti juodaan.

täällä myös alavatsakipujen kanssa oireena se, että tuntuu että joka asia kiukuttaa ja itkettää... toivottavasti ei menkkaoireita! ilmoittelen miten käy...

anneee26 kp 29/28. yk2

385/452 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume ainakin täälä suunnalla hetkeksi kaikkosi, kun kaksi alle kaks vuotiasta oli just yökyläs! ei puuttunut vauhtia eikä vaarallisia tilenteita! :D

Itse tosiaan olen 24v ja mies samanikäinen! :) mä oon käyttäny greippimehua koko kierron, eikai siitäkään nyt ainakaan haittaakaan oo?! :)

En oo kertonut koko vauvakuumeesta kun yhdelle ystävälle, ja tälle tulen kertomaan plussauutisetkin heti jos/kun sellasia joskus on kerrottavana! :) muille sitten varmaan vasta silloin 12viikolla! :)

jännäilemisiin! ylihuomenna testailen, jos ei täti tule kylään sitä ennen!

a-m 24/25-28

386/452 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintu, mie olen 25 ja mies 27. Ekasta raskaudesta kerroin lähes kaikille melkein heti. Faceen ei tietenkään ennen kuin joskus 22 viikon jälkeen:)  Nytkään ei varmaan pysty pitämään salassa, miehen äiti on vielä hyvin utelias ja jatkuvasti ramppaa kylässä (tyyliin joka päivä). Huomaa melko nopeasti varmaan jos tulee samanlainen pahoinvointi. Viimeksi se tosin alkoi vasta vk 10 ja kesti yli toisenkin ultran, ympärivuorokautista vielä. Pastilleja oli jatkuvasti suussa ;D 

Toivottvasti Annee on raskaana! :)

Plussatuulia kaikille muillekin!

Khalemeon kp 24/29 yk2

387/452 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssukka, meillä on myös mies siis 24 :) Eli ihan saman ikäisiä ollaan.

Mä oon kertonut vauvahaaveista kans ystävälle. En tosin oo vielä päättänyt kerronko hänelle ennen sitä 12 viikkoa.... Katsotaan nyt... muttta muille haluaisin kertoa vasta sitten.

Täällä siis menossa 25/28 

Toooosi jännää. Maha ollut tosi outo eilen. Painetta, julintaa alavatsassa. Julintaa? onks sellasta sanaa ees? :D mut se kuvaa aika hyvin tuntemuksia... Ei nipistelyä vaan sellasta outoa painetta.... Mutta tosiaan voi ihan hyvin johtua tulevista menkoista... Tosin en oikein ennen muista tunteneeni mitään erityistä näin monta päivää ennen... Nännit tooosi arat jos ne osuu vaiks nyt esim yöpaitaan.. Tosin mulla on rinnat kipeet aina ennen menkkoja. 

Tosiaan jos nyt ei tärppää niin seuraavasta kierrosta yritetään oikein kunnolla. Tai otan kaikkia poppakonsteja mukaan. Ja koitetaan miehen työaikoja ennakoimalla talletella..

Toivon sydämeni pohjasta että meidän kohdalla kolmas kerta toden sanoisi ;) 

Jännittää ihan todella paljon... Hui.... Mutta odotan silti viikonloppuun tota testausta ellei ennen ala....

Lintu89 kp25/28   yk3

388/452 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp 39  (dpo 20). Kaksi raskaustestiä tehnyt ja puhtaita negoja on ollu. Tein viime torstaina (kp 35:na) ja eilen (kp 38:na) testit. Ei edes haamun haamua. Pakko se on vaan uskoa, ettei se nyt tärpännyt, mutta ihmetyttää tämä megakierto... sekä se, ettei menkoista ole mitään merkkejä. Ei pisaran pisaraa, eikä krampin kramppia. Alkais jo. Voiskohan kierto olla kuitenkin sekasin siitä toissakiertoisesta keskenmenosta... :/

389/452 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää "en testaa varmasti ennen viikonloppua" lähtee nyt ostaan testejä. Eihän tästä tuu mitään. Ajattelen nyt kokoajan sitä raskautumista. Mallailen mahaoireita... Voisko olla, eihän voi....

Oletan että nega tietty tulee, mutta sekin jopa luo mulle varmasti sellaisen "rauhan"....

Tää odottelu on niin PIIIIINAAVAA. Enkä tosiaan haluis tällee vouhottaa, mut minkäs teet. Jos asia on joka minuutti mielessä, niin mielenrauhan vuoksi testaan nyt sen negan ja sit voin rauhassa ootella menkkoja. 

Onko muille tää näin äärettömän vaikeeta!??!?!??!?!?!??! 

Lintu 25/28

390/452 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä kans menossa nyt 25/25-28, ja aika herrrrmoja raastavaa jo tämä odottelu! :D kummallista mahajuilintaa mullakin ollut nyt parina päivänä, sekä nuo rinnat on  kipuillut nyt jo viikon!! Mitään muita "oireita" ei kyllä oo, vaikka kuinka oon yrittänyt kytätä! parit itkupotkuraivarit sain viime viikolla, mutta niitä nyt tulee ja menee muutenki! :D

Yritän pitkittää testin teon ylihuomiselle, jos pystyn/kykenen! Mutta tosiaan Lintu89, se negan saaminen siihen testiin tipauttaa kyllä aina mukavasti takasin maan pinnalle! :D kyllähän se kerkee siitä plussaksi muuttua sit vielä moneen kertaan, jos niikseen on! :)

Kärsivällisyyttä toivottaen A-M!

391/452 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuin muillakin jänniä aikoja :) jospa meistä edes joku plussais!

mulla menossa kiertopäivä 30/28. ei ole menkat alkaneet.. enkä ole vielä testaillutkaan. ajattelin malttaa ettei tule sit niitä haamuja vaan kunnolla näkyisi jos on :) malttia malttia siis! tai sit kierto on sekaisin vielä e-pillereiden lopettamisen jäljiltä (lopettanut heinäkuussa ne).

voi lintu89 :D

kärsivällisyyttä ja malttia toivotellen anneee26

392/452 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih :) 

Niin nega kun vaan nega voi olla :D Ei siis naurata, mutta pudotti pilvilinnoista mukavasti. Tai siis olishan siinä nyt voinut haamu olla kolmee päivää ennen jos siis olisin raskaana.

Kyllä katse seuraavaan kiertoon ja KUNNON yritykseen. Nyt kun on ollut "yritys" vaan sellasta et kunhan ehditään.... 

Niin ja tosiaan, kyllä se plussaks kerkee muuttuun jos näin on. Mutta nyt en ainakaan sitä odota :)

Hurjasti tsemppiä muille <3 toivottavasti joku plussaa ja pian :)

Mä lähen vetään nyt kunnon bodypumppirääkin :D

Lintu89 kp 25/28 (edelleen...) ja yk3

393/452 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jännäilijä aivan kohta 30v. ja mies 37v.

Taitaa jännitykset käydä vähäisiksi, illalla alko alaselkäkipu ja alavatsassa juilii ja ihan on sellanen tunne että kohta menkat alkaa.. Blaah, usko alkaa olla menetetty tältä kuukaudelta! Niin sitä ittensä tsemppas, tikutteli oviksen, joi greippimehua, hyödynsi oikein hyvinkin oviksen, KOETTANU elää terveellisesti, ei oo stressannu liikoja, vauvakuumeillu liiaksi, koettanu ottaa lungisti..

Noh, eka aivan ihkakunnollinen yritys. Ei voi odottaa liikoja! Mutta oli jo niin levollinen olo, hedelmällinen ja raskautunu olo. Eli tätiä odottelen saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä..

Muille pidän peukkuja, toivon hartaasti että plussia alkaa ilmestyä! Vauvakuume on todellinen asia!! <3

bubObubO kp

394/452 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jännitykset käydä vähäisiksi, illalla alko alaselkäkipu ja alavatsassa juilii ja ihan on sellanen tunne että kohta menkat alkaa.. Blaah, usko alkaa olla menetetty tältä kuukaudelta! Niin sitä ittensä tsemppas, tikutteli oviksen, joi greippimehua, hyödynsi oikein hyvinkin oviksen, KOETTANU elää terveellisesti, ei oo stressannu liikoja, vauvakuumeillu liiaksi, koettanu ottaa lungisti..

Noh, eka aivan ihkakunnollinen yritys. Ei voi odottaa liikoja! Mutta oli jo niin levollinen olo, hedelmällinen ja raskautunu olo. Eli tätiä odottelen saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä..

Muille pidän peukkuja, toivon hartaasti että plussia alkaa ilmestyä! Vauvakuume on todellinen asia!! <3

bubObubO kp

395/452 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

bubObubO kp

396/452 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, sivu jökkii aivan mielettömästi!:)

bubObubo kp30/26-34

397/452 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

En voi uskoa. Nyt maanantaina oli kp 29 / 26-29. Pari päivää menkkoja odottelin, tuntui että alkaa minä hetkenä hyvänsä. Päätin kuitenkin tehdä raskaustestin ja tuloksena kaksi selvää viivaa!!! En voi uskoa todeksi ! Kesä vauva taitaa olla tulossa. :)

Helmiemo

398/452 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille! Ja tsemppiä nille jotka vielä jännäilee ja odottaa testauspäivää :)

Minä tipuin heinäkuulle, ei kyllä ollut mitään oireitakaan niin osasin sitä odottaa.. Mutta on se silti.. Olisin halunnut kevät vauvan, mutta mies innostui tähän hankkeeseen sen verran hitaasti että saas nähdä saadaanko kesä vauvaakaan. 

No, kun tässä vielä jonkin aikaa yritetään on varmaan ihan sama milloin se laskettuaika on, kunhan vaan tärppäisi.

Tuolla aiemmin oli bubobubon laittama mielenkiintoinen linkki ovislimoista, kiitos siitä :) Ajattelin kokeilla tässä kierrossa määrittää ovista tuolla tavalla, jospa sitten saisi ajoituksen osumaan just oikein ;)

Tuubi kp4/28 yk3

399/452 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein toisen negan. Olis se ainakin tässä vaiheessa jotain näyttänyt. Tai siis toiveiden elättely olis vaan epätoivoista... Hiphei siis heinäkuisiin... Ja kohti sitä kunnon yritystä. Kp siis 26/28. Menkkoja odotellessa. Ihan normi "menkat lähestymässä"olo... Pahoittelut pudonneille ja onnea paljon niille jotka ovat toivotun vastauksen saaneet :)

Mä koitan seuraavan kierron olla ihan stressaamatta..... :P miten lie onnistua :D

Lintu89 kp 26/28 yk3

400/452 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin. Matka jatkuu heinäkuisiin. Tsemppiä jännäilijöille! Peukut pystyssä!